Коли залунала класична музика… | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Коли залунала класична музика…
Півненко Богдана
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Коли залунала класична музика…
7 червня 2016, вівторок

Відомий французький музикознавець Ромен Роллан писав: «Музика, подібна дощу, крапля за краплею просочується в серце і оживляє його». Вона — це область почуттів і настроїв; це — в звуках виражене життя душі і єдина безгрішна чуттєва насолода.


Коли залунала класична музика…


Доторкнутися до прекрасного та віднайти апогей людського і духовного часто допомагає класична музика, яка пройшла випробування часом і є визнаним каноном зразкового твору у музичному мистецтві. І ось острожанам, студентам та гостям міста трапилася нагода поринути у атмосферу вічного і прекрасного і побувати на концерті відомої скрипальки.

У рамках другого туру фестивалю «Острог Ренесанс» в Острозькій академії відбувся концерт Богдани Півненко, заслуженої артистки України, лауреатки міжнародних конкурсів та національної програми «Нові імена України», солістки Національного ансамблю солістів «Київська камерата».

На концерті прозвучали твори відомих українських і світових композиторів: М. Скорика, В. Сильвестрова, Є. Станковича та інших.

Для кожного класична музика своя: когось ваблять неперевершені «Пори року» Антоніо Вівальді, хтось закоханий у «Карпатську рапсодію» Мирослава Скорика, спільне одне: така музика — вічна. Вона прекрасна і гармонійна, її головною особливістю є поєднання глибини переданих переживань з різноманітністю музичних прийомів. Вона супроводжує нас протягом століть. Її загадкова сила полягає в тому, що, слухаючи її сьогодні, ми відчуваємо ті ж почуття, що і перші слухачі.

Присутні також мали змогу насолодитися грою юних талантів — Ганни та Софії Кисляк і Олександри Хмари, яка виконала із Богданою Півненко одну з композицій.

До слова, Ганна та Софія — скрипальки-переселенки з Донбасу, лауреати міжнародних конкурсів.

Акомпанувала скрипалькам увесь концерт відомий концертмейстер Анна Хмара.

Зал захоплено слухав виконання творів, про що красномовно свідчили гучні оплески і вигуки «Браво» опісля кожної пісні.


Автор: Наталя Веляник
Виконавці: Богдана Півненко
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Джерело: Острозька академія



Додати: Share on Facebook В Контакте

Інші:

Барочна одіссея Роландо Війясона
«Ми змінюватимемо і музичний, і режисерський почерки»
Музичну граматику мені пояснив Шопен
Конкурсу молодих піаністів пам’яті Горовиця бути!
Директор полтавського музучилища: «У Польщі - Шопен, у Норвегії – Гріг, у нас- це Лисенко»
Дмитрий Логвин: "У меня есть вторая семья — мой оркестр в Днепре"
Італієць популяризує творчість українського композитора Борткевича в Україні
Оксана Линів: «Якщо ти опановуєш професійні критерії на високому рівні, то диригування не залежить від статі»
Культура в пріоритеті
«Ми готові заявити про себе в Європі...»
Як співали волиняни у середньовіччі
Віктор Косенко — український композитор європейського рівня, — піаністка
Музичний критик Анна Ставиченко: Третій рейх використовував культуру, аби демонструвати всім велич. Росія діє за тією ж схемою
ОКСАНА ЛИНІВ: Розмова з головною диригенткою Опери австрійського Ґраца
Від симфоній до флешмоба: як диригент-американець залучає українців до мистецтва
Найзатребуваніший хореограф у світі про успіх, стереотипи та Україну
Три «золота» у «Гран-прі націй 2017» українського дівочого хору
Варіації на... одній струні
«Той, хто співає у підвалі»: віолончеліст Золтан Алмаші дасть у Києві сольний концерт
Роман Кофман: «Те, що я займаюсь диригуванням, це — диво»
Аніко Рехвіашвілі, художній керівник балету Національної опери
Наталія Степаняк: Якщо вранці мій голос не звучить, то ховайся, хто може
Королівський оперний театр Маскат
Прима-балерина Екатерина Кухар: " Жить с примой непросто, мужчина, женатый на прима-балерине, должен понимать, что вся его жизнь теперь принесена на алтарь любимой женщине."
Я не хочу побудувати новий театр, тому що я знаю, що це нереально в цій країні. Я хочу отримати хоча б статус для театру "КИЇВ МОДЕРН-БАЛЕТ"
Музика, що стала життям
Шкодую, що раніше не їздили на Донбас, — хормейстер капели «Дніпро»
Жінки-диригенти - це нове явище в симфонічній музиці, - Наталія Пономарчук
Олександр Цимбалюк, оперний бас
Кирило КАРАБИЦЬ: «Коли виконую українську музику, дізнаюся щось нове про себе»
За смичок батько відомої віолончелістки Ольги Шутко продав автомобіль
«Мрію зіграти з усіма оркестрами України»
«Це була виняткова подія»
Кирилл Карабиц: "Могу позволить себе не гнаться за количеством концертов, а работать над их качеством"
Музичний стрій: Марко Топчій
Диригент Оксана Линів: Ми досі страждаємо комплексом, що українська культура абсолютно маргінальна
Унікальний київський ансамбль Alter Ratio готує новий вокальний проект
Ермонела Яхо: "Коли опера стає терапією..."
Харизма і аристократизм музиканта
Музика, що дарує гармонію
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове