Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
Остапенко Дмитро Іванович
Головний академічний концертний зал Києва намагається стати ближчим до слухача
8 листопада 2017, середа
Поширити у Facebook

Національна філармонія останнім часом переживає щось на зразок зміни комунікативного формату.

Іншого вигляду із новим сучасним дизайном набули афіші й офіційний web-сайту, де тепер он-лайн можна купувати квитки на всі концерти. Крім того, філармонія прагне комунікувати зі слухачем через посередництво соціальних мереж.

Боротьба за слухача, а тим паче концертів класичної музики, зараз посилилася. В цьому сезоні чимало програм відбуваються під егідою Національної філармонії поза її традиційним Колонним залом ім. М. Лисенка. Так, у жовтні такі заходи відбувалися в галереях «Дукат» і Tauvers Gallery, лютеранській кірсі св. Катерини, «Білій залі» Будинку вчених, Музеї Марії Заньковецької тощо.

— У найбільших філармоніях Європи зазвичай є декілька залів — для виконання симфонічної, камерної музики тощо. Ми ж маємо тільки один Колонний зал ім. М. Лисенка, — каже Генеральний директор Національної філармонії України Дмитро ОСТАПЕНКО. — Творчий потенціал є. У філармонії працює два оркестри (симфонічний і камерний), десять ансамблів, двадцять чотири солісти-вокалісти і двадцять два солісти-інструменталісти, десять артистів розмовного жанру, чотири концертмейстери. Ми вирішили піти шляхом культурної експансії через співпрацю з різноманітними концертними майданчиками Києва. Зараз із нами працюють п’ять залів. Серед них є мистецькі галереї, в яких філармонія проводить концерти у форматі салонних концертів. Наприклад, із великим успіхом нещодавно відбулися концерти піаніста Антонія Баришевського в Tauvers Gallery і «Різоль-квартету баяністів» у галереї «Дукат».

Для філармонії це, насамперед, спроба розширити цільову аудиторію. Цікавий досвід співпраці з кірхою св. Катерини. Наприкінці жовтня тут відбувся концерт Київського камерного оркестру Національної філармонії України із програмою «Вечір серенад». Був повний зал. Не виключаю, що дехто раніше не був у філармонії, а тепер він про неї дізнався.

— Для нас це дуже цікавий досвід і велика честь, підкреслює Оксана ДОВГАН, управляюча Tauvers Gallery. — Дуже приємно, що філармонія довіряє нам своїх найкращих артистів. Крім того, це нагода заявити про нашу галерею. Зараз такий час, що всім ніколи, всі кудись поспішають. А тут відразу «два в одному» — сходив на концерт і разом подивився виставку.

— Ми функціонуємо не лише як церква, а й як культурний центр, — пояснює Олександр ПРОКОПЧУК, представник громади лютеранської кірхи св. Катерини. — Постійно у нас відбуваються концерти, творчі вечори, зустрічі. У виступі філармонічного колективу мене вразив надзвичайно високий професійний рівень музикантів. Це було щось надзвичайне! Наша постійна, сказати б, традиційна публіка — люди, які живуть неподалік і для них це прекрасна можливість культурного дозвілля. До речі, в листопаді та грудні вже заплановано наступні виступи філармонічного камерного оркестру.


Діячі мистецтв: Дмитро Остапенко
Концертна організація: Національна філармонія України
Джерело: НАЙДЮК Олеся



Інші:

Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
Оновлений репертуар, літній фестиваль та інтерактивна "Ластівка Щедрика": майбутнє Івано-Франківської філармонії в баченні Володимира Рудницького
Змінив пуанти на армійські берці: згадаймо артиста балету Ростислава Янчишена
"Музичні вечори у будинку родини Мейтусів"
«Для мене дім – там, де серце» – Віктор Рекало, автор музики до балету про вимушену міграцію «Дім»
Як розтопити «Крижане серце»?
В Одеській опері відновили незвичайну виставу
Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І.Заремби: 65 років від дня заснування
До дня Соборності: в Національній опері представлять всеукраїнський музичний проєкт
Як доктор мистецтвознавства став... диригентом
Досліджуємо славні сторінки бандурного мистецтва
На Волині в Горохові привітали з 80-річчям відомого композитора
Роман Орленко-Прокопович - ім’я між забуттям і легендами
“Пісні для України” з Лондона
“54 хвилини до Різдва”
Диск "Зимовий шепіт" від піаністки Віоліни Петриченко
Українські переклади лібрето світових опер в Україні
Військовий зі Львова випустив альбом фортепіанної музики, яку створив на передовій
Раду Поклітару - герой книжки
Сенсаційні знахідки та версії Трипільської культури - “ світової колиски”
У Львівській філармонії визначили переможців Конкурсу молодих вокалістів імені Сліпака
Концерт-реконструкція «Гай, Рожество!»
Сторіччя Балетної трупи Одеської опери
Харизматичний диригент українського походження, який втілив "американську мрію": хто такий маестро Леонард Бернстайн
"Вистави ще немає, але є кредит довіри": продюсерка Opera aperta про співпрацю з міжнародним фестивалем O.Festival
В Ужгороді відкрили мініскульптуру на честь графа Нандора Плотені
Понад 200 народних пісень: де шукають і кому співають солістки ансамблю "Антонівчанка" з Прилуччини
8 неочікуваних речей, що носять ім’я Шопена
Фридерик Шопен та Микола Лисенко: точки перетину
Згадуємо Миколу Колессу
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
290510_011.jpg