В рамках Kharkiv Music Fest в филармонии выступил знаменитый композитор и музыковед Мирослав Скорик | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
В рамках Kharkiv Music Fest в филармонии выступил знаменитый композитор и музыковед Мирослав Скорик
Драган Андрій
Пірієв Олександр Валерійович
Рапіта Оксана
Львівський камерний оркестр
Скорик Мирослав Михайлович
В рамках Kharkiv Music Fest в филармонии выступил знаменитый композитор и музыковед Мирослав Скорик
Автор бессмертной «Мелодии» в свой юбилейный, 80-й год рождения, лично дирижировал львовским камерным оркестром «Академия»
31 березня 2018, субота
Поширити у Facebook


Увидеть на сцене Мирослава Скорика сегодня большая удача. 80-летний композитор нечасто балует своим присутствием публику. Хотя его произведения считаются высшим достижением украинского музыкального искусства. В первую очередь, Скорик известен бессмертной «Мелодией ля минор». Эта композиция звучит на концертах, в кино, театре, в ресторанах. Иногда «Мелодию» играют уличные музыканты. Почему именно это произведение стало самым популярным, сам автор не знает.


Мирослав Скорик композитор, музыковед:
Я ніколи не думав, що вона так піде. Та інші композитори. Хачатурян ніколи не думав, що він буде відомий «Танцями з шаблями». Дуже ображався, коли йому казали. Казав: «В мене ще багато є творів». Але я не можу ображатися, тому що Верді сказав, коли хтось на вулиці хтось грав його музику. Ш тоді він зрозумів, що став знаменитим


В концерте принимает участие львовский фортепианный дуэт. Мирослав Драган и Оксана Рапита играют вместе уже около 25 лет. Критики отмечают их уникальную сыгранность.

Вместе они не только на сцене. Мирослав и Оксана супруги. Особо публику впечатлили парафразы Скорика произведений Бетховена в четыре руки.

Исполняя джазовые композиции исполнители четко следуют нотам. Это академический, близкий к классической музыке джаз. Скорик объясняет это тем, что далеко не всегда имровизации бывают удачными. В то же время самые удачные все равно зафиксированы на грампластинках или компакт-дисках.

Мирослав Скорик композитор, музыковед:
Оці п’єси, що я написав, вони написані так, щоб їх виконували інші виконавці. Причім у такому виді, у якому воно написано. То це ближче до класики. Бо це не є імпровізаційний джаз. Хоча він має елементи імпровізації. Але вони уже записані. Вони вже виправлені, які мене задовольняють


Мирослав Скорик имеет все награды и звания, о которых может мечтать композитор в Украине. Он — герой Украины, лауреат Шевченковской премии, член-корреспондент Академии искусств, профессор, завкафедрой Национальной музыкальной академии. Но на вопрос, считает ли он себя классиком, отвечает отрицательно.

Мирослав Скорик композитор, музыковед:
Знаєте, то треба вмерти спочатку, а потім щоб ви вважали. Я вважаю, що за життя це надто вже необачно так називати. А може я стану писати погану музику? Тоді кажуть: який то є класик? Краще давайте почекаємо. Історія покаже



Колективи: Львівський камерний оркестр "Академія"
Виконавці: Андрій Драган, Олександр Пірієв, Оксана Рапіта
Композитори:Мирослав Скорик
Концертна організація: Харківська обласна філармонія
Концертний зал: Новий органний зал Харківської обласної філармонії
Конкурс (фестиваль): Міжнародний музичний фестиваль "KharkivMusicFest"
Джерело: www.objectiv.tv





Інші:

Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
“Вечір аргентинського танго”
У Києві відбувся концерт із нагоди 85-річчя композиторки Лесі Дичко
Рефлексії про втрачене та мрії про майбутнє
Французький віртуоз без нот на відкритті XIV Міжнародного львівського органного фестивалю
У Херсонському укритті провели обряд ворожіння
«Трубадур» – нова версія класики
«Король Артур» від Open Opera Ukraine: у пошуках героїв, сенсів та актуальних меседжів
“Ці діти ще не раз повернуться до концертного залу”
Обʼєднані сакральною спадщиною
Одеська опера тріумфально провела IX Міжнародний фестиваль мистецтв «Оксамитовий сезон в Одеській опері»
У Херсоні показали осінню терапію
Камерний оркестр імені Дмитра Ахшарумова виступив під орудою польського диригента
Зшивання країни нитками культури
Доступний театр: додатки Earcatch і Subcatсh презентували в Національній опереті України
Мікс жанрів
У Харкові пройшов фестиваль "Арфові Барви 2024: акустика та цифрові технології"
Сьогодні на Одещині відкривається міжнародний органний фестиваль ім. Теофіла Ріхтера
Віват, Схід Опера!
В Україні вперше пройшли концерти кримськотатарської симфонічної музики
Веселе хуліганство, але з тонким смаком
Післямова до фестивалю «Два дні й дві ночі нової музики»
Херсонці відвідали музично-терапевтичну програму
Символи війни у творах українських композиторок
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
MG_5662.jpg