Драматична гонка до Південного полюса | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Драматична гонка до Південного полюса
Драматична гонка до Південного полюса
7 лютого 2016, неділя
Поширити у Facebook

Легендарна гонка між британцем Робертом Скоттом і норвежцем Руалем Амундсеном до Південного полюса має всі елементи справжньої оперної трагедії.

Драма у льодовиках, що сталася на початку ХХ століття, лягла в основу нової опери під назвою “Південний полюс”.

Прем‘єра на сцені Баварської державної опери зібрала співаків світового класу: баритона Томаса Гемпсона в ролі Амундсена і тенора Роландо Війясона в ролі Скотта.

Роландо Війясон, тенор:
“Ці 2 чоловіки йдуть у невідомість, щоб спробувати відкрити останнє місце на землі, яке ще можна відкрити. Вони починають цю битву з макрокосмосом, але, як ми бачимо це в опері, водночас ці 2 персонажі переживають внутрішню боротьбу під час експедиції”.

Томас Гемпсон, баритон:
“Амундсен має чіткі обриси. Він дуже виразний, точний, визначений, зосереджений, дуже дисциплінований. Тож я думаю, що музика, моя партія, відображає це. Він здається мені героїчною особистістю. Я вражений усім, чого він досяг у своєму житті”.

Роландо Війясон, тенор:
“Скотт – ідеаліст. Я думаю, що Скотт справжній патріот, більше за Амундсена. Думаю, він вірить, що робить свою справу для короля і для своєї країни”.

Томас Гемпсон, баритон:
“Ця постійна одержимість один одним, я думаю, її слід розглядати більше в контексті глибокої поваги між суперниками”.

Співаки тісно співпрацювали з чеським композитором Мирославом Срнкою, який розповідає історії обох дослідників одночасно в подвійній опері у постановці Ганса Нойенфельса.

Мирослав Срнка, композитор:
“Для мене найважливішим був проміжок часу в цій історії, а також її подвійність. Це означає, що ми маємо справу з двома командами одночасно. Одну з них виконують тільки баритони, а іншу – лише тенори”.

Томас Гемпсон, баритон:
“В деяких темпах його музики насправді відчуваєш цей холод і вітер. Це справжнє досягнення у музичній мові”.

Першою людиною, що дісталась до Південного полюса, став Амундсен. Скотт прибув на 33 доби пізніше і невдовзі трагічно втратив життя під час заметілі на зворотньому шляху.

Роландо Війясон, тенор:
“Момент з‘ясування того, як Скотт замерзає й помирає, був дуже цікавим. Насправді відбувається ось що: голоси обох персонажів стають дедалі тихшими, ми вже не співаємо, а починаємо говорити. Залишається лише бажання співати.”


Джерело: Euronews





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine