Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
28 травня 2018, понеділок
Поширити у Facebook

Цими днями в Одеському національному театрі опери та балету відбулася вистава Дж. Пуччіні «Богема», диригував якою наш гість — головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський, запрошений адміністрацією закладу в рамках культурного обміну.

— Запрошувати диригентів з інших театрів, які готують постановки, є звичною практикою. Для нашого колективу це можливість відчути новий стиль диригування, попрацювати з новою людиною, побачити і відчути виставу по-новому. Для гостей — це непересічна нагода зануритися в новий для себе колектив, познайомитися і поєднатися з ним на короткий час, відчути драйв експерименту, — розповідає помічник директора Одеського оперного Людмила Сергійчук. — Хоча «Богема» — це і не прем’єрний спектакль, запрошений диригент привносить у його палітру нові відтінки і новаторські акценти.

Володимир Врублевський із захопленням ділиться власними відчуттями від спільної роботи з одеським колективом:

— У мене таке враження, що тут усі абсолютно щасливі. Люди люблять свою роботу, у колективі позитивне ставлення одне до одного, до нових людей, повна самовіддача на репетиціях. Ніхто не співає упівголосу, не грає у «півсмичка». Окрім того, нова режисерська команда вносить грамотні правки, і постановка повністю відповідає музичному матеріалу, допомагає розкрити і донести драматургію опери...

Диригент зізнався, що Джакомо Пуччіні — один з його найулюбленіших композиторів:

— Його творчість настільки глибока, що, готуючись до спектаклю, я постійно відкриваю для себе нові й нові барви цієї прекрасної музики, нові акценти. У Пуччіні навіть паузи дуже значущі... Я дуже люблю диригувати, адже музика, що народжується в цей єдиний момент — неповторна... Як писав Й.С. Бах, «Музика лише тоді має право називатися музикою, коли вона очищає душу і прославляє Бога...», а музика Дж. Пуччіні саме така...

Володимир Врублевський лише кілька років живе і працює у Києві. Його долю, як і долі мільйонів українців, змінила війна. Закінчивши Донецьку консерваторію, він тривалий час працював у тамтешньому театрі опери та балету, але у 2014-у довелося залишити театр і разом з іншими музикантами виїхати з міста...

— Чи працює нині Донецький театр опери та балету, відомий за мирних часів і своїм потужним колективом, і значущими оперними та балетними постановками? — запитую маестро.

— Так, працює, спектаклі іноді відбуваються, але... Усі видатні музиканти, основний склад театру, виїхали з Донецька і виступають по всьому світу. Тому диригувати оркестром, виконувати сольні партії змушують тих артистів хору та оркестру, які не змогли виїхати через обставини...

— А як склалася доля опери Ріхарда Вагнера «Летючий голландець», яку в 2014 році колектив Донецького оперного привозив і до Одеси у рамках всеукраїнського туру? Чи збереглася вона? Це ж була видатна новітня постановка, зроблена у співпраці з німецькими музикантами. Чи продовжує вона йти у театрі?

— На жаль, цієї постановки вже не існує... Як через колектив, що там працює і якому вже не під силу такі складні речі, як опера Вагнера, так і через відсутність декорацій — у складське приміщення Донецької опери, де зберігався новий, розкішний, багатий реквізит «Летючого голландця», потрапила бомба...

Війна не щадить ні людей, ні високе мистецтво. Але дає відчути і швидкоплинність життя, і цінність його прекрасних моментів. І, мабуть, саме тому на «Богемі» в Одеському оперному, диригував якою Володимир Врублевський, був повний зал.


Автор: Ольга Філіппова
Концертна організація: Одеський Національний академічний театр опери та балету
Концертний зал: Концертний зал Одеського Національного академічного театру опери та балету
Джерело: Чорноморські новини



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine