Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
28 травня 2018, понеділок

Цими днями в Одеському національному театрі опери та балету відбулася вистава Дж. Пуччіні «Богема», диригував якою наш гість — головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський, запрошений адміністрацією закладу в рамках культурного обміну.

— Запрошувати диригентів з інших театрів, які готують постановки, є звичною практикою. Для нашого колективу це можливість відчути новий стиль диригування, попрацювати з новою людиною, побачити і відчути виставу по-новому. Для гостей — це непересічна нагода зануритися в новий для себе колектив, познайомитися і поєднатися з ним на короткий час, відчути драйв експерименту, — розповідає помічник директора Одеського оперного Людмила Сергійчук. — Хоча «Богема» — це і не прем’єрний спектакль, запрошений диригент привносить у його палітру нові відтінки і новаторські акценти.

Володимир Врублевський із захопленням ділиться власними відчуттями від спільної роботи з одеським колективом:

— У мене таке враження, що тут усі абсолютно щасливі. Люди люблять свою роботу, у колективі позитивне ставлення одне до одного, до нових людей, повна самовіддача на репетиціях. Ніхто не співає упівголосу, не грає у «півсмичка». Окрім того, нова режисерська команда вносить грамотні правки, і постановка повністю відповідає музичному матеріалу, допомагає розкрити і донести драматургію опери...

Диригент зізнався, що Джакомо Пуччіні — один з його найулюбленіших композиторів:

— Його творчість настільки глибока, що, готуючись до спектаклю, я постійно відкриваю для себе нові й нові барви цієї прекрасної музики, нові акценти. У Пуччіні навіть паузи дуже значущі... Я дуже люблю диригувати, адже музика, що народжується в цей єдиний момент — неповторна... Як писав Й.С. Бах, «Музика лише тоді має право називатися музикою, коли вона очищає душу і прославляє Бога...», а музика Дж. Пуччіні саме така...

Володимир Врублевський лише кілька років живе і працює у Києві. Його долю, як і долі мільйонів українців, змінила війна. Закінчивши Донецьку консерваторію, він тривалий час працював у тамтешньому театрі опери та балету, але у 2014-у довелося залишити театр і разом з іншими музикантами виїхати з міста...

— Чи працює нині Донецький театр опери та балету, відомий за мирних часів і своїм потужним колективом, і значущими оперними та балетними постановками? — запитую маестро.

— Так, працює, спектаклі іноді відбуваються, але... Усі видатні музиканти, основний склад театру, виїхали з Донецька і виступають по всьому світу. Тому диригувати оркестром, виконувати сольні партії змушують тих артистів хору та оркестру, які не змогли виїхати через обставини...

— А як склалася доля опери Ріхарда Вагнера «Летючий голландець», яку в 2014 році колектив Донецького оперного привозив і до Одеси у рамках всеукраїнського туру? Чи збереглася вона? Це ж була видатна новітня постановка, зроблена у співпраці з німецькими музикантами. Чи продовжує вона йти у театрі?

— На жаль, цієї постановки вже не існує... Як через колектив, що там працює і якому вже не під силу такі складні речі, як опера Вагнера, так і через відсутність декорацій — у складське приміщення Донецької опери, де зберігався новий, розкішний, багатий реквізит «Летючого голландця», потрапила бомба...

Війна не щадить ні людей, ні високе мистецтво. Але дає відчути і швидкоплинність життя, і цінність його прекрасних моментів. І, мабуть, саме тому на «Богемі» в Одеському оперному, диригував якою Володимир Врублевський, був повний зал.


Автор: Ольга Філіппова
Концертна організація: Одеський Національний академічний театр опери та балету
Концертний зал: Концертний зал Одеського Національного академічного театру опери та балету
Джерело: Чорноморські новини



Додати: Share on Facebook

Інші:

Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
Новатор Луїджі Гаджеро
Керівниця Академічної капели Українського радіо Юлія Ткач: «Не знаю досконалішого явища, ніж хоровий спів»
Німецький режисер Штурм: "Україна може більше ставити Вагнера"
Тарас Демко з Органного залу: Найскладніше – дивувати далі
Пласідо Домінго у Києві
''Щось в країні відбувається'' – прима-балерина Національної опери анонсувала '' Лебедине озеро ''
Іван Остапович: "Диригент не повинен бути ідіотом"
Взяли і зробили: Органний зал
Вікторія Польова: «Коли в тебе потрапляє музика, більше не відчуваєш болю»
«Бути сильною вимагає життя...»
«Наш основний конкурент – це бажання залишитися вдома». Молоді керівники Органного залу про перший рік роботи
У Києві напередодні дня народження Моцарта зіграють оперу "Дон Жуан"
Наталія Пономарчук: «Із музикою я проживаю іноді більш справжнє життя, ніж у дійсності»
«Українська музика – це моя ідея фікс»
Володимир Шейко розповів, як обирають дітей на проект “Я — віртуоз!”
Піаністка- вундеркінд Христина Михайличенко розповіла про конкурсну діяльність та новий сольний альбом
Інколи люди не розуміють класичну музику через невдале її виконання — Стелла Красовська
Диригент Володимир Сіренко
      © 2008-2018 Music-review Ukraine