Кореєць переміг у найпрестижнішому музичному конкурсі в Україні | Music-Review Ukraine
Головна
Новина
Кореєць переміг у найпрестижнішому музичному конкурсі в Україні
Ермінь Йожеф
Кореєць переміг у найпрестижнішому музичному конкурсі в Україні
29 квітня 2017, субота
Поширити у Facebook

У Києві закінчився ХІ Міжнародний конкурс молодих піаністів пам'яті Володимира Горовиця.



З 17 по 27 квітня виконавці з 13 країн змагалися за звання кращих.

Перемогу здобув піаніст з Південної Кореї Кім Джунхі. Другу і третю премію отримали українці Дмитро Чоні та Олександр Леонов. На четвертій сходинці Лань Байчао з Китаю. П'яте місце виборов білорус Денис Линник і шосте — українець Станіслав Гуминюк.

Щороку піаністів судить міжнародне журі найвищого рівня. Цьогоріч до складу журі увійшли Марія Муравська (Польща), Норма Фішер (Велика Британія), Авададжин Пратт (США), Франческо Лібетта (Італія), Микола Сук (США) і Йожеф Єрмінь (Україна). Очолив журі український композитор Олексанлдр Злотник.


Норма Фішер судить конкурс Горовиця не вперше:

- Рівень цього конкурсу дуже високий. Але цього року паралельно з ним у Тель-Авіві відбувається фортепіанний конкурс імені Артура Рубінштейна, тому частина сильних виконавців поїхала туди.

- На мене найбільше враження справив китаєць Лань Байчао, який грав у другому турі Прокоф'єва – зізнається Йожеф Ермінь. - Це феноменально: в такому віці грати в такому екстремально повільному темпі цю головну тему страшенно складно. Таке враження, що він тут навчався — наскільки близькі йому ці образи - вся ця билинна сфера Прокоф'єва.


Українські виконавці багато в чому перевершують своїх зарубіжних колег. Однак українська школа досі більш орієнтована на ритмічну, "поетичну", гру. Натомість за кордоном піаністи освоюють речитативну гру, яку можна порівняти з прозою — каже Йожеф Ермінь:

- Різниця особливо помітна у виконанні бароккової музики, особливо Баха, і класичної музики — Гайдна чи Моцарта. Західні виконавці мають більше розуміння артикуляційних моментів барокової музики. У наших же музикантів є певні проблеми з артикуляцією, фразуванням у класичній музиці, і особливо в барокковій. Але що стосується майстерності, технічної підготовки, школи, то тут наші музиканти не уступають абсолютно зарубіжним. Загалом же у наших піаністів трошки романтичний підхід до класичної музики. Хоча ті з наших, які вчаться на заході, уже по-іншому це грають. Артикуляція — це проблема фразування, штриха. Це мова цієї музики. Як у мові є коми, тире, так і в музиці. Наші музиканти грають більше ямбами і хореями. В іноземців — більш речитативна гра, прозова.



Уже кілька років поспіль найсильніші артисти на конкурс приїжджають з Південної Кореї і Китаю. Цей сплеск - природний результат роботи з дитинства — каже голова журі Олександр Злотник:

- На сьогоднішній день в Китаї 25 мільйонів дітей до 10 років грають на фортепіано. Японія, Китай, Корея ставлять на перше місце виховання в дітей духовності. Тому ми бачимо результат. Китайцям притаманна більше технічність, а корейцям — емоційність. Але іноді збігається і те, і інше в одному виконавцеві. Найвищу оцінку корейцю Кіму Джунхі поставили всі члени журі. Він виборов її виконанням Третього концерту Рахмінінова.

Якщо твір виконують більше 50-ти років, він стає класикою, і судді оцінюють також традицію його виконання. Якщо піаніст грає молодші твори - оцінюють більше майстерність виконавця і його школу. Адже свою виконавську школу має кожна країна.

За тиждень змагань не всі члени журі могли оглянути Київ. Однак це зробив італійський гість Франческо Лібетта.

