"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
24 квітня 2019, середа

32-річний Антон Вараниця - скрипаль. Чоловік інтерпретує сучасну музику на скрипці по-своєму. Він хоче показувати людям, що на цьому музичному інструменті можна грати не лише класичну музику, а будь-яку. - З чого почалася ваша історія? Як ви стали скрипалем?



- Цей інструмент зі мною з дитинства. Я виріс у музичній родині. Мій батько був музикантом-самоучкою, грав на скрипці та гітарі. І він, мабуть, генетично передав мені любов до музики. У вісім років мене привели батьки у дитячу музичну школу. Але віддавати на скрипку спершу дуже не хотіли. Батько мав сколіоз, певне, через часту гру на цьому інструменті. І коли ми прийшли в музичну школу, то сказали директорові: “Записуйте на будь-який інструмент, окрім скрипки”. Але цю розмову почула моя майбутня викладачка, і допомогла переконати батьків. Так я й донині зі скрипкою нерозлучний. Зараз я граю на двох видах скрипки: акустичній та електро. Я виконую кавери на сучасну українську музику. А на електроскрипці люблю грати диско, фанк та електронну музику. Своєю грою різноманітних творів на скрипці я показую людям, що на цьому музичному інструменті можна грати не лише класичну музику, а будь-яку.

- Музика для вас це хобі чи робота?

- Я ніколи в житті не працював, хоча заробляю гроші скрипкою. Просто моє хобі стало роботою. Хоч музикою я займаюсь з дитинства, але захоплення моє почалось, коли я почав створювати власні інтерпретації творів. Поки що власні композиції я не пишу, але маю у планах. Я набираюсь досвіду на створенні каверів. Взагалі, скрипка - універсальний інструмент. І плюсом є те, що вона невелика за розміром, я можу взяти її в літак і полетіти будь-куди.

- Чи багато гастролюєте? Яке місто вразило найбільше?

- Я учасник інтернаціональних фольклорних фестивалів 5 років поспіль. Їздив багато по Європі із музичними колективами. Також у мене є практика вуличного музиканта, об’їздив майже всю Західну Україну. Бував декілька разів у Китаї, доречі, тільки звідки повернувся. Брав участь у шоу на великих автомобільних виставках у Пекіні. Також грав на вулиця Гонконгу. Це було дуже круто, бо Гонконг - інтернаціональне місто. І мені було цікаво дивитись за реакціями різних людей на мою музику. Ще з таких концертів, які справді вразили мене, можу пригадати мій перший сольний у Хмельницькому. Ті емоції, що я тоді відчував, не передати словами.

- Часто бували у Тернополі та чи подобається вам публіка у нашому місті?

- В Тернополі я був декілька разів. Виступав як вуличний музикант, також мене запрошували із виступами у заклади та на День міста. І хочу щиро сказати, що у Тернополі дуже тепла публіка. На вулицях вашого міста мене завжди сприймали дуже гостинно.


Джерело: 20 хвилин



Додати: Share on Facebook

Інші:

Наталія Петій-Потапчук: про життя Закарпатського народного хору та про те, чому його місія здійсненна
Екатерина Кухар и Александр Стоянов: Мы не можем прожить друг без друга
Мирослав Скорик: Уночі до нас прийшли: "На збори вам дві години". У вагон для худоби посадили і до Сибіру вивезли
Національна оперета України святкує 85-річний ювілей
"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
      © 2008-2018 Music-review Ukraine