Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
Навіщо сучасній людині класичне мистецтво? Як його вивчення впливає на креативність мислення?
8 серпня, вівторок

Відповісти на ці запитання спробуємо разом з директором освітніх програм Культурного проекту Галиною Григоренко. Саме історії класичного образотворчого мистецтва і класичної музики присвячені два нових курси проекту.

Галина Григоренко говорить, що українці є частиною європейської цивілізації, тому нам має притаманне прагнення до знання класичного мистецтва.

«Наскільки не була б віддалена ця класика від нас, вона про нас, про нас теперішніх. І ми там знаходимо пояснення тому, хто ми, яке наше місце, яке наше призначення і куди ми рухаємося.

Креативне мислення — це один такий аспект, що нам дає вивчення як класичного мистецтва візуального, так і класичної музики.

Вивчаючи класику, ти безпосередньо дотикаєшся до досвіду людства, який проходить через тебе.



На жаль, в Україні класичне мистецтво та класична музика не присутні в загально освітньому дискурсі, воно є лише у спеціалізованому вузькому направленні. І тому дорослі люди, коли відчувають культурний голод, коли вони подорожують, ходять по музеям із закритими очима, тому що вони не розуміють, про що ця картина, які символи художник в неї вклав, як відрізнялась роль художника епохи Бароко і епохи Відродження, як це все призвело до того, які ми є зараз.

Проте, скільки б не було „залізних занавісів“, ми є частиною європейської цивілізації. Тим більше, Україна не завжди була відділена, в період бароко ми були такою самою європейською державою, як в Парижі, як Австро-Угорщина.

Все це можна відкопати в своїх генах, в своїй культурі, і не відчувати свою меншовартість», — говорить Галина Григоренко.


Автор: Алла Торчанська
Джерело: Громадське радіо



Додати: Share on Facebook


Інші:

«Тато дав мені п’ять злотих, і я поїхав до Кракова вчитися музики»
Рішар Ґальяно: «Метелики не дивляться на себе в дзеркало, коли літають. Так має бути і в музиці»
Композитор Олексій Шмурак: Те, чого вчать у консерваторії, не існує
«Ми маємо унікальний контент!»
«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
Сталін посадив на коліна, подарував наручний годинник
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Господар із диригентською паличкою
Людмила Монастирська: "Намагаюся виконувати партії, що вражають і розвивають характер"
Легше повернутись в Україну з іменем, аніж тут починати - Ю.Миненко, контртенор
«Якби я міг, то ще більше запрошував би українців!»
Наталія ПОЛОВИНКА: «Ідеальний актор – Ісус Христос»
Юрій Шевченко націлився на «Греммі»
«Я вдячна Богові та Україні за те, що мене тут люблять», — Вікторія Лук’янець
Вікторія Свалявчик-Цанько: «Закарпатська філармонія – великий механізм, який працює на результат»
Всесвітньовідомий контртенор Юрій Миненко про музику бароко
Мирослава КОПИНЕЦЬ про музику, маму, Йолку та паленята з горіхами
«Ми — поза політикою», — як у Рівному об’єднували Схід і Захід
«Україна - друга держава, після Німеччини, за кількістю класичних пісень
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Через терня до успіху
У філармонію з... дитсадка
«Саме Острог і дав мені музику», – Олена Мальчик про музику, Острог та вчителів
Львівська опера: в репертуарі - реформа
Солісти опери Хліб. Сіль. Пісок – про те, чому український глядач особливй і навіщо нам слухати цей твір
Директор Асоціації Opera Europa Ніколас Пейн: Культура є політикою. Інколи вона використовується для війни
Через 30 років до полтавця разом із втраченим голосом прийшло й натхнення створювати унікальні інструменти
Музика, скрипка і... бренд
Авішай Коен: «Я вихований на джазових традиціях, а це означає, що я – вільний духом»
Премьера оперы «Тоска» с участием оперной дивы на сцене Национальной оперы Украины стала главным событием уходящего сезона
Анна Копровіч: «Музика єднає людей»
Метрополітен-опера очима Пітера Ґелба
Композитор Виталий Годзяцкий: В 1960-х мы искали физиков – только они нас и понимали
Сам собі оркестр
Українка розповіла, як стала сенсанцією в світі класичної музики
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове