Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Головний диригент Полтавського театру  імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
19 червня 2024, середа
Поширити у Facebook
Джерело: ІРТ-Полтава

Ювілей сьогодні відзначає головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко. Вже понад 9 років він дарує свою творчість полтавському глядачеві, до цього працював у Запоріжжі.



Людина, яка займається музикою 60 років, 9 із них - служить головним диригентом Полтавського театру ім. Гоголя, сьогодні відзначає свій 65- річний ювілей. Олександр Сурженко поринув у світ музики ще маленьким хлопчиком і все життя прагнув вивчати та вдосконалювати власні навички у музиці.

Олександр Сурженко, головний диригент Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М.В.Гоголя: В 14 років я закінчив музичну школу.

В 19 років я закінчив музичне училище, м. Донецьк. Надалі я закінчив за три роки музично-педагогічний інститут міста Донецьк, екстерном. Надалі мої кроки: я за 2 роки закінчив наступний музичний виш - це Харківський інститут мистецтв.

До Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М.В.Гоголя маестро працював 20 років у Запоріжжі. Завдяки своїй майстерності у Полтаві пан Олександр встиг представити музичні вистави "Наталка Полтавка", "Майстер і Маргарита", "Енеїда", "Ніч перед Різдвом", "Жив був Пес", "Острів скарбів" та інші.

Олександр Сурженко, головний диригент Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М.В.Гоголя: Всі 9 років день в день, година в годину, хвилина в хвилину я працюю все життя, всі свої ресурси, фінанси, час, емоції витрачаю на роботу в цьому театрі, і дуже вдячний цьому театрові, колективу театру, керівництву.

Поки що я невичерпно тримаю все, що я можу отримати і поки що перспективу свою планую і бачу в середовищі цього театру та в культурному середовищі Полтави.
- Вітаю Вас. Я щаслива людина, що я маю змогу працювати з вами, спілкуватися і бачити вас кожен день.

Колеги, друзі, рідні та керівництво Олександра Сурженка із самого ранку вітають ювіляра. Директор Полтавського театру ім. М.В.Гоголя Олексій Андрієнко зазначає, що диригент є людиною, яка все своє життя віддає мистецтву.

Олексій Андрієнко, директор Полтавського академічного обласного українського музично-драматичного театру ім. М.В.Гоголя: Оркестр йде за ним, тому що ту ноту, яку він вносить кожен день, треба бути настільки відданою людиною мистецтву, театру, музиці. Я не зустрічав таких людей, як Олександр Васильович, бо в нього житті є тільки музика.

Олександр Сурженко є лауреатом премії ім. Паторжинського Українського фонду культури та обласної премії "За розвиток музичного мистецтва у Запорізькому краї". А у 2018 році був нагороджений почесною грамотою Полтавської обласної державної адміністрації.


Джерело: ІРТ-Полтава





Інші:

Петро Качанов, директор-художній керівник Київської опери
«Музика – це найчесніший документ часу»: Тарас Демко про хор «Гомін», Ukrainian Live і музику епохи війни
Ми сильні завдяки коханню, бо саме воно робить мистецтво живим: Іван Уривський про постановку вистави «Казки Гофмана»
Юрій Рибчинський: «Драматургія, як і музика, – це архітектура і математика»
«Системність створює епоху»: Іван Остапович про нову українську музику, роботу дириґента і місію Органного залу
Композиторка Вікторія Польова: «Мавка для мене - архетип моєї країни» - прем'єра 28, 29 і 30 листопада
“Нормальність — це найгірший діагноз”: Євген Лавренчук про створення власних світів
Дніпровська балерина стала заслуженою артисткою України
Богдан Струтинський: «Ми будуємо власну модель українського мюзиклу»
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
Музика без бар'єрів: у Запорізькій обласній філармонії дбають про доступність для всіх
ЗОРЯНА КУШПЛЕР: про смерть опери, культурне самозванство та надлюдські здібності Пласідо Домінго
«Я живу й працюю в Україні, бо це мій творчий дім», — Раду Поклітару
Сергій Леонтьєв: «Створювати красу навіть у темні часи»
«З дитинства не уявляв себе в іншій професії — тільки у музиці»
"Твори сучасних українських композиторів дуже резонують із сьогоденням" — Юлія Ткач
У новий сезон з новим керівником: що чекає на глядачів Сумського театру ім. Щепкіна
«Філармонія має бути привабливою та популярною, щоб сюди хотілося повертатися»
«Після нашої Перемоги ми отримаємо великий шанс на відродження нашої культури»
Танцівник-розвідник. Як балет допоміг вижити у Серебрянському лісі?
«Уявіть собі своє життя без музики. Можете? Ото ж бо!»
Саша Андрусик, агенція "Ухо": "Сьогодні ми живемо серед розмов, що обірвалися"
Володимир Козлов – зірка «Схід-Опери»
Від Братів Гадюкіних до Ллойда Вебера
Режисерка Оксана Дмітрієва: «У Європі дуже мало українського продукту, нам треба вигризати цю територію»
«Люди втомилися від знецінення. Їм потрібне світло в кінці тунелю»
Юрій Федоряка, директор Черкаської обласної філармонії
У чому суперсила українського фольклору? Ганна Гриніва в інтерв'ю із Захаром Давиденком
Оперна співачка Монастирська: Європейцям набридла війна в Україні, їм усе одно, чи віддамо ми Крим
Роман Григорів: «Я граю на груді металу, але мистецтво — перемагає»
"Білоус забрав із театру 23 вистави"
«Зараз у нас є одна мотивація на всіх – робити все для того, аби допомагати ЗСУ»
Директор Метрополітан-опера Пітер Ґелб : ”Я не хочу мати культурні зв’язки з убивцями. Тому я повністю припинив таку співпрацю”
Тарас Бережанський – зірка опери й захисник неба від дронів
Раду Поклітару: Собаку хореографією не мучу
Оксана Дика святкує день народження
Львівський органний зал - місце, де живе музика
Людмила Монастирська: у часі, просторі, звучанні
Микола Точицький: «Культура — це питання безпеки. І не лише України»
Олександра Тарновська: Я вдячна, що маю можливість бути в професії
      © 2008-2025 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
2.jpg