"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
24 квітня 2019, середа
Поширити у Facebook

32-річний Антон Вараниця - скрипаль. Чоловік інтерпретує сучасну музику на скрипці по-своєму. Він хоче показувати людям, що на цьому музичному інструменті можна грати не лише класичну музику, а будь-яку. - З чого почалася ваша історія? Як ви стали скрипалем?



- Цей інструмент зі мною з дитинства. Я виріс у музичній родині. Мій батько був музикантом-самоучкою, грав на скрипці та гітарі. І він, мабуть, генетично передав мені любов до музики. У вісім років мене привели батьки у дитячу музичну школу. Але віддавати на скрипку спершу дуже не хотіли. Батько мав сколіоз, певне, через часту гру на цьому інструменті. І коли ми прийшли в музичну школу, то сказали директорові: “Записуйте на будь-який інструмент, окрім скрипки”. Але цю розмову почула моя майбутня викладачка, і допомогла переконати батьків. Так я й донині зі скрипкою нерозлучний. Зараз я граю на двох видах скрипки: акустичній та електро. Я виконую кавери на сучасну українську музику. А на електроскрипці люблю грати диско, фанк та електронну музику. Своєю грою різноманітних творів на скрипці я показую людям, що на цьому музичному інструменті можна грати не лише класичну музику, а будь-яку.

- Музика для вас це хобі чи робота?

- Я ніколи в житті не працював, хоча заробляю гроші скрипкою. Просто моє хобі стало роботою. Хоч музикою я займаюсь з дитинства, але захоплення моє почалось, коли я почав створювати власні інтерпретації творів. Поки що власні композиції я не пишу, але маю у планах. Я набираюсь досвіду на створенні каверів. Взагалі, скрипка - універсальний інструмент. І плюсом є те, що вона невелика за розміром, я можу взяти її в літак і полетіти будь-куди.

- Чи багато гастролюєте? Яке місто вразило найбільше?

- Я учасник інтернаціональних фольклорних фестивалів 5 років поспіль. Їздив багато по Європі із музичними колективами. Також у мене є практика вуличного музиканта, об’їздив майже всю Західну Україну. Бував декілька разів у Китаї, доречі, тільки звідки повернувся. Брав участь у шоу на великих автомобільних виставках у Пекіні. Також грав на вулиця Гонконгу. Це було дуже круто, бо Гонконг - інтернаціональне місто. І мені було цікаво дивитись за реакціями різних людей на мою музику. Ще з таких концертів, які справді вразили мене, можу пригадати мій перший сольний у Хмельницькому. Ті емоції, що я тоді відчував, не передати словами.

- Часто бували у Тернополі та чи подобається вам публіка у нашому місті?

- В Тернополі я був декілька разів. Виступав як вуличний музикант, також мене запрошували із виступами у заклади та на День міста. І хочу щиро сказати, що у Тернополі дуже тепла публіка. На вулицях вашого міста мене завжди сприймали дуже гостинно.


Джерело: 20 хвилин



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine