Тернополянам продемонстрували Ренесанс у джазі | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Тернополянам продемонстрували Ренесанс у джазі
Тернополянам продемонстрували Ренесанс у джазі
6 грудня, середа

Можливості людського голосу та музичних інструментів демонстрували тернопільській публіці учасники «ДжазБезу» у перший день фестивалю. Йдеться про тріо «Gadt/Chojnacki/Gradziuk Projekt». Музиканти презентували новий альбом джазової вокалістки Анни Ґадт « Renaissance».

Композиції із цього альбому – це інтерпретація музики епохи Ренесансу для сучасного слухача. Їх основу складав, власне, вокал, доповнений акордеоном та ударними. Співачка показала наскільки різним може бути голос, не тільки виспівуючи та повторюючи фрази, слова та склади, а й відтворюючи різні звуки. Іноді це звучало, як мантра, іноді – як молитва.

Розмаїття звуків, які можна відтворити за допомогою музичних, і не тільки, інструментів, показали також акордеоніст Збіґнєв Хойнацкі та перкусист Кшиштоф Ґрадзюк. Акордеон у даному випадку відіграв роль органу у храмі. Крім того, за його допомогою музикант творив і електронну музику, імітуючи роботу заводських станків, що символізувало перехід до нової епохи – часів розвитку промисловості. Безліч різноманітних звуків творив і перкусист. Він видобував їх із дерев’яних брусків, дзвіночків, мідних тарілок, поліетиленового пакету тощо. Увесь цей набір звуків та вокал створювали певний гармонійний твір та передавали ті чи інші почуття і настрій.

– Я виховувалася на класичній музиці, – розповіла Анна Ґадт. – Мій перший інструмент – піаніно, а історія музики, класична музика закладена у мені ще з музичної школи. Мені подобається класична музика, це чудова тема, і мелодія, яка «просилася», щоб використати її у джазі. Частково ми знайомі з музикою часів бароко, а музика ренесансу не була презентована ніде. Тому я вирішила адаптувати її до джазу, до імпровізації. Частина творів, які я виконувала – це роботи композиторів того часу, але які мають іншу гармонію. Також я заспівала власний твір, написаний спеціально для тріо, ця мелодія навіяна епохою Ренесансу, я намагалася відтворити мелодику, подібну до тієї епохи. Щоб осучаснити тогочасну музику, ми використовуємо електроніку. Наприклад, звуки великих механізмів, станків, машин показують промислову революцію. А перкусія у нас служить не для створення ритму, а для звукового доповнення, інструменту, який створює розмаїття звуків.




Автор: Ольга Трач
Джерело: За Збручем



Додати: Share on Facebook

Інші:

У Нікосії відбувся святковий концерт української класичної музики
Фестиваль української культури у м. Тіхуана (Мексика)
Одному з найавторитетніших провідних хорових колективів України та Європи –Академічному хору Українського радіо виповнилось 85 років!
Музика Падеревського зазвучала у виконанні польських і українських музикантів
25 років творчої діяльності «Cantus» відзначив концертом
Київська Опера показала осучасненого Фауста
В Чернігові відбувся магічний вечір прем’єр
Конкурс Турчака: слухай вічність!
Естафета поколінь
Пісенний... Едем
Тернополянам продемонстрували Ренесанс у джазі
На Стрийщині відзначили 140 річницю від дня народження Миколи Леонтовича
Концерт класичної музики у Берні на честь пам‘яті жертв Голодомору 1932-1933 років в Україні
В Ужгороді "Cantus" відзначить концертом свій ювілей
Музичний фестиваль імені Анатолія Кос-Анатольського відбувся у Коломиї
Підсумовуючі творчий семестр камерного оркестру «АКАДЕМІЯ»
Концерт "Станкович–Сильвестров / Вечір Ювілярів" - 22.11.17 Будинок Актора
В Киеве состоялся Гранд-концерт "O FORTUNA!" с Андреем Бондаренко
Великий прийом в Органному залі у Львові зібрав майже тисячу гостей
У Національній опереті відбудеться гранд-фінал міжнародного фестивалю “Відкриваємо Падеревського”
Вокальная романтика в Национальной филармонии Украины: баритон Виктор Рудь
У Львівській філармонії пам'ять жертв Голодомору вшанували концертом "Жнива скорботи"
В Одесі – прем’єра актуального «НАБУККО» Дж. Верді або Південно-західний альянс одеського «Набукко»
На фестивалі «Два таланти» юні музиканти представили майстерну гру на фортепіано
Фестиваль української музики «Переосмислюючи Європу: Україна»/Rethinking Europe: Ukraine
Четвертий фестиваль Vinnytsia Adolph Sax Festival завершився великим гала-концертом
У Києві з великим успіхом відбувся концерт, який завершив масштабний творчий проект «Три С»: Скорик — Станкович — Cильвестров»
"Три С" як новий формат
10 листопада в Національній опері України відбувся гала-концерт, присвячений творчості Скорика, Станковича і Cильвестрова
Петр Чуприна: "Еще никогда за последние 30-40 лет не было такой заполняемости зала Национальной оперы"
Те, з чого зроблені мрії
У Дніпрі відбувся концерт японського піаніста
«RADIO CHOIR_UA»: мистецтво Хору Українського радіо в сучасному форматі.
Гендель і джаз
Китай по-українськи, або де зустрілися Європа і Азія
Національна оперета здійснить масштабний гастрольний тур до Івано-Франківська
Валентин Сильвестров: прем’єри всесвіту
Юна флейтистка із Закарпаття успішно виступила у Лондоні разом з камерним оркестром
Американська піаністка Надєжда Влаєва включила Чернігів у своє всесвітнє турне, яке нещодавно розпочала концертом в Бельгії.
«RADIO CHOIR_UA»: мистецтво Хору Українського радіо в сучасному форматі
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове