Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі
Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі
Відеосюжет
11 січня 2016, понеділок
Поширити у Facebook

Балет “Лускунчик” Чайковського традиційно пов'язаний з періодом новорічних свят. Ця музика – поза часом. Оперний театр Сан-Карло в Неаполі – ідеальне місце для цієї вистави. Дивіться у цьому випуску програми “Музика”.

Поміж чудових природних та художніх перлин Неаполь може похвалитися одним з найстаріших у Європі оперних театрів. Це – театр Сан-Карло. Цього року під час різдвяних свят на його сцені був поставлений один із найбільш заворожливих класичних балетів – “Лускунчик” Чайковського, першими хореографами якого були свого часу Маріус Петіпа та Лев Іванов.

Ми поспілкувалися із танцюристами, що виконали провідні партії в цій чарівній казці.

Анбета Торомані та Алессандро Макаріо, танцюристи:

- “У цій казці я – класичний принц, а вона – Фея Драже”.

- “Я – ніжна й ефірна істота. Солодка, але не надмірно, елегантна…”

- “Принц має ціле королівство. Він стрункий, вишуканий, гарно одягнений, має коня… В мене самого коня немає!”

- “Він блондин з блакитними очима”.

- “Так, блакитноокий блондин. Типовий неаполітанський принц! Я жартую!”

Анбета Торомані:

“Па-де-де” в “Лускунчику” має надзвичайний музичний вимір… Він відкриває нам дивовижні можливості для танцю. Це справжня мрія для танцюристів… Інтерпретувати виражені у музиці ідеї за допомогою танцю”.

Алессандро Макаріо:

“І за допомогою рухів!”.

Анбета Торомані:

“Так, рухів, і це складно. Намагаєшся виразити грацію, легкість… І це не так просто, коли докладаєш фізичних зусиль, а все має виглядати плавно й природно. Це і є магія балету”.

Анбета Торомані:

“Танцюристи мають свою власну мову, досить складну, до речі. Ми здійснюємо певні рухи, виражаємо дії та почуття, які потрібно пояснити, щоб публіка зрозуміла. Я наведу Вам приклад: коли він мій наречений, як у балеті “Жизель”, це потрібно якось пояснити”.

Анбета Торомані:

“Ті хто люблять балет, вони люблять його по-справжньому. І коли ти закоханий в танець, дуже важко зупинитися, навіть коли тобі кажуть: “ти не маєш майбутнього”. Все одно продовжуєш. Ось чому, на мою думку, це так красиво. Ти закоханий у балет, а всі ті жертви, на які йде кожен танцюрист, про них просто забуваєш. І, в кінцевому підсумку, балет змушує тебе мріяти, більше ніж будь-що інше!”.


Джерело: Euronews





Інші:

Людмила Монастирська: у часі, просторі, звучанні
Микола Точицький: «Культура — це питання безпеки. І не лише України»
Олександра Тарновська: Я вдячна, що маю можливість бути в професії
Від 86 виконавців до 17, як змінилася хорова капела «Орея»
Володимир Шейко, гендиректор Українського інституту - інтерв'ю
Поєднав сцену і зброю: оперний співак захищає небо Києва від шахедів
Магія скрипкового зізнання
Концерт "PrimaVera" в Одесі: запрошення на новий формат класичної музики (відео)
Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine