На німецькому музпроекті голосом Львова буде Марфа Шумкова | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
На німецькому музпроекті голосом Львова буде Марфа Шумкова
Шумкова Марфа
На німецькому музпроекті голосом Львова буде Марфа Шумкова
13 вересня 2014, субота

12 вересня у місті Фрайбург (Німеччина) розпочався музичний проект «Шість міст, шість голосів».

Львів на ньому представлятиме співачка Національного академічного театру опери та балету ім. Соломії Крушельницької Марфа Шумкова.

Голос Марфи зацікавив мене давно, ще з 2011 року, коли вперше почула її виконання партії Кармен в одноіменній опері. Тому й вирішила запитати, що виконуватиме співачка в Німеччині.

Марфа Шумкова. Фото: philharmonia.lviv.ua

Нагода поговорити з’явилась несподівано. Марфа якраз виконувала партію Орфея в опері «Орфей і Евредіка». Пішла почути оперу і поспілкуватись.

Наша розмова була дуже короткою – Марфа поспішала додому готуватись до від’їзду. В гримерці після вистави, де костюмери збирали одяг, актори змивали грим, учасники хору й балету усім складом сновигали по коридорах, вдалось все-таки поставити кілька запитань.

– Що відчуваєте, готуючись до поїздки?

– Їду показати своє мистецтво і побачити, як працюють співаки з інших країн, адже будуть учасники з Берліна, Падуї, Гранади, Фрайбурга, а це різні школи, традиції, репертуар.

– Що передбачено у програмі проекту?

– За пропозицією організаторів ми маємо виконати по три романси і заспівати всі разом ансамблем. Це буде цікаво.

– Із чим у Фрайбург їдете Ви? Що виконуватимете?

– Я співатиму мого улюбленого С. Рахманінова «В молчаньи ночи тайной».

– А ще які твори?, – питаю… (А сама думаю: «Марфа родом з Росії. Їй властиво виконувати російську музику…Та й амбіції, видно, має. Цей романс виконували Олена Образцова, голос якої звучить насичено і будить тишу ночі, Єлена Рубін, що примушує вслухатись у цю тишу і, навіть,Муслім Магомаєв з притаманною йому пристрастю»).

– Я приготувала ще два романси Ю. Мейтуса «Червону ромашку» і «Ксеню». Це дуже насичені романси-балади, які люблю виконувати. Особливо «Ксеню». Це короткий твір. За силою це велике драматичне полотно з геніальною музикою і текстом. Сподіваюсь, що зацікавлю публіку на концертах.

– А як зацікавите і викликатимуть на біс, що заспіваєте?

– Ну, якщо викличуть на біс, то тоді «Шуміла ліщина» М. Скорика. Я виконувала цей твір на багатьох концертах. Він подобається і мені, і слухачам і, сподіваюсь, буде ще одним посланням з України, з музичного Львова.

– Я чую, що Ви добре говорите українською. Як вивчили?

– Я у Львові вже кілька років. Полюбила Львів, його вулиці, людей. З любов’ю будь-яка справа приносить радість. Тож мову вчила легко, розмовляючи з друзями, яких маю багато, читаючи книги українською, співаючи пісні.

Тоді дозвольте побажати успіху і в майбутньому яскравих виступів на знаменитих сценах Європи. А, може, й праці на сцені європейського театру.

– Знаєте, мені дуже подобається співати у такому славному театрі, де працює ціле гроно чудових акторів, моїх друзів, де гарний колектив. У театрі відбуваються цікаві зміни, ми всі чекаємо на нові вистави, нові творчі проекти, і тому я хочу працювати у Львові. Побажайте мені цього.


Автор: Катерина Немира
Виконавці: Марфа Шумкова
Концертна організація: Львівський Національний академічний театр опери та балету ім.С. Крушельницької
Джерело: www.zik.com.ua



Додати: Share on Facebook

Інші:

 Іван Чередніченко, музичний керівник Львівської національної опери Моє ставлення категоричне - у нашому театрі не буде російського репертуару
Василь Крячок, директор Маріупольської філармонії Без кількох днів два місяці був у тому пеклі
Олександр Пірієв, музичний продюсер Маріуполь, як Фенікс, відродиться. Для цього об'єднається весь світ
«Кожен має виконувати свою життєву місію»
Лукаш Гоїк, директор Сілезької опери в Битомі (Opera 'Slaska, Польща) висловив щиру підтримку українському народу в час війни
Світова оперна діва Людмила Монастирська ексклюзивно розповіла, як замінить російську співачку Нетребко та гратиме партію «Турандот» у «Метрополітен-Опера»
Сюжет німецького ЗМІ про Маріупольську філармонію
У США плануються заходи на честь 100-річчя першого виконання "Щедрика" у країні
«На шпальтах “Дня” бачу обличчя країни у всьому її розмаїтті сьогодення»
В органному залі Рівного — музей і галерея. А вітражі — на логотип
ОПЕРІ ПОТРІБНІ МЕЦЕНАТИ
Як Україна вшановує ім’я композитора Мирослава Скорика
Рік без Мирослава Скорика
KharkivMusicFest: организаторы рассказали, как готовили фестиваль в разгар пандемии
В Андріївській церкві відбулася світова прем'єра віднайдених симфоній композитора Березовського
Що потрібно аби з'явився один з найкращих концертних залів Європи?
Cергій МАГЕРА: "Співак постійно вчиться"
Оксана Линів: "Диригент мусить вміти переконувати з першої хвилини"
У Міжнародний день музики тернопільські музиканти - про музику і життя
"Люди не можуть довго бути без мистецтва, як і артисти - без глядача"
Музичний продюсер Олександр Пірієв: Шоу-бізнес не може стати взірцем ідентичності держави
Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
      © 2008-2022 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
510.jpg