Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші
Алмаші Золтан Гаврилович
Академічна музика – гравець на світовому музичному ринку, — Золтан Алмаші
17 січня 2016, неділя
Поширити у Facebook

Про реалії української академічної музики, її конкурентність на музичному ринку і світові тенденції говорить Золтан Алмаші, композитор, віолончеліст й організатор фестивалю «Гольфстрім»

Василь Шандро: Наскільки новорічно-різдвяна тематика є популярна в сучасній академічній музиці?

Золтан Алмаші: Ця тема є популярною настільки, наскільки є актуальною тема різдвяного свята для людей. Це не може не виражатися в музиці. Наш «гольфстрімівський» проект у 2015 так і називався — «Різдвяні струнні дуети». До нього входили мої колядки для скрипки та віолончелі. Ми грали і класичну, і сучасну музику.

Взагалі таке поєднання є головною темою «Гольфстріму». Я, до прикладу, вважаю, що музика одна — не ділю її на сучасну та класичну. Ділю, радше, на хорошу і погану, і от хороша музика — актуальна завжди.

Іноді мене питають про віолончель: що це за балалайка? Подібні запитання свідчать про низький рівень культури у суспільстві. Хоча останнім часом спостерігається зацікавлення академічною музикою.

Василь Шандро: Для кого ви граєте: хто ваші слухачі?

Золтан Алмаші: Почнемо з того, що в Києві багато культурних людей, які ходять на концерти серйозної музики. Тобто, публіка для такої музики дійсно існує і вона складається не тільки з представників мистецького кола. Більше того, аудиторія поціновувачів академічної музики постійно зростає.

Василь Шандро: Що таке сучасна академічна музика в контексті світового ринку?

Золтан Алмаші: У світі так і є, що кращі оркестри — повноцінні гравці на ринку.

Василь Шандро: Проанонсуймо концерти. Де і коли їх можна побачити і почути?

Золтан Алмаші: Концерти відбуватимуться у концертній залі Національної спілки композиторів України, що на вул. Пушкінській, 32.

22 січня відбудеться концерт «Грані українського неоромантизму» за участі національного ансамблю «Київська камерата».


Виконавці: Золтан Алмаші
Конкурс (фестиваль): Фестиваль сучасної музики "Гольфстрім"
Джерело: Громадське радіо









Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine