Інтерв'ю |
|
|
|
|
"Вестсайдська історія": погляд постановника
Відеосюжет
13 серпня 2016, субота
Поширити у Facebook
Про головну відмінність опери та мюзиклу, а також про постановку “Вестсайдської історії” та співпрацю з Чечілією Бертолі, Ґуставо Дудамелем та його музикантами розповідає режисер-постановник Філ МакКінлі:
“В опері виспівують текст, у мюзиклі актори ведуть діалог, а коли емоції стають занадто сильними, що вони більше не можуть говорити, вони починають співати, а коли емоції стають занадто сильними, щоб співати, вони танцюють. А потім, коли почуття вивільняється через танець, починається все знову, починають співати, а потім підніматися на цю гору ще раз, коли йдуть від розмови через спів до танцю.
Робота на Зальцбурзькому фестивалі, постановка тут першого мюзиклу – це те, що мене налякало. Розповім, як це сталося, це чудова історія. Я познайомився з Чечілією. Прибув сюди на відкриття, зустрів її, під час обіду обговорювали інший проект, говорили про її концерти, і я запитав: “А що б Ви хотіли зробити? Яку виставу?” А вона відповіла: “Вестсайдську історію”, та ніколи не знайшла режисера, який хотів би її поставити.” А я сказав: “Ви щойно це зробили!” Ось як було.
Маестро Дудамель з його оркестром – рідкісний дар, який не часто трапляється у музичному театральному світі. І не лише тому, що це 45 музикантів, а тому, що ці музиканти – щось особливе. Гадаю, що це через їхнє походження, тому що вони прийшли через молодіжні оркестри, і коли вони грають цю музику, вона збагачується в їхній душі.
Джерело: Euronews
|