Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Христенко Станіслав
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Четвертий концертний сезон проекту «Нова філармонія» розпочався виступом у київському Будинку актора відомого піаніста Станіслава Христенка.
26 вересня 2017, вівторок
Поширити у Facebook

Молодий виконавець – лауреат багатьох престижних міжнародних фортепіанних конкурсів, серед яких Міжнародний конкурс у Клівленді та Міжнародний конкурс Королеви Єлизавети в Брюсселі. Також Станіслав є артистом компанії Steinway & Sons.

У виконанні Станіслава Христенка прозвучали твори Шопена, Брамса, Барбера та Гершвіна, а родзинкою вечора стала Сонатина видатного українського композитора Євгена Станковича, який 2017-го відзначає свій 75-річний ювілей. Про особливості столичного концерту – у розмові зі Станіславом Христенком.

– За яким принципом ви формували програму концерту?

– Є комплекс поєднання моїх персональних бажань з побажаннями публіки. Я складаю свою програму так, щоб слухач виходив з концертної зали і в нього було відчуття цілісності і завершеності. Часто поєдную твори різних музичних стилів. Наприклад, перша частина програми концерту у Києві – традиційний вибір. Є твір досить відомий – Фантазія Шопена, і менш популярний, але монументальний – Варіації на тему Генделя. У другій частині представлені твори композиторів 20-го століття. Можна провести музичні паралелі між ранньою творчістю Станковича і пізньою творчістю Барбера. Сонатина Станковича написана 1966-го, Соната Барбера 1949-го. Лише 17 років відділяють ці твори, хоча композитори належать до різних поколінь. Потім, для тих слухачів, яким важко відчути серйозність і велич музики Барбера і Станковича (посміхається – прим. автора) – більш доступна музика – вісім пісень Гершвіна.

– Чи маєте якісь особливі ритуали перед виступами?

– Я не вірю в ритуали. Вірю в те, що треба працювати на повну. Головне – бажання щось сказати людям своєю творчістю. На сцені я спілкуюся з публікою за допомогою музики. Є така історія: якось одна всесвітньо відома піаністка відмінила свій виступ прямо у день концерту, мотивуючи це тим, що їй нема чого сказати людям. Я не можу собі дозволити такого. Концертне життя – це неймовірне задоволення, але водночас копітка праця і відповідальність. Відповідальність перед людьми, які купують квитки, і перед композиторами, музику яких я виконую.








Автор: Наталія Писанка
Виконавці: Станіслав Христенко
Концертна організація: UKR Artists
Концертний зал: Концертний зал Будинку актора



Інші:

«В Україні надзвичайно цінують органне мистецтво»
Віталій Пальчиков: "Одержимість ідеєю я взяв за основу..."
Анжеліна Швачка: «Оперний співак повинен мати залізну волю і залізні нерви»
Концерт заради миру: як Омар Арфуш змінює світ через музику
Диригентка Оксана Линів — про дебют в Метрополітен-опера і просування української музики в світі
"У нас іншого шляху немає, ми мусимо інтегруватися в світову культуру" – Струтинський
Йорг Цвікер: «Якщо тримати очі відкритими, життя пропонує стільки чудових речей!»
Незрівнянний світ краси: що розповідає і що приховує фільм про Назарія Яремчука
Музична керівниця Національної філармонії Наталія Стець: «Представили за сезон понад 1 тис. 120 концертів»
Як готують шоу Within Temptation на ATLAS UNITED 2024 — інтерв'ю з композиторкою Марією Яремак
Наталія Пасічник, директорка Українського інституту у Швеції
Петро Качанов: «Без глядачів театр – це просто приміщення»
Я не заспівала жодної російської опери, — Софія Соловій
«Елегія військового часу»
Головний диригент Полтавського театру імені Гоголя Олександр Сурженко відзначає 65-річний ювілей
Ярослав Ткачук: життя у… балеті
Андрейс Осокінс, латвійський піаніст
КОМПОЗИТОРКА БОГДАНА ФРОЛЯК: «ТРАГІЗМ, СВІТЛО, ДРАМАТИЗМ І НАДІЮ ПЕРЕЖИВАЄМО МИ, УКРАЇНЦІ, В ЦЕЙ ТЯЖКИЙ ЧАС ВІЙНИ»
Світова зірка Людмила Монастирська
Роман Григорів, Ілля Разумейко: «Сучасне мистецтво, сучасна опера — це те, що відрізняє нас від росії»
«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
      © 2008-2024 Music-review Ukraine