20 лютого на сцені Національної опери відбудеться гала-концерт солістів Академії Театру «Ла Скала» | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
20 лютого на сцені Національної опери відбудеться гала-концерт солістів Академії Театру «Ла Скала»
20 лютого на сцені Національної опери відбудеться гала-концерт солістів Академії Театру «Ла Скала»
Нікола Франко БАЛЛОНI: «Ми хочемо відродити практику стажування найталановитіших молодих українських оперних співаків у Мілані»
20 лютого 2013, середа
Поширити у Facebook

НІКОЛА ФРАНКО БАЛЛОНІ, ДИРЕКТОР ІТАЛІЙСЬКОГО ІНСТИТУТУ КУЛЬТУРИ В УКРАЇНІ. Фото з сайту: http://www.day.kiev.uaЦей творчий проект — спільна акція Італійського інституту культури в Україні, Посольства Італії, Міністерства культури України й Національної опери. А ініціатором концерту став синьйор Нікола Франко Баллоні, який впродовж багатьох років працював у нашій країні, потім була перерва (дипломатичне відрядження до Фінляндії), а нещодавно він знову повернувся до України.

— Я гадаю, що гала-концерт солістів Академії Театру «Ла Скала» стане унікальною подією в культурному житті столиці України, зазначив пан Баллоні. — У вечорі братимуть участь не лише солісти Академії Театру «Ла Скала», а й почесні гості, серед яких світова зірка Лучана Серра (сопрано), прекрасний диригент Марко Гуїдаріні і Симфонічний оркестр Національної опери України.

Впевнений, меломани оцінять виступи солістів Академії — тенора Джехеуї Квон, сопрано Франчески Руоспо і баритона П’єтро Терранова. Звучатимуть твори Моцарта, Пуччіні та Верді. Ми хочемо відродити практику стажування найталановитіших молодих українських оперних співаків у Мілані, як це було 1960 — 1970 рр., коли у «Ла Скала» уроки вокалу брали майбутні прем’єри Анатолій Солов’яненко, Євгенія Мірошниченко та інші майстри.

Під час перебування делегації Академії Театру «Ла Скала», яку до речі в Києві очолюватимуть особисто президент Академії П’єр Андреа Шеваллард та генеральний директор Луїза Вінчі, ми проведемо прослуховування, і плануємо надати гранти Уряду Італії найкращим українськими кандидатам. Нагадаю, Академія щороку набирає на навчання тільки 12 оперних співаків віком до 30 років, а серед викладачів закладу — такі майстри сцени, як Ренато Брузон, Мірелла Френі, Лучана Серра.

— Ваш інститут багато робить для популяризації класичного мистецтва і, зокрема, творів італійських композиторів в Україні. Які спільні заходи з українськими театрами і філармоніями ви плануєте провести? Чи буде фестиваль, присвячений 200-річчю Джузеппе Верді?

— Разом із Послом Італії в Україні Фабріціо Романо ми хочемо активізувати нашу діяльність у сфері культури. Для цьього запланували низку масштабних спільних проектів у галузі оперного мистецтва. Цьогоріч увесь світ має знак вердіївських святкувань. Саме маестро Джузеппе Верді ми присвятили настільний календар Італійського інституту культури на 2013 рік «З днем народження, Маестро!» Проте справжній старт відзначенню 200-річчя від дня народження оперного генія ми дамо 12 квітня гала-концертом Viva Verdi в Національній філармонії України, а продовжимо у травні виконанням «Реквієму».

Цей захід буде водночас приурочено 100-річчю Національної музичної академії України ім. П. Чайковського. В ньому мають взяти участь найкращі випускники цієї «кузні талантів» — Людмила Монастирська, Анжеліна Швачка, Тарас Штонда і, можливо, Михайло Дідик. Епіцентром вердіївських святкувань в Україні (а я сподіваюся і на міжнародному рівні, як це було 2001 року, коли ми вшановували соту річницю від дня смерті композитора) має стати фестиваль Ave Verdi на сцені Національної опери.

