Оркестр Консертгебау ділитиметься досвідом з молоддю Європи | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Оркестр Консертгебау ділитиметься досвідом з молоддю Європи
Оркестр Консертгебау ділитиметься досвідом з молоддю Європи
Відеосюжет
5 жовтня 2016, середа
Поширити у Facebook

Поліфонія… Саме вона надихнула один із провідних оркестрів світу на чудову ініціативу: поділитися досвідом з молодіжними оркестрами Європи. Нещодавно музиканти побували в Ірландії та Словенії.

Оркестр Консертгебау ділитиметься досвідом з молоддю Європи


Ян Рас, керівник Королівського оркестру Консертгебау:

“Ми дуже пишаємося поліфонією в Європі. Ми виконуємо музику від Баха і Моцарта до сучасної. Але всі ці композитори та п‘єси символізують європейську взаємодію, своєрідну поліфонію. Звичайно ж, на Європу зараз скаржаться, як і на Брюссель… Але, на мою думку, настав час заявити:” Давайте грати у 28 країнах Європейського Союзу! І щоразу з молодими оркестрами! Нехай вони тісно співпрацюють з нашими досвідченими колегами, грають на репетиціях, організовують майстер-класи, щоби вчити і сприяти взаємодії. І все це для того, аби міркувати про те, наскільки багатим є взаємний вплив наших різних культур упродовж століть. Потрібно ставитися до цього не як до проблеми, а як до шансу зустрітися з іншими”.

Даніеле Ґатті, диригент:

“Цей проект має назву “Королівський оркестр Консертгебау зустрічається з Європою”. Він дає молодим музикантам в країнах, які ми відвідуємо, можливість виступити у першій частини програми разом з Королівським оркестром. Я розцінюю це як ознаку справжньої щедрості з боку моїх музикантів. Тому що все це дає молоді, яка походить з різних музичних шкіл і має різний досвід, шанс зіграти з нами на сцені. Мені було надзвичайно приємно бачити, як мої музиканти приходять раніше, сідають поруч з молодими виконавцями, допомагають їм у найскладніших пасажах, і потім вони грають разом”.

Ян Рас, керівник Королівського оркестру Консертгебау:

“Я вважаю, що мистецтво важливе, тому що воно об‘єднує людей. І я певен, що воно висвітлює емоції, дає змогу зрозуміти емоції інших. Як на мене, мистецтво приносить спокій і фокусує увагу на найголовніших життєвих речах. І щоразу в різний спосіб, адже дні не схожі між собою. Мистецтво без слів пов‘язує між собою важливі речі, воно – поза повсякденням”.


Джерело: Euronews





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine