КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Шмурак Олексій
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Відеосюжет
27 червня, вівторок

18 червня, в рамках фестивалю «Porto Franko 2017» у театрі кіно «Люм’єр» відбулась зустріч – лекція з композитором, співзасновником та піаністом ансамблю "Ensemble Nostri" Олексієм Шмураком на тему «Музика та мислення».



Як зазначив на початку зустрічі Олексій Шмурак, його лекторська практика присвячена тому, щоб розмовляти з непідготовленою аудиторією, передає кореспондент Фіртки.

«Фестиваль "Porto Franko" – це своєрідний протест проти інерції. Зрозуміло, що "Порто Франко" - це метафора, яких дуже багато по країні та світі», - розпочав Шмурак.

Ми майже ніколи не говоримо про музику, зауважує лектор.

«Як правило ми говоримо про атрибути, практично ніколи ми не говоримо про тіло музики - простір, настрій, стан», - зазначив Шмурак.

Якщо доповнити всі підходи до музики та скласти їх разом - отримаємо картину.

«Музика це єдина практика, яка крім часу не вміщує нічого. Є дві градації – стан та жести. Музика вводить нас в певний стан за допомогою інерції, потім переключає нас у якийсь інший час , а також про щось нам нагадує. Вектор та направленість власне і є тілом музики. Є така фраза: Музика - це не ноти, а те що між ними», - розповідає композитор.

«Якщо в дитинстві нам грали Шопена - ми виростаємо одними людьми, а якщо Шуфутинського - іншими. Приміром так працює музика. З музикою можна працювати, як з наративом, а можна, як зі скульптурою», - каже лектор.

Крім того є відмінність між музикою та саунддизайном.

«Кожна людина, якій є що сказати світу може стати артистом, композитором», - додав Олексій Шмурак.



Композитори:Олексій Шмурак
Джерело: Фіртка



Додати: Share on Facebook


Інші:

Вона була першою українкою, яка сама сіла за кермо автомобіля
Ліричний тенор без «фактури». Люди йшли «на Білинника»...
«Головний артист на сцені – це оркестр»
Композитор Алла Сіренко створила «Реквієм для Воїна» з посвятою Василеві Сліпаку
Марина Вискворкіна- оперна співачка, інтервью
10 листопада у Національній опері України пройде гала-концерт “Три С”
Володимир Шейко: Симфонічний оркестр Українського радіо піднімає рейтинги як суспільного, так і України загалом
Зіркова історія найкрасивішої балетної пари Європи
«Жагу до життя черпаю з музики», – 87-річна піаністка Олена Андрєєва
Євген Станкович: Якщо б я знав, як пишеться музика, я б її не писав
Доля музиканта – це доля подвижника
23-річна скрипалька, яка акомпанує Бочеллі, розповіла про свій шлях до світової слави
Рівне Культурне: Микола Орешко, директор Рівненської обласної філармонії
Володимир Шейко: «Якщо нація втрачає релігію і мистецтво – вона перестає існувати, перетворюючись на набір людей»
Що таке сучасна баянна музика: у студії Громадського радіо Kyiv Classic Accordion duo
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Андрій Юркевич: «Оперні театри обов’язково мають бути сучасними»»
Оксана Линів: українськонімецький оркестр міст між культурами
Интервью дирижера Хобарта Эрла об открытии нового сезона 2017-2018 гг.
Малер, кава та мода
Представляємо інтерв'ю з диригентом концерту-відкриття фестивалю "Українські шедеври на всі часи"
Зоряна КУШПЛЕР: «Моє серце – в Опері»
Чим зараз живе і що робить Міністерство культури. Інтерв'ю зі Світланою Фоменко
«Тато дав мені п’ять злотих, і я поїхав до Кракова вчитися музики»
Рішар Ґальяно: «Метелики не дивляться на себе в дзеркало, коли літають. Так має бути і в музиці»
Композитор Олексій Шмурак: Те, чого вчать у консерваторії, не існує
«Ми маємо унікальний контент!»
«Мінкульт відмовив у допомозі нашому оркестру, мовляв, це не стосується європейської інтеграції»
Lviv MozArt: 8 днів класики
Сім нот людини-оркестра: як Іван Пустовий навчився грати на 30 музичних інструментах
Кожна скрипка має свій характер, – всесвітньо відома музикантка з Франківська
Сталін посадив на коліна, подарував наручний годинник
Подорожувати Європою без знання класичного мистецтва — це як ходити музеєм із закритими очима, — Григоренко
"Класичний танець практично помер". Український танцюрист Сергій Полунін розповів про сучасний балет
Джаз — це класична музика ХХІ століття — Олексій Коган
Господар із диригентською паличкою
Людмила Монастирська: "Намагаюся виконувати партії, що вражають і розвивають характер"
Легше повернутись в Україну з іменем, аніж тут починати - Ю.Миненко, контртенор
«Якби я міг, то ще більше запрошував би українців!»
Наталія ПОЛОВИНКА: «Ідеальний актор – Ісус Христос»
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове