КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Шмурак Олексій
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Відеосюжет
27 червня 2017, вівторок
Поширити у Facebook

18 червня, в рамках фестивалю «Porto Franko 2017» у театрі кіно «Люм’єр» відбулась зустріч – лекція з композитором, співзасновником та піаністом ансамблю "Ensemble Nostri" Олексієм Шмураком на тему «Музика та мислення».



Як зазначив на початку зустрічі Олексій Шмурак, його лекторська практика присвячена тому, щоб розмовляти з непідготовленою аудиторією, передає кореспондент Фіртки.

«Фестиваль "Porto Franko" – це своєрідний протест проти інерції. Зрозуміло, що "Порто Франко" - це метафора, яких дуже багато по країні та світі», - розпочав Шмурак.

Ми майже ніколи не говоримо про музику, зауважує лектор.

«Як правило ми говоримо про атрибути, практично ніколи ми не говоримо про тіло музики - простір, настрій, стан», - зазначив Шмурак.

Якщо доповнити всі підходи до музики та скласти їх разом - отримаємо картину.

«Музика це єдина практика, яка крім часу не вміщує нічого. Є дві градації – стан та жести. Музика вводить нас в певний стан за допомогою інерції, потім переключає нас у якийсь інший час , а також про щось нам нагадує. Вектор та направленість власне і є тілом музики. Є така фраза: Музика - це не ноти, а те що між ними», - розповідає композитор.

«Якщо в дитинстві нам грали Шопена - ми виростаємо одними людьми, а якщо Шуфутинського - іншими. Приміром так працює музика. З музикою можна працювати, як з наративом, а можна, як зі скульптурою», - каже лектор.

Крім того є відмінність між музикою та саунддизайном.

«Кожна людина, якій є що сказати світу може стати артистом, композитором», - додав Олексій Шмурак.



Композитори:Олексій Шмурак
Джерело: Фіртка





Інші:

Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
      © 2008-2024 Music-review Ukraine