Вечір вірменської музики в Хмельницькій філармонії | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Вечір вірменської музики в Хмельницькій філармонії
Малик Тарас
Академічний симфонічний оркестр Хмельницької обласної філармонії
Леонов Сергій
Вечір вірменської музики в Хмельницькій філармонії
22 березня 2015, неділя
Поширити у Facebook

У новій програмі Хмельницької обласної філармонії під назвою «Вечір вірменської музики» прозвучали відомі твори Арама Хачатуряна: Концерт для флейти з оркестром ре мінор, сюїта №2 з балету «Спартак» та Фантазія Меліка Мавісакаляна на теми Арно Бабаджаняна.

Глядачі вітали Академічний симфонічний оркестр під керівництвом заслуженого діяча мистецтв Сергія Леонова та соліста-флейтиста, лауреата міжнародних конкурсів, Тараса Малика.

Лауреата міжнародних конкурсів, Тарас Малик. Фото: Марина Левандовська

Ідея концерту з’явилась ще влітку минулого року, коли симфонічний оркестр філармонії грав для вірменської громади у м. Кам’янці-Подільському. Своє захоплення та бажання подальших зустрічей висловив керівник обласної спілки вірменської культури «Арарат» Сурен Авокян.

День концерту співпав з сумною подією для всієї громади вірмен в Україні. Дев’ять днів тому пішов з життя глава Української єпархії Вірменської Апостольської Церкви Григоріс Буніатян. Пам'ять видатного церковного діяча усі присутні вшанували хвилиною мовчання.

З великим натхненням артисти працювали над музикою одного з найвідоміших композиторів ХХ століття, вірменського класика Арама Хачатуряна. Адже саме в його творах втілено невтримну енергію, потужну стихійну силу вірменського темпераменту, поетичну красу душі цього східного народу. І поряд з цим – музика Хачатуряна є цілком європейською за принципами компонування, що також робить її зрозумілою і доступною для виконання в цілому світі.

Лауреата міжнародних конкурсів, Тарас Малик. Фото: Марина Левандовська

Диригент С. Леонов та соліст Т. Малик зізналися, що закохані у творчість вірменського автора з юнацьких років. В якості оркестранта Тарас Малик працював над Концертом ре-мінор ще у студентські роки. А виконати його сольно було давньою мрією, яка нарешті здійснилась. Партію флейти сам композитор переробив зі скрипкової для відомого французького флейтиста Жан-Пьера Рампаля. В такому вигляді Концерт менш знаний, адже відтворити на флейті усю стихію нестримних танцювальних ритмів та стрімких пасажів – справжнє випробовування, піти на яке наважується не кожен виконавець. Отже, вітаємо Тараса Малика з успішною прем’єрою, це вагомий здобуток у його репертуарі.

Прихильність українців до мистецтва Вірменії можна пояснити подібністю історії розвитку обох країн. В ній поєднується велич давнього періоду зародження держави, тривалі часи поневолення іншими народами, геноцид та боротьба за свою віру і культуру. Це сформувало схожі риси характеру, такі як волелюбність, завзятість і запальна вдача. Загострене патріотичне відчуття особливо зблизило наші народи під час останніх політичних подій.

Фантазія на теми Арно Бабаджаняна також знайшла гарячий відгук у публіки. Відомі мелодії з радянських кінострічок та естрадних пісень вірменського маестро насичені національними барвами.

Неймовірною хвилею оплесків та безліччю вигуків «Браво!» вітав зал і знаменитий «Танець з шаблями» з балету «Гаяне» А. Хачатуряна, який оркестр виконав на біс. А після завершення в холі ще довго відчувалась атмосфера, заряджена енергією світлих очей та щирих посмішок вдячних слухачів.


Автор: Косс Ганна
Фото: Марина Левандовська
Колективи: Академічний симфонічний оркестр Хмельницької обласної філармонії
Виконавці: Тарас Малик
Диригенти: Сергій Леонов
Концертна організація: Хмельницька обласна філармонія
Концертний зал: Великий зал Хмельницької обласної філармонії
Джерело: Хмельницька філармонія



Інші:

БАХ / БЕРЕЗОВСЬКИЙ - Українські відкриття з архіву Берлінської співочої академії
Як диригентка Наталія Пономарчук ламає стереотипи через музику та культурну дипломатію
Магія кохання на сцені: у столиці презентували одноактний балет на музику Джорджа Гершвіна
У Дніпрі філармонія реалізувала масштабний проєкт
Три великих «Ш»: миколаївцям зіграли найкращі твори композиторів-романтиків
В Одеській філармонії відбувся перший концерт після ракетного обстрілу
«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
DSC_0379.jpg