Інтерв'ю |
|
|
|
|
Драматична гонка до Південного полюса
7 лютого 2016, неділя
Поширити у Facebook
Легендарна гонка між британцем Робертом Скоттом і норвежцем Руалем Амундсеном до Південного полюса має всі елементи справжньої оперної трагедії.
Драма у льодовиках, що сталася на початку ХХ століття, лягла в основу нової опери під назвою “Південний полюс”.
Прем‘єра на сцені Баварської державної опери зібрала співаків світового класу: баритона Томаса Гемпсона в ролі Амундсена і тенора Роландо Війясона в ролі Скотта.
Роландо Війясон, тенор:
“Ці 2 чоловіки йдуть у невідомість, щоб спробувати відкрити останнє місце на землі, яке ще можна відкрити. Вони починають цю битву з макрокосмосом, але, як ми бачимо це в опері, водночас ці 2 персонажі переживають внутрішню боротьбу під час експедиції”.
Томас Гемпсон, баритон:
“Амундсен має чіткі обриси. Він дуже виразний, точний, визначений, зосереджений, дуже дисциплінований. Тож я думаю, що музика, моя партія, відображає це. Він здається мені героїчною особистістю. Я вражений усім, чого він досяг у своєму житті”.
Роландо Війясон, тенор:
“Скотт – ідеаліст. Я думаю, що Скотт справжній патріот, більше за Амундсена. Думаю, він вірить, що робить свою справу для короля і для своєї країни”.
Томас Гемпсон, баритон:
“Ця постійна одержимість один одним, я думаю, її слід розглядати більше в контексті глибокої поваги між суперниками”.
Співаки тісно співпрацювали з чеським композитором Мирославом Срнкою, який розповідає історії обох дослідників одночасно в подвійній опері у постановці Ганса Нойенфельса.
Мирослав Срнка, композитор:
“Для мене найважливішим був проміжок часу в цій історії, а також її подвійність. Це означає, що ми маємо справу з двома командами одночасно. Одну з них виконують тільки баритони, а іншу – лише тенори”.
Томас Гемпсон, баритон:
“В деяких темпах його музики насправді відчуваєш цей холод і вітер. Це справжнє досягнення у музичній мові”.
Першою людиною, що дісталась до Південного полюса, став Амундсен. Скотт прибув на 33 доби пізніше і невдовзі трагічно втратив життя під час заметілі на зворотньому шляху.
Роландо Війясон, тенор:
“Момент з‘ясування того, як Скотт замерзає й помирає, був дуже цікавим. Насправді відбувається ось що: голоси обох персонажів стають дедалі тихшими, ми вже не співаємо, а починаємо говорити. Залишається лише бажання співати.”
Джерело: Euronews
|