Коли залунала класична музика… | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Коли залунала класична музика…
Півненко Богдана
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Коли залунала класична музика…
7 червня 2016, вівторок

Відомий французький музикознавець Ромен Роллан писав: «Музика, подібна дощу, крапля за краплею просочується в серце і оживляє його». Вона — це область почуттів і настроїв; це — в звуках виражене життя душі і єдина безгрішна чуттєва насолода.


Коли залунала класична музика…


Доторкнутися до прекрасного та віднайти апогей людського і духовного часто допомагає класична музика, яка пройшла випробування часом і є визнаним каноном зразкового твору у музичному мистецтві. І ось острожанам, студентам та гостям міста трапилася нагода поринути у атмосферу вічного і прекрасного і побувати на концерті відомої скрипальки.

У рамках другого туру фестивалю «Острог Ренесанс» в Острозькій академії відбувся концерт Богдани Півненко, заслуженої артистки України, лауреатки міжнародних конкурсів та національної програми «Нові імена України», солістки Національного ансамблю солістів «Київська камерата».

На концерті прозвучали твори відомих українських і світових композиторів: М. Скорика, В. Сильвестрова, Є. Станковича та інших.

Для кожного класична музика своя: когось ваблять неперевершені «Пори року» Антоніо Вівальді, хтось закоханий у «Карпатську рапсодію» Мирослава Скорика, спільне одне: така музика — вічна. Вона прекрасна і гармонійна, її головною особливістю є поєднання глибини переданих переживань з різноманітністю музичних прийомів. Вона супроводжує нас протягом століть. Її загадкова сила полягає в тому, що, слухаючи її сьогодні, ми відчуваємо ті ж почуття, що і перші слухачі.

Присутні також мали змогу насолодитися грою юних талантів — Ганни та Софії Кисляк і Олександри Хмари, яка виконала із Богданою Півненко одну з композицій.

До слова, Ганна та Софія — скрипальки-переселенки з Донбасу, лауреати міжнародних конкурсів.

Акомпанувала скрипалькам увесь концерт відомий концертмейстер Анна Хмара.

Зал захоплено слухав виконання творів, про що красномовно свідчили гучні оплески і вигуки «Браво» опісля кожної пісні.


Автор: Наталя Веляник
Виконавці: Богдана Півненко
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Джерело: Острозька академія



Додати: Share on Facebook

Інші:

"Я завжди буду чернівчанином", - диригент з Ізраїлю Марк Волох
Мирослав Скорик та Олександр Пірієв про гала-концерт «Три с»
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Японська мрія, втілена у Дніпрі: як дівчина із Країни Сонця стала солісткою театру опери та балету
Фортепіано як... перекладач
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
Шевченківський комітет – перенавантаження
Киянка Яна Саленко розповіла про шлях до успіху в Берлінській опері
Нам потрібне нове законодавство про авторське право в сфері культури, — група РПР «Культура»
Вона була першою українкою, яка сама сіла за кермо автомобіля
Ліричний тенор без «фактури». Люди йшли «на Білинника»...
«Головний артист на сцені – це оркестр»
Композитор Алла Сіренко створила «Реквієм для Воїна» з посвятою Василеві Сліпаку
Марина Вискворкіна- оперна співачка, інтервью
10 листопада у Національній опері України пройде гала-концерт “Три С”
Володимир Шейко: Симфонічний оркестр Українського радіо піднімає рейтинги як суспільного, так і України загалом
Зіркова історія найкрасивішої балетної пари Європи
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
Євген Станкович: Якщо б я знав, як пишеться музика, я б її не писав
Доля музиканта – це доля подвижника
23-річна скрипалька, яка акомпанує Бочеллі, розповіла про свій шлях до світової слави
Рівне Культурне: Микола Орешко, директор Рівненської обласної філармонії
Володимир Шейко: «Якщо нація втрачає релігію і мистецтво – вона перестає існувати, перетворюючись на набір людей»
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Андрій Юркевич: «Оперні театри обов’язково мають бути сучасними»»
Оксана Линів: українськонімецький оркестр міст між культурами
Интервью дирижера Хобарта Эрла об открытии нового сезона 2017-2018 гг.
Малер, кава та мода
Представляємо інтерв'ю з диригентом концерту-відкриття фестивалю "Українські шедеври на всі часи"
Зоряна КУШПЛЕР: «Моє серце – в Опері»
Чим зараз живе і що робить Міністерство культури. Інтерв'ю зі Світланою Фоменко
«Тато дав мені п’ять злотих, і я поїхав до Кракова вчитися музики»
Рішар Ґальяно: «Метелики не дивляться на себе в дзеркало, коли літають. Так має бути і в музиці»
Композитор Олексій Шмурак: Те, чого вчать у консерваторії, не існує
«Ми маємо унікальний контент!»
«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове