У музичному проекті зібрали трьох класиків | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
У музичному проекті зібрали трьох класиків
Ермінь Йожеф
Пірієв Олександр Валерійович
Заслужений академічний симфонічний оркестр Національної радіокомпанії України
Шейко Володимир
Голинська Ольга Арсеніївна
Скорик Мирослав Михайлович
У музичному проекті зібрали трьох класиків
8 квітня 2016, п'ятниця
Поширити у Facebook

Прем'єра "Концерту №2 для віолончелі з оркестром" Мирослава Скорика відбулася 4 квітня в Національній опері. Квитки розкупили за декілька тижнів до дати.

Цей концерт — перший із серії проекту "Три С". Він об'єднує трьох класиків української академічної музики. У найбільших містах України твори Мирослава Скорика гратимуть цієї весни. Валентина Сильвестрова — восени, а Євгена Станковича — навесні 2017 року.

—Ці три "С" для нас, музикантів, є стовпами української музики, — розповідаєОлександр Пірієв, 33 роки, віолончеліст, автор ідеї. — Протягом двох років ми почуємо знакові роботи митців у поєднанні зі світовою класикою, яка найбільше вплинула на них. Наприклад, Мирослав Михайлович обожнює музику імпресіоністів Клода Дебюссі та Моріса Равеля. Він — автор першого твісту в Україні, любить джаз. Тому на концертах будуть твори Джорджа Ґершвіна, який уперше поєднав класику із джазом. Така програма показує, що українська музика — частина світової культури.

Свій перший концерт для віолончелі з оркестром Скорик написав майже 30 років тому. ­1987-го отримав за нього Шевченківську премію. Відтоді з'явилося багато творів, серед яких — дев'ять скрипкових концертів.

—"Концерт №2" щойно зійшов з паперу. Це якоюсь мірою — відгомін наших справ, — каже 77-річний Миро­слав Скорик. — Композитор має реагувати на те, що відбувається навколо.
Перед прем'єрою митець небагатослівний. Зізнається, що хвилюється.

—Цей твір Скорика — трагічний та експресивний, — говорить після концерту музикознавець Ольга Голинська, 57 років. — Мілітарні мотиви, самотній голос віолончелі — усе це дуже співзвучне сьогоднішній ситуації в Україні.

"Мелодію" Мирослава Скорика з фільму "Високий перевал" знають усі. Вона звучить у різних інтерпретаціях — як оркестровий чи сольний твір, у джазових, естрадних та поп-обробках. Коли людина створює музику, що стає візитівкою нації, — це вже знаково. Наприклад, мелодію "Бессаме мучо" композиторка написала в 16 років. Пісня стала символом Аргентини і прославилася на весь світ. Нічого кращого її авторка так і не створила. А Мирослав Скорик, крім "Мелодії", написав і "Карпатський концерт", музику до фільму "Тіні забутих предків", джазові твори.

Концерт Мирослава Скорика у Львові відбудеться 13 травня.


Колективи: Заслужений академічний симфонічний оркестр Національної радіокомпанії України
Виконавці: Йожеф Ермінь, Олександр Пірієв
Диригенти: Володимир Шейко
Композитори:Мирослав Скорик
Музикознавці: Ольга Голинська
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка, Національний портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Концертний зал: Глядачевий зал Національної Опери України
Джерело: gazeta.ua



Інші:

Гастролі львівських музикантів в Одесі
У Вінницькому храмі відбувся благодійний концерт "Мелодії Шевченкового слова"
Річард Нельсон, Дмитро Богомазов, Раду Поклітару: весняні прем’єри у столичних театрах
Оркестр Одеського оперного театру завершив гастролі у Японії з тріумфом
«Сойка» у червоних тонах
«Любов Данаї» у Баварській опері
В Одесі відбудеться благодійний концерт "Ода стійкості": диригент - діючий штурмовик
Одеська національна опера вперше виступила в Японії
«Макбет» як інтерактивний перформанс
Дух Маріуполя незламний
У Варшаві відбувся концерт Ukrainian Freedom Orchestra до третьої річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну
"Ода стійкості" у Запоріжжі: унікальний концерт у нашому місті
У Києві відбулася прем’єра унікальних музичних творів на підтримку 5 штурмової Київської бригади
Концерт-Реквієм у… Харківському метрополітені
У Кропивницькому відбувся вечір пам'яті, приурочений героїчному спротиву України російській агресії
У Миколаєві черговий аншлаг на концерті камерного оркестру Ars-Nova 
«Схід Опера» святкує ювілей
«Цілуй мене, Кет! або Приборкання норовливої» - позитивні емоції гарантовані!
Нова адаптована версія «Паяців» Р.Леонкавалло у Харкові
БАХ / БЕРЕЗОВСЬКИЙ - Українські відкриття з архіву Берлінської співочої академії
Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
10.jpg