"Фестиваль karpatyArt має стати брендом усієї Івано-Франківської області", - Кирило Стеценко | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Стеценко Кирило
"Фестиваль karpatyArt має стати брендом усієї Івано-Франківської області", - Кирило Стеценко
2 липня 2013, вівторок
Поширити у Facebook

Щодня, впродовж усього фестивалю у Карпатах можна було почути гру на скрипці, віолончелі, фаготі, фортепіано, а також оперний спів та музичні імпровізації.

Фестиваль karpatyArt


Відомий український скрипаль, Кирило Стеценко виступає на karpatyArt вже другий рік поспіль і радо поділився власними спостереженнями та враженнями: «Фестиваль-пленер за своїм духом – мистецький та експериментальний. Тут збирається інтелігентне коло молоді студентського та аспірантського віку. Цьогоріч це коло значно розширилося. Учасники фестивалю – гості не лише з України, але і Польщі. Також з’явилися нові форми його проведення – треніги та майстер-класи. Минулого року були представлені в основному окремі сольні виступи, а тепер слухачі мають можливість насолоджуватися ансамблевими концертами».

Фестиваль камерної музики у Карпатах стає дедалі популярнішим. Його невід’ємна родзинка – поєднання мистецьких концертів із активним відпочинком. Звісно, як і для кожного фестивалю, тут необхідна величезна робота по залученню ширшої аудиторії – як місцевого населення, так і туристів.

«Фестиваль заслуговує на те, аби сюди приїжджали не лише музиканти, а й слухачі. Він має стати брендом не тільки Яремче та Ворохти, а і усієї Івано-Франківської області. Фестиваль є цільовим, тому загравати із абстрактно-загальним слухачем немає сенсу, –вважає п. Кирило. Також не варто намагатися догодити всім. Це має бути елітарний захід, поєднаний з рекреацією, музичною терапією і туристичними пригодами. Влада області повинна пишатися таким фестивалем. Потрібно бути магнітом, який приваблює гостей з різних областей. Тоді на karpatyArt приїжджатимуть учасники з Росії, Молдови, Німеччини, Франції та багатьох інших країн Європи і світу. Це цілком досяжна мета», – підкреслив відомий музикант.

Окрім музикотерапевтичних сесій, на фестивалі karpatyArt, слухачі мали нагоду самі створити музичну композицію імпровізаційного плану. Для цього об’єдналися для спільного музикування на різноманітних музичних інструментах, віддаючись інтуїтивному відчуттю.

Автор однойменного семінару, Наталя Зубко розповіла: «Оркестр – це виконавча одиниця, де грають музиканти. Власне, інтуїтивна музика є сферою, де можна черпати ресурси. Створення музики за допомогою інтуїції є альтернативним способом пошуку гармонії, як зовнішньої, так і внутрішньої. До того ж, це і дуже ефективний спосіб досягнення психотерапевтичного ефекту».

Учасникам заняття запропонували обрати на свій смак один з музичних інструментів, за допомогою якого вони б змогли проявити свої відчуття. Наприклад, флоярку, трикутник, барабани, дзвіночок, посох дощу та інші. Опісля, учасники семінару обговорили композиційний план спільного музикування, а у наступній фазі роботи реалізували задумане на практиці. Інтуїтивна музика у певній мірі є медитацією. З її допомогою людина має змогу працювати над внутрішнім вдосконаленням.

Одна з учасниць «Оркестру інтуїтивної музики», Аня Грицак поділилася: «Неважливо чи вмієш ти грати на музичному інструменті чи ні. Важливо те, яку музику ти можеш створити і як зможеш проявити себе за допомогою відчуттів». «Оркестр інтуїтивної музики – це щось абсолютно нове. Така творча можливість дає змогу створити музику непрофесійним музикантам», – додав Юрій Товарницький.

«Кожен пересічний слухач завдяки інтуїтивній музиці може відсторонитися від проблем, підвищити рівень власної енергетики, піднестися емоційно. «Оркестр інтуїтивної музики» допомагає створити ансамбль душ», – зазначила п. Наталя.


Автор: Марія Сніжна
Виконавці: Кирило Стеценко
Конкурс (фестиваль): Фестиваль-пленер камерної музики у Карпатах «karpatyArt»



Інші:

Тріумф театру у часи викликів:
Станція, або розклад бажань: друга прем’єра за тиждень
Проєкт «Спадок» спільно з Музеєм Ханенків представляє альбом романсів на тексти класиків і обробки народних пісень ХХ століття
Королева українського театру. Як Марія Заньковецька "поставила на місце" Росію ще в XIX столітті і відреклася від родини заради сцени
Актор та керівник головного столичного театру звернувся до українців за кордоном
У Києві відбулася світова прем’єра першої опери Бортнянського, яка вважалася втраченою
«Театральна вечірка non stop»
Закарпатський народний хор увійшов у свій 79-й концертний сезон і розпочав підготовку до 80-літнього ювілею
НОВАТОРСЬКА ОПЕРА-КАБАРЕ «ТГШ. ПОДОРОЖ У ЧАСІ»
ДО 100-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ КОРИФЕЯ УКРАЇНСЬКОГО ОПЕРНО-ХОРОВОГО МИСТЕЦТВА ЛЬВА МИКОЛАЙОВИЧА ВЕНЕДИКТОВА (1924 – 2017)
Станіслав Людкевич і Василь Барвінський, які не дали затихнути українській музиці
Духовність Центральної Європи в музиці: від Пендерецького до Пярта
Мистецтво неможливого
Пам’яті тої «Рути»
«Арсенал» Довженка в Берліні: Історія, яка резонує і через століття
Мельпомена Таврії
Зараз 11 наших людей у війську, - очільник Національної оперети Струтинський
Полон в росії замість фестивалю в США: музиканти з миколаївської 36-ї бригади перебувають у неволі
10 мудрих цитат легендарного актора Богдана Ступки про життя, любов та Україну
Ярослав та Інгігерда. Тисячолітня українсько-шведська історія кохання на фестивалі Bouquet Kyiv Stage- 16 серпня
”ВІД СЯНУ до ДОНУ”
Геніальний тенор
Змушували відкопувати тіла вбитих маріупольців: історія музиканта військового оркестру
Ukrainian Freedom Orchestra втретє зазвучить у світі
У музеї на Кіровоградщині діє виставка, присвячена ювілею відомого композитора і диригента
Опера «Тарас Бульба» лютого патріота Миколи Лисенка. Як її подати світові у час війни з росією?
Українсько-польські музичні мости Фонду “Pro Musica Viva”
ОПЕРА В ЕПОХУ ЗЛОДІЙСТВА
ЄВРОБАЧЕННЯ - МУЗИКА І НЕ ТІЛЬКИ
Правила ринку: агент Линів пояснив, чому диригенти виконують твори російських композиторів
В Мюнхені запрошують на «Страту» та «Дванадцяту ніч»
Національна опера України поставить оперу "Конотопська відьма"
Українська опера Chornobyldorf виборола Премію Королівського філармонічного товариства
А ви знали, що Шевченко міг би стати й відомим музикантом?
Премʼєри в імʼя Перемоги
ЛІТЕРАТУРА З МУЗИКИ, МУЗИКА З ЛІТЕРАТУРИ
«Незламні»: музичне послання українців у другу річницю початку повномасштабної війни
«Десять років чекаємо на перемогу»: історія оркестру, який двічі з дому вигнала війна
Найкращий концерт Кіровоградської філармонії - попереду. Він буде присвячений Дню перемоги!
Музичні інструменти змінили на автомати: історії артистів театру Одеси
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
800.JPG