- Я був в Україні лише чотири рази, - досі в у Львові й Одесі. Зараз у Києві вперше так надовго. Коли я приїхав сюди вперше, мав змішані відчуття. Уявляв усе тут для себе екзотичним, російським. Коли ж потрапив сюди, був вражений. Я з південної Італії. Живопис у моєму регіоні саме такий, який я побачив у Святій Софії і Києві. Це мені дає дивне відчуття, наче я приїхав додому, де не був протягом багатьох років. Дуже дивно — тому що тут все нове і знайоме водночас.

Конкурс молодих піаністів імені Володимира Горовиця проводиться в Україні з 1995 року. Він єдиний з-поміж українських музичних змагань, який входить до Всесвітньої федерації музичних конкурсів.


Діячі мистецтв: Йожеф Ермінь
Навчальний заклад: Київський інститут музики імені Р. М. Глієра
Конкурс (фестиваль): Міжнародний конкурс молодих піаністів пам'яті Володимира Горовиця
Джерело: Gazeta.ua





Інші:

Орган, німі кінострічки та імпровізація
“ЇЇ MOVA”: у Києві покажуть пластично-поетичний перформанс про внутрішню опору та формування нової культурної ідентичності
Різдвяно-новорічні події Львівського Органного залу
5 грудня ЮНЕСКО визнало українське кобзарство всесвітньою нематеріальною культурною спадщиною людства!
Вистава “Котигорошко” для всієї сім'ї в Театрі на Лівому березі
8 грудня презентація книжки Юрія Чекана “Світ, котрий насправді є…" в Музичному салоні філармонії
Національний центр «Український Дім» презентує виставку «НАЇВ ВІЛЬНИЙ». 
Конкурс на здобуття премії імені М. В. Лисенка у 2025 році
VR-вистава "Книги Якова" у La Mama, Центрі Курбаса і ще 5 країнах одночасно
“Квіти від сну Recitativo-Fantasia”
Пол Веслі («Зоряний шлях», «Щоденники вампіра») зіграє головну роль та стане одним із продюсерів українського воєнного трилера «Невимовне»
Конкурс на здобуття премії імені Леся Курбаса у 2025 році
Фестиваль імені Анатолія Кос-Анатольського у Коломиї: традиція, що надихає покоління
Зігріємося... музикою
ГРУДЕНЬ в львівських музеях Крушельницької та Людкевича
1 грудня "Метаморфоза" від Київського камерного оркестру в пам'ять про оперного співака, скрипаля, актора, військовослужбовця ЗСУ Ігоря Воронки
Зустрічаймо найзагадковіший місяць року разом із Національною оперою України
Події грудня від Національного будинку музики
Оголосили твори, допущені до ІІ туру Шевченківської премії 2025
Музика прийдешнього Різдва у Львівській філармонії
Балет київських митців “Снігова королева” побачать французи
Грудень у Львівському органному залі: понад 50 концертів, що створять ваш святковий настрій
Пристрасті за Параджановим
В Україні виступить світова суперзірка-контратенор Андреас Шолль з Німеччини
Оркестрова «Академія» для юних музикантів: «INSO-Lviv» презентує освітню ініціативу
В сховищі Одеської опери готують прем'єру
Харків'ян кличуть пограти на цимбалах, що пережили "прильоти"
Вчать вокалу і грі на інструментах: у Дніпрі відкрилася релокована музична школа з Покровська
Музикант Львівської філармонії, що постраждав на війні, знову зможе грати
В Ужгороді лунатиме "Музика миру"
Бетховен | Шуберт. Симфонія № 6
До 1000-го дня повномасштабного вторгнення рф
Kyiv Baroque Fest – 2024
У Львівському органному залі вперше українською зазвучить найвідоміша англійська опера
У Рівному виступить легендарний британський диригент Стівен Еллері
В Одеському оперному театрі прем'єра шевченківської кантати-симфонії "Кавказ"
23 листопада у Києві вперше прозвучить на День пам’яті жертв голодоморів знаменита сюїта «Червона скрипка» під батутою Кері-Лінн Вілсон
Кульмінація театрального року: Фестиваль-Премія «GRA» назве найкращих
Триває підготовка до прем’єри «Молочайник»
“Дідона та Еней” зазвучить українською у Львівському органному залі
      © 2008-2024 Music-review Ukraine