Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Христенко Станіслав
Станіслав Христенко: спілкуюся з публікою за допомогою музики
Четвертий концертний сезон проекту «Нова філармонія» розпочався виступом у київському Будинку актора відомого піаніста Станіслава Христенка.
26 вересня 2017, вівторок
Поширити у Facebook

Молодий виконавець – лауреат багатьох престижних міжнародних фортепіанних конкурсів, серед яких Міжнародний конкурс у Клівленді та Міжнародний конкурс Королеви Єлизавети в Брюсселі. Також Станіслав є артистом компанії Steinway & Sons.

У виконанні Станіслава Христенка прозвучали твори Шопена, Брамса, Барбера та Гершвіна, а родзинкою вечора стала Сонатина видатного українського композитора Євгена Станковича, який 2017-го відзначає свій 75-річний ювілей. Про особливості столичного концерту – у розмові зі Станіславом Христенком.

– За яким принципом ви формували програму концерту?

– Є комплекс поєднання моїх персональних бажань з побажаннями публіки. Я складаю свою програму так, щоб слухач виходив з концертної зали і в нього було відчуття цілісності і завершеності. Часто поєдную твори різних музичних стилів. Наприклад, перша частина програми концерту у Києві – традиційний вибір. Є твір досить відомий – Фантазія Шопена, і менш популярний, але монументальний – Варіації на тему Генделя. У другій частині представлені твори композиторів 20-го століття. Можна провести музичні паралелі між ранньою творчістю Станковича і пізньою творчістю Барбера. Сонатина Станковича написана 1966-го, Соната Барбера 1949-го. Лише 17 років відділяють ці твори, хоча композитори належать до різних поколінь. Потім, для тих слухачів, яким важко відчути серйозність і велич музики Барбера і Станковича (посміхається – прим. автора) – більш доступна музика – вісім пісень Гершвіна.

– Чи маєте якісь особливі ритуали перед виступами?

– Я не вірю в ритуали. Вірю в те, що треба працювати на повну. Головне – бажання щось сказати людям своєю творчістю. На сцені я спілкуюся з публікою за допомогою музики. Є така історія: якось одна всесвітньо відома піаністка відмінила свій виступ прямо у день концерту, мотивуючи це тим, що їй нема чого сказати людям. Я не можу собі дозволити такого. Концертне життя – це неймовірне задоволення, але водночас копітка праця і відповідальність. Відповідальність перед людьми, які купують квитки, і перед композиторами, музику яких я виконую.








Автор: Наталія Писанка
Виконавці: Станіслав Христенко
Концертна організація: UKR Artists
Концертний зал: Концертний зал Будинку актора



Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine