Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі
Новорічна казка: “Лускунчик” на сцені Сан-Карло в Неаполі
Відеосюжет
11 січня 2016, понеділок
Поширити у Facebook

Балет “Лускунчик” Чайковського традиційно пов'язаний з періодом новорічних свят. Ця музика – поза часом. Оперний театр Сан-Карло в Неаполі – ідеальне місце для цієї вистави. Дивіться у цьому випуску програми “Музика”.

Поміж чудових природних та художніх перлин Неаполь може похвалитися одним з найстаріших у Європі оперних театрів. Це – театр Сан-Карло. Цього року під час різдвяних свят на його сцені був поставлений один із найбільш заворожливих класичних балетів – “Лускунчик” Чайковського, першими хореографами якого були свого часу Маріус Петіпа та Лев Іванов.

Ми поспілкувалися із танцюристами, що виконали провідні партії в цій чарівній казці.

Анбета Торомані та Алессандро Макаріо, танцюристи:

- “У цій казці я – класичний принц, а вона – Фея Драже”.

- “Я – ніжна й ефірна істота. Солодка, але не надмірно, елегантна…”

- “Принц має ціле королівство. Він стрункий, вишуканий, гарно одягнений, має коня… В мене самого коня немає!”

- “Він блондин з блакитними очима”.

- “Так, блакитноокий блондин. Типовий неаполітанський принц! Я жартую!”

Анбета Торомані:

“Па-де-де” в “Лускунчику” має надзвичайний музичний вимір… Він відкриває нам дивовижні можливості для танцю. Це справжня мрія для танцюристів… Інтерпретувати виражені у музиці ідеї за допомогою танцю”.

Алессандро Макаріо:

“І за допомогою рухів!”.

Анбета Торомані:

“Так, рухів, і це складно. Намагаєшся виразити грацію, легкість… І це не так просто, коли докладаєш фізичних зусиль, а все має виглядати плавно й природно. Це і є магія балету”.

Анбета Торомані:

“Танцюристи мають свою власну мову, досить складну, до речі. Ми здійснюємо певні рухи, виражаємо дії та почуття, які потрібно пояснити, щоб публіка зрозуміла. Я наведу Вам приклад: коли він мій наречений, як у балеті “Жизель”, це потрібно якось пояснити”.

Анбета Торомані:

“Ті хто люблять балет, вони люблять його по-справжньому. І коли ти закоханий в танець, дуже важко зупинитися, навіть коли тобі кажуть: “ти не маєш майбутнього”. Все одно продовжуєш. Ось чому, на мою думку, це так красиво. Ти закоханий у балет, а всі ті жертви, на які йде кожен танцюрист, про них просто забуваєш. І, в кінцевому підсумку, балет змушує тебе мріяти, більше ніж будь-що інше!”.


Джерело: Euronews





Інші:

"Твори сучасних українських композиторів дуже резонують із сьогоденням" — Юлія Ткач
У новий сезон з новим керівником: що чекає на глядачів Сумського театру ім. Щепкіна
«Філармонія має бути привабливою та популярною, щоб сюди хотілося повертатися»
«Після нашої Перемоги ми отримаємо великий шанс на відродження нашої культури»
Танцівник-розвідник. Як балет допоміг вижити у Серебрянському лісі?
«Уявіть собі своє життя без музики. Можете? Ото ж бо!»
Саша Андрусик, агенція "Ухо": "Сьогодні ми живемо серед розмов, що обірвалися"
Володимир Козлов – зірка «Схід-Опери»
Від Братів Гадюкіних до Ллойда Вебера
Режисерка Оксана Дмітрієва: «У Європі дуже мало українського продукту, нам треба вигризати цю територію»
«Люди втомилися від знецінення. Їм потрібне світло в кінці тунелю»
Юрій Федоряка, директор Черкаської обласної філармонії
У чому суперсила українського фольклору? Ганна Гриніва в інтерв'ю із Захаром Давиденком
Оперна співачка Монастирська: Європейцям набридла війна в Україні, їм усе одно, чи віддамо ми Крим
Роман Григорів: «Я граю на груді металу, але мистецтво — перемагає»
"Білоус забрав із театру 23 вистави"
«Зараз у нас є одна мотивація на всіх – робити все для того, аби допомагати ЗСУ»
Директор Метрополітан-опера Пітер Ґелб : ”Я не хочу мати культурні зв’язки з убивцями. Тому я повністю припинив таку співпрацю”
Тарас Бережанський – зірка опери й захисник неба від дронів
Раду Поклітару: Собаку хореографією не мучу
Оксана Дика святкує день народження
Львівський органний зал - місце, де живе музика
Людмила Монастирська: у часі, просторі, звучанні
Микола Точицький: «Культура — це питання безпеки. І не лише України»
Олександра Тарновська: Я вдячна, що маю можливість бути в професії
Від 86 виконавців до 17, як змінилася хорова капела «Орея»
Володимир Шейко, гендиректор Українського інституту - інтерв'ю
Поєднав сцену і зброю: оперний співак захищає небо Києва від шахедів
Магія скрипкового зізнання
Концерт "PrimaVera" в Одесі: запрошення на новий формат класичної музики (відео)
Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
      © 2008-2025 Music-review Ukraine