Нельсон Фрейре - мовчазний віртуоз | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Нельсон Фрейре - мовчазний віртуоз
Нельсон Фрейре - мовчазний віртуоз
4 травня 2017, четвер
Поширити у Facebook

Його виступ з концертом Бетховена номер чотири для фортепіано з оркестром став на Великодньому фестивалі в Екс-ан-Провансі аншлагом.

Вундеркінд з абсолютним слухом, Нельсон Фрейре дав свій перший концерт у 4-річному віці. Після навчання у Відні він виступав з провідними оркестрами та диригентами і записувався з найбільшими лейблами.

Однак бразильський піаніст залишається одним з найбільш скромних та неговірких музикантів на міжнародній сцені. Він почувається розкуто лише за інструментом. Історія кохання з фортепіано почалася в ранньому дитинстві завдяки вчительці музики в Ріо.

Нельсон Фрейре, піаніст:

“Мені пощастило зустріти таку вчительку… Адже в навчанні все ґрунтується на любові, як і все в житті… Можливо, все це через мій знак зодіаку, я – терези, і кажуть, що це знак любові. Мені дуже сподобалась ця викладачка, тому я робив усе, що вона хотіла”.

Своїм фахом Фрейре обрав класичну музику, але музикант каже, що треба залишатися відкритим і до інших жанрів, аби постійно шукати натхнення. Він також має чимало хобі.

Нельсон Фрейре, піаніст:

“Мені дуже подобаються фільми-нуар, фільми Гічкока, Фріца Ланґа, особливо кіно 1940-50-х років. Кінематограф – це моя друга пристрасть. А музика у фільмах надзвичайно важлива, розумієте? І музика, і її відсутність також! В Гічкока, наприклад, якщо Ви знаєте, іноді є дуже тривожні сцени, з яких повністю вилучають музику. А іноді погана музика може просто геть зіпсувати весь фільм. А ще я люблю джаз, я просто в захваті від Елли Фіцджеральд”.

Джаз у життя музиканта привнесла давня подруга та музична партнерка Марта Арґеріх. Вони познайомилися під час навчання у Відні у 1950 роки.

Нельсон Фрейре, піаніст:

“Мені було 15ь років, коли ми вперше зустрілися. Ми провели разом ціле літо, воно було дуже особливе, ми слухали багато музики. До того часу я був дуже зосередженим на навчанні і знав лише фортепіанну музику. А з Мартою я дізнався про багато нового, особливо про джаз”.

Враженнями про Нельсона Фрейре поділився видатний французький скрипаль Рено Капюсон, художній керівник Великоднього фестивалю в Екс-ан-Провансі.

Рено Капюсон:

“У Нельсоні мене зворушує те, що він весь час вагається, весь час перебуває в пошуку… Він боїться, нервується перед концертом. Як на мене, це – риса, притаманна справжнім великим артистам. Великий артист завжди сумнівається в собі. Я думаю, що самовпевненість зовсім не головна в музиці… Він також надзвичайно людяний, бо в ньому є ця особлива ніжність, яку відчуваєш під час гри, а ще інтелігентність… Секрету тут немає: якщо артист зміг утримати кар‘єру на такому рівні вже понад 50 років, це означає, що йому і справді є чим поділитися. Він не належить до тих музикантів, які з‘являються і зникають. Саме тому таких музикантів вважають великими майстрами. І ми дуже пишаємося, коли вони беруть участь у нашому фестивалі”.


Джерело: Euronews





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine