КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Шмурак Олексій
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Відеосюжет
27 червня 2017, вівторок

18 червня, в рамках фестивалю «Porto Franko 2017» у театрі кіно «Люм’єр» відбулась зустріч – лекція з композитором, співзасновником та піаністом ансамблю "Ensemble Nostri" Олексієм Шмураком на тему «Музика та мислення».



Як зазначив на початку зустрічі Олексій Шмурак, його лекторська практика присвячена тому, щоб розмовляти з непідготовленою аудиторією, передає кореспондент Фіртки.

«Фестиваль "Porto Franko" – це своєрідний протест проти інерції. Зрозуміло, що "Порто Франко" - це метафора, яких дуже багато по країні та світі», - розпочав Шмурак.

Ми майже ніколи не говоримо про музику, зауважує лектор.

«Як правило ми говоримо про атрибути, практично ніколи ми не говоримо про тіло музики - простір, настрій, стан», - зазначив Шмурак.

Якщо доповнити всі підходи до музики та скласти їх разом - отримаємо картину.

«Музика це єдина практика, яка крім часу не вміщує нічого. Є дві градації – стан та жести. Музика вводить нас в певний стан за допомогою інерції, потім переключає нас у якийсь інший час , а також про щось нам нагадує. Вектор та направленість власне і є тілом музики. Є така фраза: Музика - це не ноти, а те що між ними», - розповідає композитор.

«Якщо в дитинстві нам грали Шопена - ми виростаємо одними людьми, а якщо Шуфутинського - іншими. Приміром так працює музика. З музикою можна працювати, як з наративом, а можна, як зі скульптурою», - каже лектор.

Крім того є відмінність між музикою та саунддизайном.

«Кожна людина, якій є що сказати світу може стати артистом, композитором», - додав Олексій Шмурак.



Композитори:Олексій Шмурак
Джерело: Фіртка



Додати: Share on Facebook


Інші:

Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
«Моє покоління музикантів можна назвати пограбованим»
«У своїй творчості опираюся на народну пісню»
Культурне життя України знову переживає кризу 1990-х років, - Андрій Ільків
Чернівчанин Володимир Соложук понад 25 років виготовляє скрипки
Як змінюється Львівський будинок органної музики
Валентин Сільвестров: «Сенс авангарду — ризик»
Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
      © 2008-2018 Music-review Ukraine