Інтерв'ю |
|
|
|
|
Подорож до Антарктиди
7 лютого 2016, неділя
Поширити у Facebook
Чеський композитор Мирослав Срнка працював над оперою Південний полюс 7 років. Його мета – перенести на сцену легендарну антарктичну гонку. Дізнаємось більш детально про творчий процес.
Мирослав Срнка, композитор:
“Антарктида – реальне місце на планеті, воно існує. Але воно настільки віддалене, що видається сюрреалістичним. І тут можна провести паралель з оперною сценою і взагалі з театральним простором, який завжди вимагає певної стилізації.
Задум був таким, щоб можна було відчути вплив музики, яку виконує оркестр, на співаків на сцені. А коли музика оркестру стає дедалі чистішою й тоншою, ми починаємо зосереджувати увагу на голосах, оскільки персонажі все глибше розмірковують про їхні внутрішні почуття”.
Роландо Війясон, тенор:
“Я став дослідником в цьому новому світі, дослідником цих нових гармоній і нової музичної мови, до якої я не звик. І це було надзвичайно, просто дивовижно. Дуже гарно те, що чим більше працюєш над цим, тим більше воно проникає в тебе, у самий мозок, у тіло. І тим глибше можеш відчути цю музику”.
Томас Гемпсон, баритон:
“Нові опери дуже важливі, і я певен, нам потрібно підтримувати композиторів і лібретистів. Їм необхідна можливість розвиватися й писати нову музику. Ми повинні створювати нові опери”.
Джерело: Euronews
|