Кшиштоф Пендерецький отримав звання почесного доктора Львівської Національної музичної академії ім. М.Лисенка! | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Кшиштоф Пендерецький отримав звання почесного доктора Львівської Національної музичної академії ім. М.Лисенка!
Львівський камерний оркестр
Кияновська Любов Олександрівна
Скорик Мирослав Михайлович
Кшиштоф Пендерецький отримав звання почесного доктора Львівської Національної музичної академії ім. М.Лисенка!
Видатний композитор сучасності відтепер є почесним членом мистецької спільноти Львова
8 листопада 2015, неділя
Поширити у Facebook

Історія ЛНМА ім. М.Лисенка впродовж десятиліть ґрунтувалася на плідних музично-мистецьких зв’язках між українською та польською громадами. Присвоєння Кшиштофу Пендерецькому звання почесного доктора Львівської академії – це продовження багаторічної, багатовікової традиції цієї співпраці та бажання і надалі провадити плідні мистецькі контакти.

Тісний музичний взаємозв’язок обох національних культур та визначну роль Львова як мистецького осередку Кшиштоф Пендерецький відзначив у своїй урочистій промові, згадавши, зокрема, постаті – Кароля Мікулі, Мечислава і Адама Солтисів та свого вчителя – Артура Малявського. Цікавими були й українські рефлексії Маестро, що згадав і про Лисенка, і про лірику думки, і про запальний гопак.

Диплом Doctor Honoris Causa маестро Пендерецький отримав від ректора академії Ігоря Пилатюка у присутності усіх членів Вченої ради академії. На урочистості були присутні Надзвичайний і Повноважний Посол Республіки Польща Генрик Литвин та заступник голови Львівської облдержадміністрації Юрій Підлісний.

Одним із прикладів сучасної співпраці між Україною та Польщею на мистецькій ниві є фестиваль “Відкриваємо Падеревського”, що вже вчетверте відбувається у Львові. Святковий концерт на честь нагородження К.Пендерецького став першим у низці імпрез фестивалю. У програмі концерту прозвучали “Sinfonietta №1″, “Agnus Dei” та “Chaconne” К.Пендерецького та частини з “Партити №6″ М. Скорика, з яким польського маестро пов’язують дружні відносини.

Побачити двох геніїв за диригентським пультом впродовж одного концерту – величезна рідкість та втіха для поціновувачів сучасної академічної музики. Окремі твори Пендерецького диригував асистент маестро – Мацєй Творек, який заслужив найкращі відгуки у львівської публіки, як і камерний оркестр “Академія” (керівник і концертмейстер – Артур Микитка), який блискуче звучав на урочистому та, без сумніву, історичному концерті.

Урочиста церемонія і святковий концерт відбулися у залі Львівської філармонії 5 листопада 2015 року, знаменувавши також початок ІV Міжнародного фестивалю “Відкриваємо Падеревського”




Автор: Стефанія Олійник
Колективи: Львівський камерний оркестр "Академія"
Композитори:Мирослав Скорик
Музикознавці: Любов Кияновська
Концертна організація: Львівська обласна філармонія
Концертний зал: Концертний зал ім. С. Людкевича Львівської обласної філармонії
Навчальний заклад: Львівська національна музична академія ім. М. В. Лисенка
Конкурс (фестиваль): Міжнародний фестиваль "Відкриваємо Падеревського"
Джерело: ЛНМА ім.М.Лисенка



Інші:

Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
      © 2008-2024 Music-review Ukraine