Ми плануємо відкрити форум українсько-італійським гала-концертом в день народження маестро — 10 жовтня, і продовжити фестиваль виставами «Бал-маскарад», «Макбет», «Дон Карлос», «Аїда», «Травіата», «Ріголетто», «Реквієм». Крім того, разом із Римським оперним театром проведемо виставку костюмів вердіївських персонажів із постановок Лукіно Вісконті, Франко Дзеффіреллі та інших знаменитих митців.

Спільно з Національною філармонією поновимо цикл «Золоті сторінки італійської музики». Згадаю концерт «Монтеверді зустрічає джаз» у виконанні сопрано Роберти Мамелі та прославленого колективу барокової музики «Ла Венексіана» на чолі з маестро Клаудіо Кавіна, які торік із величезним успіхом виступали в Києві (організацією цього проекту опікувався особисто пан Посол та його дружина Нансі Романо, яка є професійним музикантом).

— Чи відбудуться цього року прем’єрні постановки — спільні творчі проекти українських оперних театрів та італійських режисерів, диригентів, музикантів і вокалістів?

— Ми маємо такі плани, та принаймні мені цього дуже хотілося б, адже спільні українсько-італійські постановки в Національній опері — не лише окраса репертуару головної оперної сцени України (згадаймо «Попелюшку» Россіні, «Любовний напій» Доніцетті, «Бал-маскарад» та «Макбет» Верді, «Турандот» та «Манон Леско» Пуччіні тощо), а і є одним із найкращих прикладів реального культурного партнерства між нашими країнами і плідну співпрацю з творчим колективом Національної опери.


Автор: Тетяна Поліщук
Концертна організація: Національний академічний театр опери та балету України імені Т.Г. Шевченка
Концертний зал: Глядачевий зал Київського муніципального академічного театру опери та балету для дітей і юнацтва
Джерело: Газета "День"



Інші:

Тріумф театру у часи викликів:
Станція, або розклад бажань: друга прем’єра за тиждень
Проєкт «Спадок» спільно з Музеєм Ханенків представляє альбом романсів на тексти класиків і обробки народних пісень ХХ століття
Королева українського театру. Як Марія Заньковецька "поставила на місце" Росію ще в XIX столітті і відреклася від родини заради сцени
Актор та керівник головного столичного театру звернувся до українців за кордоном
У Києві відбулася світова прем’єра першої опери Бортнянського, яка вважалася втраченою
«Театральна вечірка non stop»
Закарпатський народний хор увійшов у свій 79-й концертний сезон і розпочав підготовку до 80-літнього ювілею
НОВАТОРСЬКА ОПЕРА-КАБАРЕ «ТГШ. ПОДОРОЖ У ЧАСІ»
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ КОРИФЕЯ УКРАЇНСЬКОГО ОПЕРНО-ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА ЛЬВА МИКОЛАЙОВИЧА ВЕНЕДИКТОВА (1924 – 2017)
Станіслав Людкевич і Василь Барвінський, які не дали затихнути українській музиці
Духовність Центральної Європи в музиці: від Пендерецького до Пярта
Мистецтво неможливого
Пам’яті тої «Рути»
«Арсенал» Довженка в Берліні: Історія, яка резонує і через століття
Мельпомена Таврії
Зараз 11 наших людей у війську, - очільник Національної оперети Струтинський
Полон в росії замість фестивалю в США: музиканти з миколаївської 36-ї бригади перебувають у неволі
10 мудрих цитат легендарного актора Богдана Ступки про життя, любов та Україну
Ярослав та Інгігерда. Тисячолітня українсько-шведська історія кохання на фестивалі Bouquet Kyiv Stage- 16 серпня
”ВІД СЯНУ до ДОНУ”
Геніальний тенор
Змушували відкопувати тіла вбитих маріупольців: історія музиканта військового оркестру
Ukrainian Freedom Orchestra втретє зазвучить у світі
У музеї на Кіровоградщині діє виставка, присвячена ювілею відомого композитора і диригента
Опера «Тарас Бульба» лютого патріота Миколи Лисенка. Як її подати світові у час війни з росією?
Українсько-польські музичні мости Фонду “Pro Musica Viva”
ОПЕРА В ЕПОХУ ЗЛОДІЙСТВА
ЄВРОБАЧЕННЯ - МУЗИКА І НЕ ТІЛЬКИ
Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
120126_640.jpg