"Королева фей" Перселла у Відні | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
"Королева фей" Перселла у Відні
Відеосюжет
19 лютого 2017, неділя
Поширити у Facebook

Данина магії! Магії Шекспіра, магії сцени та магії кохання…

“Королеву фей” нещодавно презентували на сцені віденського Театру “Ан дер Він”. Ансамблем Les Talens Lyriques керував Крістоф Руссе.

Опера Перселла є справжньою головоломкою для постановників, адже вона належить до жанру напів-опер : у ній поєднано розмовні діалоги за мотивами “Сну літньої ночі” Шекспіра з музичними сценами, інтегрованими до дійства.

У Відні знайшли чудове рішення, аби не наганяти на глядачів нудьгу надто тривалою постановкою.

Маріям Клеман, режисер-постановник:
“Для “Сну літньої ночі” дуже типово те, що це – театр у театрі. На тлі основної п‘єси, де грають актори, інші актори готують виставу про історію Пірама і Фісби. Тож ми вирішили, що додамо у постановці ще один прошарок дії, в якому йтиметься про людей, що готують свою постановку в опері “Королева фей”. Для нас це гарний привід показати чоловіків і жінок, які дуже близькі нашому досвіду, показати глядачам емоції, сутність, стосунки, усе те, що нас зворушує, і що здатне зачепити глядачів, навіть якщо вони не знайомі зі світом театру, опери й репетицій”.

Крістоф Руссе, диригент:
“У цій музиці стільки шарму, стільки привабливості завдяки цій манері поєднувати весь музичний досвід Європи, зокрема Італії, звісно ж. Є також багато елементів французької музики, на які автор спирається: тобто співи хору, танці, а також якась інтимність. Але, звичайно ж, є й елементи англійської музики: поліфонії з дивовижними дисонансами, які Перселл використовує для музики оркестру, а також щирість усіх цих коротеньких пісень, які йдуть у п‘єсі одна за одною”.

Нова постановка інтегрувала до дійства і типові для опери бароко елементи – фарс та маскування.

Крістоф Руссе, диригент:
“Хоча у творі гучно звучать фанфари, труби та литаври, я б назвав найбільш цікавим у музиці Перселла його емоційний бік, його сентиментальність. Я намагаюся зворушити публіку цими тонкими моментами, делікатністю. Така музика вимагає тонкої інтерпретації, її не можна виконувати знаскоку, її треба викохувати, переконуватися, що кожен окремий інструмент і кожен співак надзвичайно обережні, аби не зруйнувати цей ефект витонченості”.

Маріям Клеман, режисер-постановник:
“Зачарований ліс у творах Шекспіра є метафорою, що стосується багатьох речей… Цієї ночі, у цьому просторі, саме в цей час люди проживають зовсім новий для них досвід, і все це змінить їх, матиме на них величезний вплив… Так, це ліс і ніч, але зала для репетицій, сама сцена, усі ці тижні підготовки спектаклю – це теж своєрідний зачарований ліс, місце, де відбувається магія, де народжуються і зникають почуття, де створюється щось по-справжньому магічне”.


Джерело: Euronews





Інші:

Про владу, кохання та підступність
Вперше в Україні презентували легендарний бродвейський хіт “Чикаго”
Симфонічні твори Станіслава Людкевича
Прем'єра симфонії - сорок років згодом
У Таллінні відбувся благодійний концерт класичної музики "Перетин культур"
В філармонії Одеси відбудеться концерт кларнетиста Ксіди та оркестру під керівництвом Шаврука
Французький органіст Жан Марі Леруа виступив на ІV фестивалі органної та камерної музики "Sounds of BACH" у Чернівцях
У Дніпрі завершився Міжнародний музичний конкурс
До Тернопільської філармонії завітав Шуберт зі своєю "Шубертіадою"
Сценографічна спадщина Євгена Лисика
У Страсбурзі відбувся концерт за участі українського оркестру та дитячих хорів
«Від бароко до класицизму»: музиканти оркестру «Ars – Nova» порадували миколаївців гарною музикою
У Ніжинській музичній школі на благодійному концерті зібрали 10 тисяч на тепловізор
Фотомиті "Київської пекторалі". Подія, яка вже стала історією
"Вечір української музики" у Кропивницькому
Маріупольський оркестр «Ренесанс» взяв участь у великому концерті в Італії
Музичний символ солідарності: на другу річницю великої війни оркестр Львівської філармонії виступив у Варшаві
"Музика без меж": у Дніпровській академії музики провели Міжнародний фестиваль академічного музичного мистецтва
Сучасна академічна музика та саунд-перформанси в іменах — 11 українських композиторів, чиї концерти не варто пропускати
Від Бетховена до Скорика: пам’ять Небесної сотні в Харкові вшанували музикою
“Музичні мости”
Полтавська обласна філармонія презентувала програму «Присвята Астору П’яццолі».
Абстракція в дикому вигляді: The New York Times про українську оперу Chornobyldorf
У Києві показали сучасний балет «Д.І.М.» про вимушену міграцію
У Львові під час концерту колядок і щедрівок хор "Дударик" зібрав понад 80 тисяч для військових
У "Карнегі-хол" у Нью-Йорку прозвучали твори відомих українських композиторів
Прем’єри та присвяти на концерті «Тиха молитва» у Львівській філармонії
З 3 по 8 січня у філармонії пройшов перший цьогорічний фестиваль органної та камерної музики «Bach Contemporary». Цьогоріч фестиваль представив публіці 8 різноманітних концертів обʼєднаних генієм Баха
"Мрії щасливого року": артисти Запорізької філармонії порадували глядачів ще однією прем"єрою
Ансамбль "Полтава" обласної філармонії відтворив на сцені різдвяні традиції
27 грудня у знаменитому будинку Роліт відбулась прем’єра перформансу-променаду «Гра в хованки з паном Лятошинським»
"Нове Різдво" хору ім. Бортнянського
«Котигорошко проти вікінгів»: ПРЕМ’ЄРА ВИСТАВИ
Напередодні Різдва у великій залі Ніжинської музичної школи відбувся святковий благодійний концерт на допомогу ЗСУ
Дивовижна прем'єра на Святвечір: у філармонії відтворили концертну програму капели Кошиця
"Сойчине крило": через 67 років після прем'єри повернувся на сцену балет Анатолія Кос-Анатольського на сюжет новели Івана Франка
У харківському метро пройшли концерти зірок оперного театру
Концерт юних віртуозів
Культурна дипломатія в дії
Незламній Україні присвячується
      © 2008-2024 Music-review Ukraine