Насолода «живим звуком» | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Насолода «живим звуком»
Насолода «живим звуком»
6 червня, вівторок

Кожна нова програма Мистецько-концертного центру імені Івана Козловського Національної оперети України це нова подорож у дивовижний і неповторний світ музики. Ще однією такою подорожжю став концерт «Класичні барви».



«Найцікавіше зажди з’являється на перехресті культур, стилів, жанрів. Але лише справжні цінності здатні перемагати час. А після епохи постмодерну, яку ми сьогодні переживаємо, передбачається очищення. Вже зараз найбільшою розкішшю є чисті вода, повітря, їжа, одяг з натуральних матеріалів. До цього переліку можна додати «живий звук» - справжній, позбавлений мікрофонів, підсилювачів, не караоке, а живий та сповнений резонансів і вібрацій, такий потрібний нам, живим людям», - розповіла режисер концерту Тетяна Зозуля.

Можливість насолодитися «живим звуком» дала музична програма «Класичні барви». А допомогли долучитися до прекрасного лауреати міжнародних конкурсів Тетяна Дідух (сопрано) і Зоя Володарська (фортепіано).

Тетяна закінчила вокальний факультет Національної музичної академії України ім. П.І. Чайковського. У жовтні 2015 року за результатами прослуховування була прийнята на роботу до Київського національного академічного театру оперети. Нині в її репертуарі ролі Марії Райнер (мюзикл «Звуки музики» Р. Роджерса), Кларічче (мюзикл «Труффальдіно із Бергамо» О. Колкера), Серафіни (комічна опера Г. Доніцетті «Дзвіночок»), Бастієнни («Бастієнн і Бастієнна Моцарта), Співачки (оперета П. Абрахама «Бал у Савойї»), Мальвіни (музична казка «Пригоди Буратіно») та інші. А Зоя закінчила фортепіанний факультет та асистентуру-стажування концертмейстерської кафедри цього ж вишу. Нині вона концертмейстер Національної оперети України.

У їхньому виконанні прозвучали твори на музику В.А. Моцарта «Туга за весною», «О, Цитра, ти моя», «До Хлої»; арія Адрієнни Лєкуврер з опери Ф. Чілеа «Адрінна Лєкуврер»; оповідання Мімі з опери Дж. Пуччіні «Богема», а також «Сад весь в цвету» (муз. А. Аренського, сл. О. Фета), «Счастье» (муз. А. Аренського, сл. Т. Щепкіної-Куперник).

Окрема сторінка програми була присвячена творчості Петра Чайковського. Як відомо композитор з молодих літ і до кінця життя приїздив в Україну, в потребі щораз хвилюючого повернення до предківської землі, на якій народилося майже сто його творів. Серед яких – Перший концерт для фортепіано, опери «Черевички», «Євгеній Онєгін», «Мазепа», балет «Лебедине озеро», симфонії, романси (у тому числі на вірші Тараса Шевченка) та багато інших. А під час концерту прозвучали твори «Он так меня любил» на слова Д. де Жирарден і «То было раннею весной» на слова О. Толстого.

Звернулися виконавці і до культурної спадщини українського народу. Під завісу пролунали «Два потоки з Чорногори» (муз. А. Кос-Анатольського, сл. М. Петренка), «Чотири воли» (українська народна пісня в обробці А. Кос-Анатольського) та Пісня Наталки з опери М. Лисенка «Наталка Полтавка».

Крім цього під час концерту виступив відомий серед любителів вишуканого мистецтва дует у складі лауреатів міжнародних конкурсів Наталії Базіної (фортепіано) та Олени Гапей (віолончель), який подарував вдячній публіці варіації для віолончелі (муз. Л. В. Бетховена), Анданте з сонати для віолончелі та фортепіано С. Рахманінова, «Кордова» (муз. І Альбеніса) та «Салют любові» (муз. Е. Елгара).


Автор: Едуард Овчаренко
Джерело: Культура



Додати: Share on Facebook

Інші:

Прості історії: тромбоніст Богдан Роменський
Продовження історії успіху: Український молодіжний оркестр отримає близнюка
Чернівецький симфонічний оркестр: історія на чверть століття
Незвичайний метод знищення ракових клітин
"Папороть" Станковича: повернення легенди
В Сьомій симфонії Бетховен використав мотиви народних пісень
Фестиваль "Одеське бельканто": юні вокалісти представили свою творчість
Німецька традиція виготовлення органів та італійська піца як спадщина ЮНЕСКО
Видатний оперний співак і талановитий художник Федір Стравінський був тісно пов’язаний із Україною
Національній опері виповнилося 150 років: які таємниці зберігає театр
Відлунали акорди Міжнародного пректу "Музика є вищим одкровенням"
У Музеї Максима Рильського презентували видання "Максим Рильський. Лібрето опери "Євгеній Онєгін". Український переклад"
Сергій Подолянчук: "Обдарована українська молодь не налаштована на перемогу"
Кароль Шимановський - погляд з туманного Альбіону
Одна з перших у світі жінок-диригенток ─ родом з Уманщини
Тетяна Сергеєва: "Музичне мистецтво необхідно вивчати і в загальноосвітній школі"
Зірка світової опери зійшла в Ірклієві
Нове дослідження з музичної історії Львова
Діамант буковинської музики
Названо найкращу музику для смерті
Київську оперу перейменовували сім разів
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
Сергій Борткевич: il memoria
Священик, композитор, патріот: як Остап Нижанківський боровся з нафтовими спекулянтами
Ігор Стравінський і Коко Шанель
Флейта чистого золота
Марко Р. Стех: Світові потрібний Борис Лятошинський
Сіднейську оперу будували 14 років
Молодість, енергія і віртуозність
Не закохатися після цього в Бартолі, Генделя, оперу , Зальцбург неможливо.
Пам'яті берегівчанки Євгенії Ніткулинець - відомої композиторки Закарпаття
Чар-голос українського Орфея
Марко Р. Стех: Світової слави композитор-модерніст Ігор Стравінський – українського роду
Композитор Віктор Теличко збагачує дитячу музику закарпатським інтонаційним колоритом
"Найталановитіший танцюрист покоління". Як українець підкорив Велику Британію
Відлуння столітніх оплесків
Закарпатський камерний хор «Кантус»: становлення, перемоги, плани
Психологи розповіли, в якому віці краще починати навчання музиці
Вчені з'ясували, яка музика покращує креативність
Ян Сибелиус (1865-1957) композитор
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове