Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
Пірієв Олександр Валерійович
Сильвестров Валентин Васильович
Скорик Мирослав Михайлович
Станкович Євген Федорович
Вопреки опасениям, концерты «живых классиков» собирают аншлаги, — инициатор проекта «Три «С»
8 листопада 2017, середа
Поширити у Facebook

Уже несколько лет масштабный проект «Три “С” знакомит жителей разных городов с их произведениями.

Подробности узнаем от инициатора проекта и одного из исполнителей, Александра Пириева.


Михаил Кукин: Как вам удалось эти три «С» собрать на одной сцене?

Александр Пириев: Все началось очень давно. В 2008-м году я стал инициатором создания в Украине первого информационного ресурса, который посвящен именно классической музыке. Но мы поняли, что информации недостаточно, нужно делать концерты. И в небольшом зале на Подоле в сердце Киева мы решили делать такие камерные концерты. И один из таких проектов я задумал вместе с союзом композиторов, чтобы мы начали предлагать интересные программы, с интересным оформлением и исполнителями. Я задумался, а с кого начинать такой проект? Конечно, же со столпов – Мирослав Скорик, Евгений Станкович, Валентин Сильвестров. И теперь о том, что существует проект «Три «С» знают все, имеющие отношение к классической музыке.

Михаил Кукин: Это не совсем классическая музыка, это академическая музыка, но исполнители уже стали классиками.

Александр Пириев: Безусловно, они уже стали «живыми классиками». Это Мирослав Скорик, который написал «Легендарную мелодию», это Евгений Станкович, который автор бессмертной фольк-оперы «Цвет папоротника», а также Валентин Сильвестров, который входит в пятерку самых известных композиторов-авангардистов.

Михаил Кукин: С нами на связи Евгений Станкович. Что для вас этот весь проект и гала-концерт?

Евгений Станкович: Цей гала-концерт – це завершення проекту, який робить Олександр Пірієв. Це нове явище, яке пропонують у сфері культури, і це початок, який може мати дуже гарне майбутнє в тому розумінні, що участь можуть приймати різні по стилям і по жанрам виконавці. Це новий метод продукції культури сьогодення. Я можу сказати, що для мене як для людини, яка багато всього бачила в сфері культури, це така несподівана та свіжа і досить потужна акція з боку менеджера Пірієва.

Михаил Кукин: Я правильно понимаю, что когда вы задумывали этот проект, то были сомнения, будет ли публика в тех городах, куда вы будете приезжать с концертами?

Александр Пириев: Даже не сомнения, а волнения. Мы старались подбирать музыку, более доступную для широкого слушателя, но в то же время эта музыка для интеллектуалов, которые приходят не только развлечься, а и задуматься. Но, как показала практика, даже на первых этапах проекта было много просьб провести этот проект в других городах. Сейчас на гала-концерте, который состоится через несколько дней, мы подразумеваем абсолютный аншлаг на это событие, что подтверждает для нас, что это правильный проект. 


Автор: Кукін Михайло
Композитори:Валентин Сильвестров, Мирослав Скорик, Євген Станкович
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Джерело: Громадське радіо





Інші:

Музика без бар'єрів: у Запорізькій обласній філармонії дбають про доступність для всіх
ЗОРЯНА КУШПЛЕР: про смерть опери, культурне самозванство та надлюдські здібності Пласідо Домінго
«Я живу й працюю в Україні, бо це мій творчий дім», — Раду Поклітару
Сергій Леонтьєв: «Створювати красу навіть у темні часи»
«З дитинства не уявляв себе в іншій професії — тільки у музиці»
"Твори сучасних українських композиторів дуже резонують із сьогоденням" — Юлія Ткач
У новий сезон з новим керівником: що чекає на глядачів Сумського театру ім. Щепкіна
«Філармонія має бути привабливою та популярною, щоб сюди хотілося повертатися»
«Після нашої Перемоги ми отримаємо великий шанс на відродження нашої культури»
Танцівник-розвідник. Як балет допоміг вижити у Серебрянському лісі?
«Уявіть собі своє життя без музики. Можете? Ото ж бо!»
Саша Андрусик, агенція "Ухо": "Сьогодні ми живемо серед розмов, що обірвалися"
Володимир Козлов – зірка «Схід-Опери»
Від Братів Гадюкіних до Ллойда Вебера
Режисерка Оксана Дмітрієва: «У Європі дуже мало українського продукту, нам треба вигризати цю територію»
«Люди втомилися від знецінення. Їм потрібне світло в кінці тунелю»
Юрій Федоряка, директор Черкаської обласної філармонії
У чому суперсила українського фольклору? Ганна Гриніва в інтерв'ю із Захаром Давиденком
Оперна співачка Монастирська: Європейцям набридла війна в Україні, їм усе одно, чи віддамо ми Крим
Роман Григорів: «Я граю на груді металу, але мистецтво — перемагає»
"Білоус забрав із театру 23 вистави"
«Зараз у нас є одна мотивація на всіх – робити все для того, аби допомагати ЗСУ»
Директор Метрополітан-опера Пітер Ґелб : ”Я не хочу мати культурні зв’язки з убивцями. Тому я повністю припинив таку співпрацю”
Тарас Бережанський – зірка опери й захисник неба від дронів
Раду Поклітару: Собаку хореографією не мучу
Оксана Дика святкує день народження
Львівський органний зал - місце, де живе музика
Людмила Монастирська: у часі, просторі, звучанні
Микола Точицький: «Культура — це питання безпеки. І не лише України»
Олександра Тарновська: Я вдячна, що маю можливість бути в професії
Від 86 виконавців до 17, як змінилася хорова капела «Орея»
Володимир Шейко, гендиректор Українського інституту - інтерв'ю
Поєднав сцену і зброю: оперний співак захищає небо Києва від шахедів
Магія скрипкового зізнання
Концерт "PrimaVera" в Одесі: запрошення на новий формат класичної музики (відео)
Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
      © 2008-2025 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
pyryev.jpg