Прима балерина Катерина Кухар з чоловіком побували на кордоні двох Корей | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Прима балерина Катерина Кухар з чоловіком побували на кордоні двох Корей
Прима балерина Катерина Кухар з чоловіком побували на кордоні двох Корей
26 серпня 2016, п'ятниця
Поширити у Facebook

Світові зірки балету Катерина Кухар та Олександр Стоянов недавно повернулися з Сеула, де пробули 10 днів. Пара літала в Південну Корею як журі на міжнародний конкурс балету в Сеулі.


Прима балерина Катерина Кухар з чоловіком побували на кордоні двох Корей

Прима балерина Катерина Кухар розповідає, що найскладніше для неї було перебудувати біоритми:

- У Сеулі я мріяла про одне - виспатися. Різниця в часі між Україною і Південною Кореєю 6 годин. Після подвійного перельоту, в перший день після прильоту я випила снодійне, але воно мені не допомогло. І всі 10 діб я спала максимум 3-4 години в день. Зазвичай адаптація організму займає три доби, але в цей раз він так і не зміг перебудуватися на інший режим дня. При цьому навантаження було колосальне. Часом ми виходили з номера в 8 ранку, а приходили о першій годині ночі. Це була одна з найбільш захоплюючих і складних для мене поїздок одночасно.

Катерина Кухар другий рік поспіль в складі журі міжнародного конкурсу в Сеулі, Олександр Стоянов в цьому році давав майстер-клас "Варм-ап" для конкурсантів. Також українські зірки балету виступили на заключному World Gala з кращими артистами з Grand Opera, Bolshoi, Dresden Staatsoper, National Dance Company of Korea.

- Мені пощастило в цей раз близько познайомитися з дивовижною жінкою, яка на цьому конкурсі була головою журі - Бріджит Леферне, колишній директор Гранд Опера, - каже Катерина. - Вона неймовірно цікава і стильна жінка, поділилася зі мною секретами французької школи, які я вже буду застосовувати в цьому сезоні в стінах нашого рідного оперного театру.

Прем'єр Національної опери України Олекандр Стоянов поділився своїми враженнями від подорожей по Сеулу:

- Нам пощастило відвідати Намсан Тауер - це головна телевізійна і оглядова вежа на горі Намсан, найвища точка Сеула. На останньому його поверсі знаходиться ресторан, який весь час крутиться навколо своєї осі і за 48 хвилин робить цілий оборот. У Вежі немає четвертого поверху. Пізніше нам пояснили, що в Азії число "4" співзвучно з вимови зі "смертю". Тому в Південній Кореї в більшості будинків відсутній четвертий поверх.

- Ми були на кордоні Північної і Південної Кореї, вона вважається найнебезпечнішою і напруженої кордоном в світі, - продовжує Олександр. - З двох сторін стоять солдати, які постійно в стані бойової готовності. Таке відчуття, що в будь-який момент може початися війна. Зараз на кордоні знаходиться "Останній потяг", який привіз людей втекли з Північної Кореї, поїзд наскрізь прошитий кулями. Зараз це місце, як пам'ять про трагічні події тих років. Відчуття тут найважчі, велика кількість військових, періодично чули постріли.

Артистів також здивувала національна корейська кухня.

- Їх національна кухня розрахована на істинного гурмана, - каже Катерина. - Я її не дуже зрозуміла. Я пробувала якийсь лист, в який були загорнуті жолуді, рис, і боби. Пробувала їх гострі супи і мене це все залишило байдужою. Єдине, з чим у мене склалися стосунки, - це з солодким. Також мені сподобалася вулична їжа - краби, равлики, мідії і ще величезна кількість неймовірних морських істот, які вам навіть і не снилися. Чого там тільки немає! Від морських огірків до величезних омарів! Те, що ми пробували, було свіжим і смачним.

- Коли я приїжджав до Південної Кореї на початку своєї кар'єри, я зважився спробувати їх смажених жуків, за смаком вони, як насіння, але цей стаканчик з жуками я так і не доїв, - додає Олександр.


Автор: Валерія Радзієвська
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Джерело: Gazeta.ua



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine