Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні
Безсмертна Ольга
Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні
Переможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині
25 жовтня 2011, вівторок
Поширити у Facebook

Переможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині, київська сопраністка Ольга БезсмертнаПереможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині, київська сопраністка Ольга Безсмертна в інтерв’ю Deutsche Welle про свій несподіваний успіх та про те, чому її перемога може мати сумні наслідки для України.

Вітаємо! Перше запитання традиційне – що ви відчули, коли журі оголосило про вашу перемогу в фіналі співочого конкурсу «Нові голоси», який відбувся 22 жовтня в німецькому місті Ґютерсло?

Ольга Безсмертна: Звичайно, сльози на очі навернулися. Не сподівалася, але дуже приємно було. Дякуючи Господу, що він почув мої молитви і здійснив мою мрію…

- …Тобто перемога стала несподіванкою…

- …Так, це була велика несподіванка. Я за натурою дуже критично до себе ставлюся. Можливо, це неправильно, мені всі так кажуть. Навіть мій педагог казав мені, що не можна так займатися «самоїдством». Але я не можу себе змінити, на жаль, ніяк (сміється). Тому не сподівалася зовсім на такий результат.

- Який момент був найважчим – підготовка чи сам виступ на конкурсі?

- Підготовка – ні. Але сам конкурс, звичайно, важкий, тому що майже кожного дня були репетиції від другого туру. В такому режимі дуже важко працювати, тим паче, що ти нервуєш і хочеш зробити якнайкраще. Енергетичне перевантаження було, але нічого, я відпочила і мені краще.

- Що ця перемога означає для вашої кар’єри?

На конкурсі «Нові голоси»
- Я думаю, що це буде стартом для кар’єри. Я сподіваюся, що підуть пропозиції. Це моя мрія – працювати в Європі, на жаль, не в Україні. Хотілося би тут, звичайно, працювати. Але тут немає такої можливості для розвитку мистецтва, моєї творчості. Звичайно, хочеться десь працювати в Європі, тому що хочеться співати, хочеться робити людям якнайкраще; людям, які люблять мистецтво і шанують його. Хочеться реалізувати себе.

- Чи є вже конкретні пропозиції?

- Ні. Єдине, що маю, це пропозицію поїхати в Росію в Михайлівський театр. Але я вже там була до конкурсу, співала виставу.

- До Німеччини є бажання поїхати?

- Звичайно. Куди саме поїхати, не знаю (сміється). Як вийде, але хотілося б. Це вже другий конкурс у Німеччині, на якому я посідаю перше місце.

- Українські співаки та співачки, такі як ви, дуже популярні за кордоном. На батьківщині зовсім інша ситуація. Чим пояснити те, що в Україні є сильна школа співу, яка, однак, існує на межі суспільної уваги?

- Трошки іншим «хворіє» наша Верховна Рада. Якось не до цього, на жаль. Я викладаю зараз у консерваторії. Я отримую такі гроші, що я соромлюся сказати, скільки це. Але викладання – це дуже тяжка праця. Звичайно, мені хочеться реалізувати себе як співачку, зробити кар’єру, а потім, можливо, викладати.

Хоча я не можу сказати, що мені це не подобається. Навпаки, мені це дуже подобається. Я сама багато чому вчуся зі студентами. Але уряду зараз не до нас, на культуру виділяється мало коштів… Хочеться працювати, а не марнувати себе в чотирьох стінах і отримувати копійки.

- Тобто ваша перемога на конкурсі в Німеччині – це не тільки хороша, а й «погана» новина для України. Вона означає, що тепер ви можете поїхати працювати за кордон, а Україна може втрати вас як співачку…

- Так. На жаль, дуже прикро, але всі їдуть, і я не розумію, чому наша влада не може нічого зробити, щоб тут, в Україні, щось було… Звичайно, не хочеться їхати звідси, коли тут народився, тут живеш, тут уже стільки всього маєш.

Але коли їдеш на конкурс чи кудись виступати, дивишся, наскільки можна реалізувати себе і наскільки людям це потрібно. А тут, в Україні, нікому це не потрібно, і ніхто на тебе не звертає уваги. Хочеться робити своє діло, яке ти любиш, хочеться дати людям свій спів і знати, що вони з задоволенням послухають і прийдуть ще раз.


Автор: Роман Гончаренко
Виконавці: Ольга Безсмертна
Джерело: Deutsche Welle



Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
110816_055.jpg