Коли залунала класична музика… | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Коли залунала класична музика…
Півненко Богдана
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Коли залунала класична музика…
7 червня 2016, вівторок

Відомий французький музикознавець Ромен Роллан писав: «Музика, подібна дощу, крапля за краплею просочується в серце і оживляє його». Вона — це область почуттів і настроїв; це — в звуках виражене життя душі і єдина безгрішна чуттєва насолода.


Коли залунала класична музика…


Доторкнутися до прекрасного та віднайти апогей людського і духовного часто допомагає класична музика, яка пройшла випробування часом і є визнаним каноном зразкового твору у музичному мистецтві. І ось острожанам, студентам та гостям міста трапилася нагода поринути у атмосферу вічного і прекрасного і побувати на концерті відомої скрипальки.

У рамках другого туру фестивалю «Острог Ренесанс» в Острозькій академії відбувся концерт Богдани Півненко, заслуженої артистки України, лауреатки міжнародних конкурсів та національної програми «Нові імена України», солістки Національного ансамблю солістів «Київська камерата».

На концерті прозвучали твори відомих українських і світових композиторів: М. Скорика, В. Сильвестрова, Є. Станковича та інших.

Для кожного класична музика своя: когось ваблять неперевершені «Пори року» Антоніо Вівальді, хтось закоханий у «Карпатську рапсодію» Мирослава Скорика, спільне одне: така музика — вічна. Вона прекрасна і гармонійна, її головною особливістю є поєднання глибини переданих переживань з різноманітністю музичних прийомів. Вона супроводжує нас протягом століть. Її загадкова сила полягає в тому, що, слухаючи її сьогодні, ми відчуваємо ті ж почуття, що і перші слухачі.

Присутні також мали змогу насолодитися грою юних талантів — Ганни та Софії Кисляк і Олександри Хмари, яка виконала із Богданою Півненко одну з композицій.

До слова, Ганна та Софія — скрипальки-переселенки з Донбасу, лауреати міжнародних конкурсів.

Акомпанувала скрипалькам увесь концерт відомий концертмейстер Анна Хмара.

Зал захоплено слухав виконання творів, про що красномовно свідчили гучні оплески і вигуки «Браво» опісля кожної пісні.


Автор: Наталя Веляник
Виконавці: Богдана Півненко
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Джерело: Острозька академія



Додати: Share on Facebook

Інші:

Андрій Юркевич: «Оперні театри обов’язково мають бути сучасними»»
Оксана Линів: українськонімецький оркестр міст між культурами
Интервью дирижера Хобарта Эрла об открытии нового сезона 2017-2018 гг.
Малер, кава та мода
Представляємо інтерв'ю з диригентом концерту-відкриття фестивалю "Українські шедеври на всі часи"
Зоряна КУШПЛЕР: «Моє серце – в Опері»
Чим зараз живе і що робить Міністерство культури. Інтерв'ю зі Світланою Фоменко
«Тато дав мені п’ять злотих, і я поїхав до Кракова вчитися музики»
Рішар Ґальяно: «Метелики не дивляться на себе в дзеркало, коли літають. Так має бути і в музиці»
Композитор Олексій Шмурак: Те, чого вчать у консерваторії, не існує
«Ми маємо унікальний контент!»
«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
Сталін посадив на коліна, подарував наручний годинник
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Господар із диригентською паличкою
Людмила Монастирська: "Намагаюся виконувати партії, що вражають і розвивають характер"
Легше повернутись в Україну з іменем, аніж тут починати - Ю.Миненко, контртенор
«Якби я міг, то ще більше запрошував би українців!»
Наталія ПОЛОВИНКА: «Ідеальний актор – Ісус Христос»
Юрій Шевченко націлився на «Греммі»
«Я вдячна Богові та Україні за те, що мене тут люблять», — Вікторія Лук’янець
Вікторія Свалявчик-Цанько: «Закарпатська філармонія – великий механізм, який працює на результат»
Всесвітньовідомий контртенор Юрій Миненко про музику бароко
Мирослава КОПИНЕЦЬ про музику, маму, Йолку та паленята з горіхами
«Ми — поза політикою», — як у Рівному об’єднували Схід і Захід
«Україна - друга держава, після Німеччини, за кількістю класичних пісень
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Через терня до успіху
У філармонію з... дитсадка
«Саме Острог і дав мені музику», – Олена Мальчик про музику, Острог та вчителів
Львівська опера: в репертуарі - реформа
Солісти опери Хліб. Сіль. Пісок – про те, чому український глядач особливй і навіщо нам слухати цей твір
Директор Асоціації Opera Europa Ніколас Пейн: Культура є політикою. Інколи вона використовується для війни
Через 30 років до полтавця разом із втраченим голосом прийшло й натхнення створювати унікальні інструменти
Музика, скрипка і... бренд
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове