Актер Джон Малкович в интервью News Corp Australia назвал акустику Сиднейского оперного театра отвратительной | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Актер Джон Малкович в интервью News Corp Australia назвал акустику Сиднейского оперного театра отвратительной
Актер Джон Малкович в интервью News Corp Australia назвал акустику Сиднейского оперного театра отвратительной
27 липня 2014, неділя
Поширити у Facebook

Джон МалковичВ 2011 году оперный спектакль «Вариации Джакомо» с Джоном Малковичем и Ингеборгой Дапкунайте провалился в Сиднейской опере.

Зрители встретили его недовольными выкриками, а критики посоветовали Малковичу «вернуться к основной работе».

Как выяснилось сейчас, Малкович винит в провале, в частности, плохую акустику оперы.

«Сюда хорошо приезжать на моторной лодке, у театра милая команда и вместительная сцена, но акустика отвратительна», — признался актер.

«Я, конечно, играл всего лишь в 200 оперных театрах, но акустика этого — хуже, чем в самолетном ангаре. Не знаю, стоит ли привозить туда что-либо кроме цирка», — поделился Малкович.

Напомним, опера Михаэля Штурмингера «Вариации Джакомо» о самом знаменитом любовнике XVIII века Джакомо Казанове на музыку Моцарта гастролировала по миру в 2011-2013 года


Джерело: comments.ua



Інші:

Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
Оновлений репертуар, літній фестиваль та інтерактивна "Ластівка Щедрика": майбутнє Івано-Франківської філармонії в баченні Володимира Рудницького
Змінив пуанти на армійські берці: згадаймо артиста балету Ростислава Янчишена
"Музичні вечори у будинку родини Мейтусів"
«Для мене дім – там, де серце» – Віктор Рекало, автор музики до балету про вимушену міграцію «Дім»
Як розтопити «Крижане серце»?
В Одеській опері відновили незвичайну виставу
Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І.Заремби: 65 років від дня заснування
До дня Соборності: в Національній опері представлять всеукраїнський музичний проєкт
Як доктор мистецтвознавства став... диригентом
Досліджуємо славні сторінки бандурного мистецтва
На Волині в Горохові привітали з 80-річчям відомого композитора
Роман Орленко-Прокопович - ім’я між забуттям і легендами
“Пісні для України” з Лондона
“54 хвилини до Різдва”
Диск "Зимовий шепіт" від піаністки Віоліни Петриченко
Українські переклади лібрето світових опер в Україні
Військовий зі Львова випустив альбом фортепіанної музики, яку створив на передовій
Раду Поклітару - герой книжки
Сенсаційні знахідки та версії Трипільської культури - “ світової колиски”
У Львівській філармонії визначили переможців Конкурсу молодих вокалістів імені Сліпака
Концерт-реконструкція «Гай, Рожество!»
Сторіччя Балетної трупи Одеської опери
Харизматичний диригент українського походження, який втілив "американську мрію": хто такий маестро Леонард Бернстайн
"Вистави ще немає, але є кредит довіри": продюсерка Opera aperta про співпрацю з міжнародним фестивалем O.Festival
В Ужгороді відкрили мініскульптуру на честь графа Нандора Плотені
Понад 200 народних пісень: де шукають і кому співають солістки ансамблю "Антонівчанка" з Прилуччини
8 неочікуваних речей, що носять ім’я Шопена
Фридерик Шопен та Микола Лисенко: точки перетину
Згадуємо Миколу Колессу
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
80.jpg