Амстердам вітає Даніеле Ґатті | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Амстердам вітає Даніеле Ґатті
Амстердам вітає Даніеле Ґатті
Відеосюжет
5 жовтня 2016, середа
Поширити у Facebook

Амстердамський Консертгебау, один з найпрестижніших оркестрів та концертних залів світу, відкрив новий сезон згідно з традиціями: чудовим виконанням Другої симфонії Ґустава Малера під керівництвом нового головного диригента, італійського маестро Даніеле Ґатті.

Даніеле Ґатті, диригент:
“Королівський оркестр Консертгебау – в самому серці культурного та музичного життя Амстердама. До того ж, я завжди кажу, що цей оркестр належить світу, тому що оркестр такого рівня не може належати лише цьому місту, він – частина і моєї країни, частина Європи, частина всього світу”.

Маестро Ґатті – універсальний музикант, він чудово знається на музиці композиторів віденської школи кінця ХІХ століття, а також і на репертуарі пізнього французького романтизму. Тому він не випадково став сьомим головним диригентом цього видатного оркестру.

Ян Рас, керівник Королівського оркестру Консертгебау:
“Ми маємо чималі сподівання, адже знаємо, що Даніеле Ґатті – дуже обдарований, пристрасний, він має широкий репертуар. Він – дуже цілісна й цікава людина; під час концертів йому подобається взаємодіяти з публікою. Він також любить запрошувати людей, зокрема молодь, на репетиції”.

Нещодавно на відкритій репетиції відбулася церемонія, під час якої асоціація “Друзі оркестру” зробила новому диригенту особливий подарунок.

Даніеле Ґатті, диригент:
“Мені щойно вручили чудовий подарунок, велосипед, який є символом міста. Я дуже зворушений, адже я прибув сюди лише місяць тому, а мене вже так тепло привітали. Такий гарний сюрприз!”

“Мені б так хотілося, щоби люди, які приходитимуть до концертної зали, відчули себе неначе в коконі. Щоб кожен слухач сказав собі: “Упродовж двох годин я насолоджуватимусь лише музикою, я вимкну мобільний телефон і спробую увійти в інший вимір. Адже прослуховування класичної музики – це для мене можливість використати уяву, щоб уповільнити шалений темп життя і роздумувати про деякі аспекти моєї особистості, навіть про ті, які іноді мене лякають”.

У своїх 5 частинах симфонія Малера надихає маестро на роздуми про буття…

Даніеле Ґатті, диригент:
“Коли я наближаюся до 5-ї частини, я розумію, що чим більше старішаю, тим складніше знайти відповіді на деякі запитання. Не можу не зауважити, що ця музика допомагає мені не боятися завтрашнього дня, смерті… Сподіваюся, що ті, хто не вірить у бога, вслухаються в цю музику і почнуть ставити собі певні запитання”.


Джерело: Euronews





Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine