Подорож до Антарктиди | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Подорож до Антарктиди
Подорож до Антарктиди
7 лютого 2016, неділя
Поширити у Facebook

Чеський композитор Мирослав Срнка працював над оперою Південний полюс 7 років. Його мета – перенести на сцену легендарну антарктичну гонку. Дізнаємось більш детально про творчий процес.

Мирослав Срнка, композитор:
“Антарктида – реальне місце на планеті, воно існує. Але воно настільки віддалене, що видається сюрреалістичним. І тут можна провести паралель з оперною сценою і взагалі з театральним простором, який завжди вимагає певної стилізації.

Задум був таким, щоб можна було відчути вплив музики, яку виконує оркестр, на співаків на сцені. А коли музика оркестру стає дедалі чистішою й тоншою, ми починаємо зосереджувати увагу на голосах, оскільки персонажі все глибше розмірковують про їхні внутрішні почуття”.

Роландо Війясон, тенор:
“Я став дослідником в цьому новому світі, дослідником цих нових гармоній і нової музичної мови, до якої я не звик. І це було надзвичайно, просто дивовижно. Дуже гарно те, що чим більше працюєш над цим, тим більше воно проникає в тебе, у самий мозок, у тіло. І тим глибше можеш відчути цю музику”.

Томас Гемпсон, баритон:
“Нові опери дуже важливі, і я певен, нам потрібно підтримувати композиторів і лібретистів. Їм необхідна можливість розвиватися й писати нову музику. Ми повинні створювати нові опери”.


Джерело: Euronews





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine