"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
24 квітня 2019, середа
Поширити у Facebook

32-річний Антон Вараниця - скрипаль. Чоловік інтерпретує сучасну музику на скрипці по-своєму. Він хоче показувати людям, що на цьому музичному інструменті можна грати не лише класичну музику, а будь-яку. - З чого почалася ваша історія? Як ви стали скрипалем?



- Цей інструмент зі мною з дитинства. Я виріс у музичній родині. Мій батько був музикантом-самоучкою, грав на скрипці та гітарі. І він, мабуть, генетично передав мені любов до музики. У вісім років мене привели батьки у дитячу музичну школу. Але віддавати на скрипку спершу дуже не хотіли. Батько мав сколіоз, певне, через часту гру на цьому інструменті. І коли ми прийшли в музичну школу, то сказали директорові: “Записуйте на будь-який інструмент, окрім скрипки”. Але цю розмову почула моя майбутня викладачка, і допомогла переконати батьків. Так я й донині зі скрипкою нерозлучний. Зараз я граю на двох видах скрипки: акустичній та електро. Я виконую кавери на сучасну українську музику. А на електроскрипці люблю грати диско, фанк та електронну музику. Своєю грою різноманітних творів на скрипці я показую людям, що на цьому музичному інструменті можна грати не лише класичну музику, а будь-яку.

- Музика для вас це хобі чи робота?

- Я ніколи в житті не працював, хоча заробляю гроші скрипкою. Просто моє хобі стало роботою. Хоч музикою я займаюсь з дитинства, але захоплення моє почалось, коли я почав створювати власні інтерпретації творів. Поки що власні композиції я не пишу, але маю у планах. Я набираюсь досвіду на створенні каверів. Взагалі, скрипка - універсальний інструмент. І плюсом є те, що вона невелика за розміром, я можу взяти її в літак і полетіти будь-куди.

- Чи багато гастролюєте? Яке місто вразило найбільше?

- Я учасник інтернаціональних фольклорних фестивалів 5 років поспіль. Їздив багато по Європі із музичними колективами. Також у мене є практика вуличного музиканта, об’їздив майже всю Західну Україну. Бував декілька разів у Китаї, доречі, тільки звідки повернувся. Брав участь у шоу на великих автомобільних виставках у Пекіні. Також грав на вулиця Гонконгу. Це було дуже круто, бо Гонконг - інтернаціональне місто. І мені було цікаво дивитись за реакціями різних людей на мою музику. Ще з таких концертів, які справді вразили мене, можу пригадати мій перший сольний у Хмельницькому. Ті емоції, що я тоді відчував, не передати словами.

- Часто бували у Тернополі та чи подобається вам публіка у нашому місті?

- В Тернополі я був декілька разів. Виступав як вуличний музикант, також мене запрошували із виступами у заклади та на День міста. І хочу щиро сказати, що у Тернополі дуже тепла публіка. На вулицях вашого міста мене завжди сприймали дуже гостинно.


Джерело: 20 хвилин



Інші:

Тарас Бережанський – зірка опери й захисник неба від дронів
Раду Поклітару: Собаку хореографією не мучу
Оксана Дика святкує день народження
Львівський органний зал - місце, де живе музика
Людмила Монастирська: у часі, просторі, звучанні
Микола Точицький: «Культура — це питання безпеки. І не лише України»
Олександра Тарновська: Я вдячна, що маю можливість бути в професії
Від 86 виконавців до 17, як змінилася хорова капела «Орея»
Володимир Шейко, гендиректор Українського інституту - інтерв'ю
Поєднав сцену і зброю: оперний співак захищає небо Києва від шахедів
Магія скрипкового зізнання
Концерт "PrimaVera" в Одесі: запрошення на новий формат класичної музики (відео)
Війна викликала величезний інтерес у світі до української музики
«Із першого дня великої війни починаємо вистави з Гімну України»
"Опера Орфа — чоловічий світ, як і світ театру в Україні": Тамара Трунова про прем'єри та провокації для акторів
«Кожен точно почує щось своє»
Іван Небесний: Важливо створити якісний конкурентоздатний на світовому ринку продукт
Музика, що виховує: директор Луцької музичної школи №2 про навчання, натхнення та виклики війни
Василь Коваль: «Диригент має вести співака і підтримувати його музично»
"Музика не знає кордонів": інтерв'ю з французьким диригентом Ніколя Шавліном
Костянтин Фесенко: «Я не одразу полюбив професію оперного концертмейстера»
"Теми пов’язані з нашою майбутньою перемогою": балетмейстерка Олеся Шляхтич про вистави "Мойсей" і "Кассандра"
Музикознавиця Adelina Yefimenko та диригент Artem Lonhinov – про здійснення українських мрій, які неодмінно стають реальними
День народження української королеви скрипки з трьома прем’єрами
Культурний егрегор Олександра Шимка
«Я їхала крізь Бучу, назустріч мені їхали російські танки». Інтерв’ю з композиторкою Вікторією Польовою
Художній керівник Київської опери Петро Качанов: "Тепер у нас є абсолютно український "Лускунчик"!"
Диригент Української капели у США пояснив таїнство Різдва
Людмила Монастирська: «У співака має бути такий агент, якому можна повністю довіряти»
Герман Макаренко, диригент Національної опери України, художній керівник оркестру «Київ-Класик»
Кері-Лінн Вілсон, канадсько-американська диригентка
Василь Гречинський, художній керівник і диригент нью-йоркського хору «Думка»
«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
      © 2008-2025 Music-review Ukraine