"Норма" Соні Йончевої - Еверест бельканто | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"Норма" Соні Йончевої - Еверест бельканто
Відеосюжет
5 жовтня 2016, середа
Поширити у Facebook

Це – вершина бельканто: шедевр Вінченцо Белліні “Норма” відкрив новий сезон у Королівському оперному театрі в Лондоні …

Услід за оперними легендами, як Марія Каллас і Джоан Сазерленд, тепер тут дебютує Соня Йончева. Настала черга феноменального болгарського сопрано взяти на себе надзвичайно вимогливу головну роль.

Соня Йончева, сопрано:
“Норма” відрізняється від усього, що я виконувала раніше. Я хотіла виразити інші кольори не лише вокально, але і драматично. Коли зайшла мова про “Норму”, я відчула, що й насправді дуже хочу виконати її, бо знала, що це – велетенський жіночий персонаж”.

Уперше за майже 30 років ця відома опера про вищу жрицю, закохану у ворога, ставиться на цій престижній сцені. Публіка з нетерпінням чекала на нову виставу, поставлену відомим каталонським колективом La Fura dels Baus під керівництвом диригента Антоніо Паппано.

Антоніо Паппано, диригент, музичний керівник Королівського оперного театру Лондона:
“Белліні був генієм мелодії. Не лише звичайних мелодій, але й тих, які, здавалося б, можуть звучати вічно. Мелодії якось переливаються одна в одну. Це майже як своєрідна вишивка.
Я би сказав, що роль Норми – це Еверест у репертуарі сопрано. Без жодних сумнівів. Виконавець має співати авторитетно і впевнено, чисто, характерно, але і повинен ніжно виплітати ці красиві мелодії”.

Соня Йончева, сопрано:
“Мені подобається частина, де вона вразлива, тому що саме з цією рисою в собі вона ніяк не може змиритися. Це своє інше обличчя, цю свою вразливість вона зовсім не хоче показувати”.

Одна з найбільш відомих арій в історії світової опери – “Сasta diva”, у ній Норма звертається до богині Місяця.

Антоніо Паппано, диригент, музичний керівник Королівського оперного театру Лондона:
“Ця арія, “Сasta diva” – це просто геніальний твір. У цю мить в опері припиняється дія, і залишається сама лише молитва. Усе тут пронизано особливою атмосферою, і чудовому бельканто нерідко акомпанує лише арпеджіо, яке створює гіпнотичне враження”.

Соня Йончева, сопрано:
“Я схильна думати, що це дуже інтимний і абсолютно внутрішній духовний момент для неї та для її народу.
Сьогодні було так складно не розплакатися, не втратити контроль над моїми почуттями. Я так вжилася в роль!
Я не думаю про те, що я співачка. Я вважаю себе оповідачем для слухачів. І тому для мене просто неможливо не вжитися у роль усіх моїх персонажів”.


Джерело: Euronews





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine