Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
Півненко Богдана
Національний ансамбль солістів
Алмаші Золтан Гаврилович
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
29 жовтня 2024, вівторок
Поширити у Facebook

В Оксфорді (Великобританія) відбувся концерт українського композитора й музиканта Романа Григоріва в супроводі Національного ансамблю солістів "Київська камерата" під керівництвом Богдани Півненко та Кері-Лінн Вілсон.

Фото із заходу опубліковано 23 жовтня на сторінці ансамблю.

Концерт став частиною урочистої вечері, організованої Оксбриджським фондом для привернення уваги до повномасштабного вторгнення країни-агресора РФ в Україну і потреби допомогти талановитим українським студентам дістати доступ до освіти у Великобританії та США, щоб “забезпечити наступне покоління всім потрібним для відновлення України”.

Григорів уперше зіграв на інструменті, зробленому з корпусу ракети РСЗВ “Ураган”.

У публікації зазначено, що “потужна співпраця” Григоріва та “Київської камерати” “захопила глядачів, поєднавши жахливу війну із трансцендентною красою мистецтва”.

Як зазначає видання The Oxford Magazine, інструмент, на якому грав Григорів, – це ракета, яку російські окупанти випустили по Україні 2022 року, “залишивши після себе руйнування й біль”. Фахівці замінили “вибухові компоненти” ракети на “тонкі струни віолончелі”.

Редакція наголошує, що “ця перетворена реліквія стала яскравим центральним елементом видатного концерту”.

За словами Григоріва, “за виняткових обставин ракета стала музичним інструментом”, і гра на ній перетворилася на “ритуал очищення”. Артист наголосив, що гра на цьому інструменті символізує “вихід за межі музики” і схожа на “глибоке висловлення емоцій”.

Композитор додав, що ракета-віолончель символізує жах, якого зазнав український народ. За його словами, “жоден інший інструмент не може зрівнятися з її могутністю та виливанням болю”.

Григорів виконав на ракеті-віолончелі авторську композицію “Пісня про ненародженого” для ракети 9М27К “Ураган” та “Місто Марії” українського композитора Золтана Алмаші.





Колективи: Національний ансамбль солістів "Київська камерата"
Виконавці: Богдана Півненко
Композитори:Золтан Алмаші
Джерело: enovosty.com



Інші:

В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
1.jpg