Ще одна причина записати дитину на фортепіано | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Ще одна причина записати дитину на фортепіано
Ще одна причина записати дитину на фортепіано
24 липня, вівторок

Результатом гри на фортепіано є не лише чарівна музика. Нове дослідження показує, що гра також допомагає дітям будувати свої мовленнєві навички.


"Є докази, що ранній вплив гри на фортепіано покращує обробку звуків, що розширюється не лише на музику, але й на мову", – каже поведінковий нейролог Джон Габріелі з Масачусетського інституту технологій.

Вчені точно визначили, що уроки гри на фортепіано можуть допомогти малим дітям посилювати навички обробки і володіння мовою.

Дитячі вуха стають натренованими розрізняти різні звуки фортепіано, пояснює Габріелі, тож вони краще можуть аналізувати різницю між вимовленими словами, ключовим елементом вивчення мови.

Для дослідження вчені поділили 74 китайських дошкільнят 4-5 років на три групи.

Усі діти розмовляли мандаринською мовою, діалектом китайської. Одна група щотижня мала 45-хвилинні уроки фортепіано. Друга – щотижня мала 45 хвилин додаткового читання. Третя група нічого додаткового не отримувала.

Через шість місяців між дітьми у групах не було суттєвої різниці у загальних показниках на кшталт IQ, пам'яті чи уваги. Але група, що вчилась грати на фортепіано, відрізнялась від інших за одним показником.

Навіть порівняно з дітьми, що більше читали, дошкільнята, що грали на фортепіано, значно краще розмежовували розмовні слова, що відрізнялися лише одним приголосним, додає Габріелі.

Група читання й група гри на фортепіано значно краще розмежовували приголосні порівняно з дітьми, які не мали таких додаткових занять.

Вчені припускають, що уроки гри на фортепіано є суттєвим і комплескним елементом обробки мови.

За словами Габріелі, їхні результати можна поширити і на іншу музичну освіту.


Джерело: Українська правда



Додати: Share on Facebook

Інші:

Покинуті фортепіано і роялі у дивних світлинах
Бах для ...корів
Клуб композиторів
Яна Тойбер показала удивительный мир балерин
Українські примадонни в музиці
190 років з дня народження Міхала (Михайла) Адамовича Завадського (1828-1887) – відомого польського і українського композитора, піаніста, педагога
Як створюється опера: від задуму до виходу на сцену
Вражаючий звук і кількасотрічні музичні інструменти: Чому Закарпаття називають органним краєм
Міжгалактичний арт-проект музика для прибульців
Уродженець Кременця, який врятував Карнегі-Холл
Класична музика в суді. А чому б ні?
Ще одна причина записати дитину на фортепіано
Марко Р.Стех: Творчість Василя Барвінського виявилася могутнішою від кремлівського диктату
Мирослав Скорик. Інтелігентний бешкетник
Сто великих украинцев - Сергей Михайлович Лифарь
Мрії Оксани Линів
Скрипка Страдиварі: таємниці розкрито????
"Його твори – містичний тотем": Ірен Роздобудько про автора "Щедрика" Миколу Леонтовича
«Шляхи дружби. Равенна-Київ». Презентація проекту
"Оскароносний" син емігранта, який змінив уявлення про музику до кінофільмів
Вчені: Навчання гри на віолончелі покращує мозкову активність
Музика бентежних душ: що таке справжній джаз та про що він оповідає
5 цікавих фактів про дует 2CELLOS, який виконає гімн Ліги Чемпіонів у Києві
Исключительное звучание скрипок Страдивари связали с их высоким «голосом»
Браво, Маестро!
Мирослав Скорик ніколи не забував впливу Соломії Крушельницької
У Києві відбувся Перший Всеукраїнський конкурс імені Богодара Которовича
Гармонія, традиції та … авангард
Як народився «Запорожець за Дунаєм»
Як Бах рекламував каву
Оперу Моцарта імператор вважав неполіткоректною
Квітка - кохання Лесі
Кирило СТЕЦЕНКО: "Проект "DRUM & BACH" - двері в майбутнє"
Буковинська пісня галичанина
Наодинці з С. С. Гулаком-Артемовським
Всесвітньо відомий Володимир ГОРОВИЦЬ: «Я з України, і покажу тим англійцям…»
Український баритон Гнат Палажій
Оксана Линів - одна з навідоміших жінок-диригенток світу
Соліст Петербурзької опери Семен Гулак‑Артемовський спілкувався українською мовою
Музична школа не має права носити імені Миколи Колесси?
      © 2008-2018 Music-review Ukraine