Прем”єра опери Безумний день, або Весілля Фігаро у Львівській опері | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Прем”єра опери Безумний день, або Весілля Фігаро у Львівській опері
Школьнікова Анна
Прем”єра опери Безумний день, або Весілля Фігаро у Львівській опері
20 червня 2016, понеділок
Поширити у Facebook

В досить незвичній, але напрочуд цікавій сучасній постановці була спрезентована вперше у Львівській опері - вистава “Безумний день, або Весілля Фігаро В-А Моцарта-Лоренцо да Понте.

Ця подія була приурочена 260-й річниці від дня народження Видатного композитора - В-А. Моцарта.

Приємним було побачити повнісінький зал глядачів у Львівській опері, які із величезним нетерпінням чекали на відкриття завіси та початку вистави, адже спостерігаючи за публікою, можна було побачити широке коло шанувальників музичного мистецтва , а власне і не лише музичної професії, але й туристів іноземців та людей різних професій, які із захопленням відвідують концерти у філармонії та вистави у театрах, бо саме їхня думка є однією із найважливіших та наоб”єктивніших, яка може бути висловлена про ту чи іншу музичну імпрезу.

Прем”єра опери Безумний день, або Весілля Фігаро у Львівській опері

До постановки цієї опери були долучені кращі фахівці, адже це є спільний проект Львівської національної музичної академії ім. М. Лисенка та Львівського оперного театру ім. С. Крушельницької.

Постановники: Диригент - Юрій Бервецький, Режисер - нар.арт. України Василь Вовкун, Художник - Тадей Риндзак, нар. худ. України, Художник костюмів - Мар”яна Громіш, Хормейстер - хаслужений артист України, Мар”ян Телішевський, Хореограф - заслужний артист України - Сергій Наєнко, Концертмнйстер -Меланія Вільшанецька, помічник режисера Тарас Різняк. Головні Ролі виконували студенти вокального факультету ЛНМА ім. М. Лисенка, а також хор і оркестр академії під батутою Ю. Бервецького.

Як підкреслив режисер -постановник, народний артист України - Василь Вовкун:
“Безумний день - це дихотомія: форма пред”явлення метафізичної Волі та інструмент її реалізації в абсолютно новий спосіб; це великий шанс створення й відчуття чогось нового, незвіданого, спокусливого; це процес постійний і незворотній, правдивий і грішний. Тому наша художня форма, стилістика, навіть катарсис існування в опері “Безумний день”є з паралельної реальності Моцарта, але не без нього самого.”

Як вже вище підкреслювала, це було надзвичайно цікавим та незвичним видовищем, від якого було важко відірвати очі. Напрочуд гарне виконання своїх партій було у солістів опери. Ми побачили прекрасну акторську гру із поєднанням співу своєї партії, арією тощо.

Надзвичайно теплими та гучними оваціями були сприйняті публікою кожний номер, арія, дія, ну і звісно ж апдодисменти вкінці вистави, котрі не залишили байдужою публіку, а навпаки - захопили.

Впевнена, що публіку дійсно зацікавила ця новаторська постановка, ну і звісно ж виконання молодими, яскравими солістами- співаками. Незважаючи, що вони лише студенти та аспіранти музичної академії, але із впевненістю можна стверджувати, що ця прекрасна молодь має Величезне майбутнє на оперних сценах України і світу. Отже, Велика дяка Всім організаторам, постановникам, оркестру, хору, солістам і диригентам. Нових творчих звершень та успіхів.

Прем”єра опери Безумний день, або Весілля Фігаро у Львівській опері



Композитори:Анна Школьнікова
Концертна організація: Львівський Національний академічний театр опери та балету ім.С. Крушельницької
Концертний зал: Концертний зал Львівського Національного академічного театру опери та балету ім. С. Крушельницької
Навчальний заклад: Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка



Інші:

В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
3.jpg