Як українка підкорила Королівський оперний театр Осло | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Як українка підкорила Королівський оперний театр Осло
Як українка підкорила Королівський оперний театр Осло
13 березня 2017, понеділок
Поширити у Facebook

"Перші мої кроки у професійному музичному світі починалися у Рівненському музичному училищі. Там я навчаласяла чотири роки. В консерваторію вступати боялася. Вважала себе замало підготовленою. Мені здавалося, що туди просто не пробитися, - розповідає пані Оксана для газети Експрес. - Але все-таки моя мама наполягла і я спробувала. Ми з однокурсницями обрали для вступу різні міста, аби не створювати конкуренції одна одній. Мені випало їхати до Львова".


Оксана здала всі іспити з високим балом та досить швидко побачила своє ім’я у списку зарахованих. Дівчина пригадує, що не пропускала жодної дискотеки в гуртожитку, але й не пропустила жодного заняття. О дев’ятій ранку вже бігла на пари до музичної академії. Виш завершила з відзнакою.

“Якось підслухала розмову знайомих вокалісток про те, що вони збираються їхати до Кракова на майстер-клас до відомого професора. І мені дуже захотілося поїхати з ними, - каже дівчина. - На той час цей курс коштував сто доларів. Плюс платний гуртожиток і харчування. Усі мали слухати лекцію, а потім працювати індивідуально, аби професор вказав помилки. У мене не було грошей, аби заплатити за це. Вирішила поїхати вільним слухачем"

Дівчина сиділа скромно у куточку та слухала, про що йдеться на лекціях. А професор її помітив. "Йому пояснили, що я - студентка, яка не має можливості оплатити курс. Попри це він прослухав мене і йому настільки сподобалося, що він мені подарував години майстер-класу безкоштовно”, - каже Оксана.

Після закінчення курсу був концерт, де співали усі учасники. На нього прийшли представники польської еліти, серед яких - директорка музичної консерваторії у Кракові. Вона помітила незвичайний голос Оксани та запросила дівчину на навчання.

“Я закінчила Краківську консерваторію вже як вокалістка. Після того була на практиці солісткою у польському театрі, - розповідає далі рівнянка. - Але сталося так, що в Україні змінили структуру всього навчання. Україна приєдналася до Болонського процесу і мені прийшлося вчитися ще на магістратурі. Я обрала Рівненський гуманітарний університет і поєднала навчання з роботою у музичній школі.

Оскільки у філармонії для мене, як для співачки, місця не знайшлося місця. Через рік я отримала диплом магістра з відзнакою. І насправді цей диплом мені дуже допоміг при працевлаштуванні за кордоном".

Співачка зізнається, що дуже хотіла працювати в Україні. Навіть за мізерні кошти. "Я неодноразово зверталася до рівненського та львівського театрів, опер та філармоній. Усюди захоплювалися моїм співом, та ніде не було для мене місця”, - каже артистка.

І ось: доля усміхнулась і дівчина випадково натрапила на оголошення про вільну вакансію для сопрано у норвезькому столичному театрі.

“Уявіть собі! У мене залишалося два тижні дії польської Карти побиту, за якою я могла їхати до країн Шенгену, - пригадує дівчина. - На останні свої гроші я купила білети на літак. І з двадцятьма доларами в кишені поїхала на прослуховування. Ціни у Норвегії надзвичайно високі, особливо для українців. Тому співала напівголодною. У цьому конкурсі на одне місце претендувало близько тридцяти сопрано з усього світу. З України - лише я одна. І виявилось: я була найкращою” - пригадує Оксана Мирончук.

В Королівському оперному театрі Осло українка працює з 2009 року. Два роки тому вона отримала право на постійне місце проживання у Норвегії. Співає на шести мовах, серед них і українська. “Рідною мовою я співаю на кожному своєму виступі. Цим самим пропагую нашу музику, мистецтво та культуру закордоном, - додає артистка. - А влітку під час відпустки завжди приїжджаю до України, щоб відвідати батьків, родичів та друзів”.


Автор: Вікторія Середа
Джерело: Світ ua





Інші:

Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
Оновлений репертуар, літній фестиваль та інтерактивна "Ластівка Щедрика": майбутнє Івано-Франківської філармонії в баченні Володимира Рудницького
Змінив пуанти на армійські берці: згадаймо артиста балету Ростислава Янчишена
"Музичні вечори у будинку родини Мейтусів"
«Для мене дім – там, де серце» – Віктор Рекало, автор музики до балету про вимушену міграцію «Дім»
Як розтопити «Крижане серце»?
В Одеській опері відновили незвичайну виставу
Хмельницький фаховий музичний коледж ім. В.І.Заремби: 65 років від дня заснування
До дня Соборності: в Національній опері представлять всеукраїнський музичний проєкт
Як доктор мистецтвознавства став... диригентом
Досліджуємо славні сторінки бандурного мистецтва
На Волині в Горохові привітали з 80-річчям відомого композитора
Роман Орленко-Прокопович - ім’я між забуттям і легендами
“Пісні для України” з Лондона
“54 хвилини до Різдва”
Диск "Зимовий шепіт" від піаністки Віоліни Петриченко
Українські переклади лібрето світових опер в Україні
Військовий зі Львова випустив альбом фортепіанної музики, яку створив на передовій
Раду Поклітару - герой книжки
Сенсаційні знахідки та версії Трипільської культури - “ світової колиски”
У Львівській філармонії визначили переможців Конкурсу молодих вокалістів імені Сліпака
Концерт-реконструкція «Гай, Рожество!»
Сторіччя Балетної трупи Одеської опери
Харизматичний диригент українського походження, який втілив "американську мрію": хто такий маестро Леонард Бернстайн
"Вистави ще немає, але є кредит довіри": продюсерка Opera aperta про співпрацю з міжнародним фестивалем O.Festival
В Ужгороді відкрили мініскульптуру на честь графа Нандора Плотені
Понад 200 народних пісень: де шукають і кому співають солістки ансамблю "Антонівчанка" з Прилуччини
8 неочікуваних речей, що носять ім’я Шопена
Фридерик Шопен та Микола Лисенко: точки перетину
Згадуємо Миколу Колессу
      © 2008-2024 Music-review Ukraine