«Оперний феєрверк» | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
«Оперний феєрверк»
Маслаков Андрій
Бортник Сергій
«Оперний феєрверк»
Зіркові учні Галини Дуденкової продемонстрували майстер-клас у Національній філармонії
30 жовтня 2014, четвер
Поширити у Facebook

На сцені замість піротехніки — висока техніка вокалу; замість вогняних спалахів — іскрометне різнобарв’я світового класичного оперного репертуару; замість «ура!» — захоплені «браво!» після кожного виконаного твору. Третій концерт із циклу «Оперний феєрверк» із надзвичайним успіхом пройшов у Колонному залі ім. Лисенка. Біля рояля знов зібрала свій клас — солістів опери та філармонії — концертмейстер Національної опери України, чудова піаністка Галина Дуденкова.

У творчій співпраці зі співаками, під делікатним керівництвом режисера Ірини Нестеренко, з дотепними коментарями Світлани Корецької, народилася програма концерту, яка феєрично пронесла слухачів крізь часи, стилі та географію виконаних арій, дуетів, демонструючи невичерпне багатство царини класичного вокалу.

ОДИН ІЗ ГЕРОЇВ ВЕЧОРА — БАРИТОН АНДРІЙ МАСЛАКОВ / ФОТО ГЕННАДІЯ ГЛАВИЦЬКОГО

Панував неперевершений у створенні веселого настрою Моцарт: у виконанні Алли Родіної (сопрано) та Андрія Маслакова (баритон) дует Церліни і Дон Жуана набув статусу взірцевого спокушання; арія Лепорелло, слуги Дон Жуана, сама по собі весела, в акторській інтерпретації того ж таки Маслакова примушувала публіку не раз вибухати сміхом упродовж виконання; Марія Березовська (мецо-сопрано) — невірна в коханні Дорабелла з опери «Так чинять усі жінки» — примусила похвилюватися свого кавалера Гальєльмо, але Андрій Маслаков не дав своєму героєві втратити рівновагу — сцена примирення не залишила сумнівів у тому, що жоден із коханців не покаявся всерйоз.

Не обійшлося й без оперних злодіїв: аріозо мстивої чаклунки Ортруди («Лоенгрін» Р. Вагнера) у виконанні Марії Березовської, а також арія тюремника Пізарро («Фіделіо» Л. Бетховена) примусили стискатися від жаху серця слухачів.

Та після вокальних драм знов і знов поверталися до веселого репертуару, так само, як життя вимагає повернення до позитиву, попри всі негаразди. І тут сталася у пригоді музика Сергія Прокоф’єва, сцену зваблення бантиком грізної Кухарки з опери «Любов до трьох апельсинів» у виконанні С. Бортника і В. Колибаб’юка; і Леонард Бернстайн, комічний дует із мюзиклу «Кандід» заспівали і зіграли little, little women А. Родіна і М. Березовська. А завершальним «вибухом» цього вишуканого вокально-акторського дійства-феєрверку стала «Пісня про блоху» Модеста Мусоргського, розкладена на голоси та ролі Василем Колибаб’юком і неперевершеним гумористом від вокальної сцени Андрієм Маслаковим! Після знаменитого рефрену «ха-ха» зал вдячно потонув у оваціях, а артисти залишили публіку в очікуванні продовження улюбленого циклу.


Автор: Лариса Тарасенко
Виконавці: Андрій Маслаков, Сергій Бортник
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Газета "День"



Інші:

У Житомирі стартував Міжнародний фестиваль майстрів мистецтв імені Святослава Ріхтера
Острівець позитиву у «Схід Опері»
Гастролі львівських музикантів в Одесі
У Вінницькому храмі відбувся благодійний концерт "Мелодії Шевченкового слова"
Річард Нельсон, Дмитро Богомазов, Раду Поклітару: весняні прем’єри у столичних театрах
Оркестр Одеського оперного театру завершив гастролі у Японії з тріумфом
«Сойка» у червоних тонах
«Любов Данаї» у Баварській опері
В Одесі відбудеться благодійний концерт "Ода стійкості": диригент - діючий штурмовик
Одеська національна опера вперше виступила в Японії
«Макбет» як інтерактивний перформанс
Дух Маріуполя незламний
У Варшаві відбувся концерт Ukrainian Freedom Orchestra до третьої річниці повномасштабного вторгнення росії в Україну
"Ода стійкості" у Запоріжжі: унікальний концерт у нашому місті
У Києві відбулася прем’єра унікальних музичних творів на підтримку 5 штурмової Київської бригади
Концерт-Реквієм у… Харківському метрополітені
У Кропивницькому відбувся вечір пам'яті, приурочений героїчному спротиву України російській агресії
У Миколаєві черговий аншлаг на концерті камерного оркестру Ars-Nova 
«Схід Опера» святкує ювілей
«Цілуй мене, Кет! або Приборкання норовливої» - позитивні емоції гарантовані!
Нова адаптована версія «Паяців» Р.Леонкавалло у Харкові
БАХ / БЕРЕЗОВСЬКИЙ - Українські відкриття з архіву Берлінської співочої академії
Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
40.gif