КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Шмурак Олексій
КОМПОЗИТОР ОЛЕКСІЙ ШМУРАК: ФЕСТИВАЛЬ PORTO FRANKO – ЦЕ СВОЄРІДНИЙ ПРОТЕСТ ПРОТИ ІНЕРЦІЇ
Відеосюжет
27 червня 2017, вівторок

18 червня, в рамках фестивалю «Porto Franko 2017» у театрі кіно «Люм’єр» відбулась зустріч – лекція з композитором, співзасновником та піаністом ансамблю "Ensemble Nostri" Олексієм Шмураком на тему «Музика та мислення».



Як зазначив на початку зустрічі Олексій Шмурак, його лекторська практика присвячена тому, щоб розмовляти з непідготовленою аудиторією, передає кореспондент Фіртки.

«Фестиваль "Porto Franko" – це своєрідний протест проти інерції. Зрозуміло, що "Порто Франко" - це метафора, яких дуже багато по країні та світі», - розпочав Шмурак.

Ми майже ніколи не говоримо про музику, зауважує лектор.

«Як правило ми говоримо про атрибути, практично ніколи ми не говоримо про тіло музики - простір, настрій, стан», - зазначив Шмурак.

Якщо доповнити всі підходи до музики та скласти їх разом - отримаємо картину.

«Музика це єдина практика, яка крім часу не вміщує нічого. Є дві градації – стан та жести. Музика вводить нас в певний стан за допомогою інерції, потім переключає нас у якийсь інший час , а також про щось нам нагадує. Вектор та направленість власне і є тілом музики. Є така фраза: Музика - це не ноти, а те що між ними», - розповідає композитор.

«Якщо в дитинстві нам грали Шопена - ми виростаємо одними людьми, а якщо Шуфутинського - іншими. Приміром так працює музика. З музикою можна працювати, як з наративом, а можна, як зі скульптурою», - каже лектор.

Крім того є відмінність між музикою та саунддизайном.

«Кожна людина, якій є що сказати світу може стати артистом, композитором», - додав Олексій Шмурак.



Композитори:Олексій Шмурак
Джерело: Фіртка



Додати: Share on Facebook


Інші:

Еміл Сокач: Ніщо і ніколи мене так не вражало, як музика
Класика – це завжди модно
Львівський скрипаль-віртуоз підкорює Європу
Лінні Хостетлер: «З приїздом в Україну я вперше виконала українські музичні твори Скорика, Колесси, Людкевича»
Диригентка Вікторія Свалявчик-Цанько: «Музика — це любов. А любов’ю треба ділитися»
«Оперні співаки схожі... на атлетів»
Тiльки голос і світові шедеври!
Січень Iвана Карабиця
Володимир Шейко: "Сонячна Італія – країна високого мистецтва"
Олександр ГОРНОСТАЙ: «Українська публіка — найвдячніша»
Якісно і чесно з музикою
«Оперним театрам треба розширювати коло традиційного репертуару»
Що в "скрині" у Оксани Линів?
Василь ТИМКІВ: У Івано-Франківській філармонії кожен концерт - прем'єра
Скрипач одесской национальности. Павел Верников об учителях, смехе и грусти
Михайло М’якуш: «У 16 років я поїхав з Підгайців на Донбас, щоб купити гармошку…»
Зоряна Кушплер: "З Пласідо Домінго ми на "ти"
Магія та харизма диригента
Сліпий кобзар, що бачив сонце
Український скрипаль-віртуоз Ілля Бондаренко: "Було б символічно, якби в будинку Леонтовича відкрили музичну школу"
Наталя Пасічник: «Україна — це не лише фолк»
Ірина Френкель: «Радію тому, чого я… не досягла»
«Виступити на сцені зі симфонічним оркестром для школяра велика честь»
Зоряна Кушплер: "Даліла написана просто для мене"
Яна Кухарук: «Цікаво вчитися у приїжджих диригентів»
Михайло Сосновський: «Львівська філармонія живе у швидкому музичному темпі»
Валерій Соколов: "У Львові шалене музичне життя"
Українська класична музика має високий рівень якості, — Мирослав Скорик
Як звучав Тернопіль минулого століття
"Мовчазний голос" українського композитора Василя Барвінського зазвучав у Німеччині
"Я завжди буду чернівчанином", - диригент з Ізраїлю Марк Волох
Мирослав Скорик та Олександр Пірієв про гала-концерт «Три с»
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Японська мрія, втілена у Дніпрі: як дівчина із Країни Сонця стала солісткою театру опери та балету
Фортепіано як... перекладач
Зірка фільму "Танцівник" розповів, у чому знаходить натхнення
Шевченківський комітет – перенавантаження
Киянка Яна Саленко розповіла про шлях до успіху в Берлінській опері
Нам потрібне нове законодавство про авторське право в сфері культури, — група РПР «Культура»
Вона була першою українкою, яка сама сіла за кермо автомобіля
      © 2008-2018 Music-review Ukraine