Урочисте відкриття VIII-го Міжнародний фестиваль ім. П.І. Чайковського та Н.Ф. фон Мекк | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Урочисте відкриття VIII-го Міжнародний фестиваль ім. П.І. Чайковського та Н.Ф. фон Мекк
Академічний муніципальний хор
Кріль Мирослав
Урочисте відкриття VIII-го Міжнародний фестиваль ім. П.І. Чайковського та Н.Ф. фон Мекк
Восьмий міжнародний фестиваль імені П.І. Чайковського та Н.Ф. фон Мекк
15 травня 2010, субота
Поширити у Facebook


Символічним є те, що уже вдруге відкриття славетного фестивалю проходить у рамках Днів Європи у м. Вінниці. 15 травня у залі музично-драматичного театру ім.М.Садовського розпочався концерт європейської класичної музики, який складався з двох частин. Перша частина присвячена була музиці, що символізує Європу, у другій виконувались твори виключно відомого російського композитора Петра Ілліча Чайковського, 170-річчя з дня народження якого світ відзначав нещодавно.




Урочисто вбрана вінницька публіка заповнила ложі та партер театру, на сцену готувався вийти симфонічний оркестр Тернопольської філармонії та академічний камерний хор „Вінниця”. Виконати „Маленьку урочисту месу” було запрошено гостів зі столиці: Ірину Ладіну (сопрано), Тетяну Странченко (мецо-сопрано), Сергія Шаповала (тенор) та Павла Денисенка (бас). „Урочисту месу” Россіні було обрано твором Дня Європи у Вінниці.




Меса – одна з найбільш складних та монументальних творів Джоакінно Россіні. Цей твір містить кілька хорових фуг та інших поліфонічних епізодів. Прекрасна музика, просякнута глибокою щирістю та контрастом меланхолії та буфонади, відмічена генієм італійського маестро та його оперною драматургією, прозвучала тріумфально та покликана була символізувати найкращі європейські традиції класичної музики.




Після невеличкої перерви решта вечора повністю була присвячена музиці Петра Ілліча Чайковського. Солісти з Тернополя Оксана Малецька (сопрано) та Володимир Шагай (баритон) майстерно виконали сцени з опери „Євгеній Онєгін”. Переживання ліричних героїв опери несе багато роздумів, почуттів, художньої насолоди. Відомий твір О.С. Пушкіна прекрасно був покладений на музику Чайковським. Коли роман ліг в основу твору другого художника, він осяявся новими барвами у нев’янучій музиці великого композитора.




Наприкінці урочистого концерту прозвучав твір „Італійське капріччіо”. Оркестр Тернопільської філармонії під керівництвом Заслуженого діяча мистецтв України, диригента Мирослава Кріля виконав його натхненно та піднесено. Задоволені слухачі викрикували „Браво!” та довго аплодували. На честь участі у фестивалі всім учасникам спонсори презентували пам’ятні подарунки та квіти.













Автор: Лариса Тимченко
Фото: Максим Кушка
Колективи: Симфонічний оркестр Тернопільської обласної філармонії, Академічний муніципальний хор "Вінниця"
Диригенти: Мирослав Кріль
Концертна організація: Вінницька обласна філармонія
Концертний зал: Концертний зал Вінницької обласної філармонії





Інші:

«Open space»: екскурсія для дітей та молоді Полтавщини
ДО ДНЯ ПАМ’ЯТІ ГЕРОЇВ КРУТ
Враження про концерт Богдани Півненко у Лондоні
Бо це танець твого життя
Лагідна посмішка старенького генія. Як україномовний "Фальстаф" Джузеппе Верді запрем'єрився у Київській опері на Подолі
У Києві відбулася прем’єра балету-біографії «Леся» від Art Ballet Company
"Кабаре" і "Чикаго": як київські театри адаптовують бродвейські мюзикли
Леся Олійник: Яскрава панорама сучасної української музики в Лондоні
У Києві відзначили 100-річний ювілей однієї з найстаріших в Україні музичних шкіл
Повернути композитора Лятошинського на українську сцену. Чи вдалась місія фестивалю Liatoshynsky space
Орган з німецької церкви вперше зазвучав на концерті у Харкові 
«Сірано де Бержерак» у Львові
«Діалоги кармеліток» Пуленка: про віру, жертовність і відданість переконанням
“Діалоги кармеліток” Львівської національної опери: між кров’ю, вогнем і Богом
Чи можна ставити «Дочку полку» у воєнний час?
Львівська національна опера: прем’єри, події та досягнення 2024 року
В Схід Опера відбулася прем’єра україномовної версії оперети Йоганна Штрауса «Летюча миша»
Нова версія «Лускунчика Гофмана» у Київській опері
Вечори позитиву та класичних шлягерів
Львівський хор “Гомін” презентував українське Різдво у Швеції
Думки, навіяні після перегляду вистави “Поромник” (The Ferryman)
У США відкрили виставку «Чотири ноти з України», присвячену історії «Щедрика»
У Національній опереті України відбулася премʼєра іспансько-українського проєкту (сарсуела на дві дії) за мотивами знаменитої п’єси Лопе де Веги «Собака на сіні»
Казковий сон у... техніці модерну
Національний симфонічний оркестр України виступив у столиці Польщі
Вперше в історії «Щедрик» прозвучав у франкфуртській Alte Oper
Музика як зброя: у Празі відбувся показ фільму «Озброєні піснею»
Україна пам'ятає: у Національній філармонії України вшанували жертв голодоморів
Вперше в Одесі: філармонія представила Суму часу та Пісню без слів
«Пригоди Орфея» - французько-українська постановка в Національній опереті України
Дві українські організації в Чехії відзначили ювілеї своєї діяльності
В театрі Франка резентували виставу "Шевченко 2.0"  Харківського академічного театру імені Тараса Шевченка "Березіль".
Відбувся перший концерт нового проєкту від INSO-Львів на сцені Barvy Hall
Концерт «Польська музика в Україні» ансамблю солістів «Київська камерата» під батутою польсько-українського маестро Романа Реваковича
Обговорення дезінформації: показ фільму «Zinema» та дискусія з міжнародними експертами в Торонто
Камерна опера “Русалонька” у “Малярці”
Завершився проєкт з оцифрування кіноархіву «Національної кінематеки України»
У херсонському укритті відбулась прем’єра моновистави
У Венеції оперою GAIA-24 закрили публічну програму Українського павільйону
Композитор зіграв концерт на російській ракеті, компоненти якої замінили на струни
      © 2008-2024 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
100802_21.jpg