Метрополітен-опера очима Пітера Ґелба | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Метрополітен-опера очима Пітера Ґелба
Метрополітен-опера очима Пітера Ґелба
22 травня 2017, понеділок
Поширити у Facebook

Пітер Ґелб, генеральний директор Метрополітен-опери, розповів про своє бачення мистецтва, якому він присвятив усе життя.

Пітер Ґелб, генеральний директор Метрополітен-опери:

“Я завершую вже 11 сезон. Послужний список опери, я вважаю, дуже добрий, якщо говорити про успіх наших постановок.

“Мет” тепер можуть побачити набагато більше людей в усьому світі завдяки прямим трансляціям наших спектаклів у кінозалах.

Я дуже пишаюся тим, що світова аудиторія “Мет” та його престиж зросли саме за мого керівництва.

Ще під час навчання у старших класах я підробляв капельдинером у “Мет”, а також знімав фільми і телевізійні програми про класичну музику і оперу, працював з кількома найвідомішими артистами минулого століття, просував кар‘єру Владіміра Горовіца, тісно співпрацював з Гербертом Фон Караяном. Бачите, усе моє життя я присвятив донесенню мистецтва до якомога більшої кількості людей.

Гарний продюсер, яким, сподіваюся, я теж є, це той, хто думає обома половинами мозку, адже він має бути творчим і відповідальним.

Нам дуже пощастило жити зараз у цьому світі, в часи, коли, на мою думку, артисти розуміють, що для досягнення популярності у ХХІ столітті опера повинна бути сучасною в її естетичних аспектах. Це не означає, що опери обов‘язково треба ставити у сучасних декораціях, але вони повинні бути співзвучними сучасній естетиці. Так само, як за останні півстоліття змінився кінематограф, змінилися театральні постановки, то має змінитися і опера.

В моєму контракті є пункт, який зазначає, що я маю бути доступним сім днів на тиждень цілодобово. Тобто я повинен буквально думати, дихати і марити про Метрополітен-оперою. Це – моє життя”.



Джерело: Euronews





Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine