Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
Навіщо сучасній людині класичне мистецтво? Як його вивчення впливає на креативність мислення?
8 серпня 2017, вівторок
Поширити у Facebook

Відповісти на ці запитання спробуємо разом з директором освітніх програм Культурного проекту Галиною Григоренко. Саме історії класичного образотворчого мистецтва і класичної музики присвячені два нових курси проекту.

Галина Григоренко говорить, що українці є частиною європейської цивілізації, тому нам має притаманне прагнення до знання класичного мистецтва.

«Наскільки не була б віддалена ця класика від нас, вона про нас, про нас теперішніх. І ми там знаходимо пояснення тому, хто ми, яке наше місце, яке наше призначення і куди ми рухаємося.

Креативне мислення — це один такий аспект, що нам дає вивчення як класичного мистецтва візуального, так і класичної музики.

Вивчаючи класику, ти безпосередньо дотикаєшся до досвіду людства, який проходить через тебе.



На жаль, в Україні класичне мистецтво та класична музика не присутні в загально освітньому дискурсі, воно є лише у спеціалізованому вузькому направленні. І тому дорослі люди, коли відчувають культурний голод, коли вони подорожують, ходять по музеям із закритими очима, тому що вони не розуміють, про що ця картина, які символи художник в неї вклав, як відрізнялась роль художника епохи Бароко і епохи Відродження, як це все призвело до того, які ми є зараз.

Проте, скільки б не було „залізних занавісів“, ми є частиною європейської цивілізації. Тим більше, Україна не завжди була відділена, в період бароко ми були такою самою європейською державою, як в Парижі, як Австро-Угорщина.

Все це можна відкопати в своїх генах, в своїй культурі, і не відчувати свою меншовартість», — говорить Галина Григоренко.


Автор: Алла Торчанська
Джерело: Громадське радіо





Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine