"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом" | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Національний заслужений академічний український народний хор імені Г.Г. Верьовки
Пірієв Олександр Валерійович
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
22 жовтня, вівторок

Ігор Курилів, директор-розпорядник Національного хору імені Верьовки прокоментував історію зі скандальним виступом на концерті "95 кварталу". Про це він розповів в ефірі Радіо Культура.



Ігор Курилів розповів, що хор може працювати на замовлення будь-яких замовників, і працювати як на планових, обов’язкових, так і позапланових концертах. При цьому колектив може сам приймати рішення, чи буде він виступати у конкретному випадку, чи ні.

За два виступи на концертах "95 кварталу" 15-16 жовтня, де хор Верьовки разом з Євгеном Кошовим виконали сатиричну пісню "Горіла хата, палала" про Валерію Гонтареву, колектив отримав 30 000 гривень, зазначив Ігор Курилів.
"Ми працюємо для того, щоб отримувати певне фінансування, яким нас не забезпечує держава, бо наш бюджет передбачає лише зарплатню. Усе, що стосується придбання музичних інструментів чи костюмів, чи пошиття взуття – це все відбувається за рахунок наших коштів. Лімітна вартість виступу колективу – 27500 гривень", – поділився директор-розпорядник хору.

Ігор Курилів дивується, чому українців так збурив виступ хору на шоу "Кварталу". Адже "ще рік тому усі стояли, кричали, що Гонтарева така-сяка, де наші гроші", говорить він.

"І раптом усі стали на захист Гонтаревої. Та ж не я палив її хату, не Зеновій Корінець і не хор Верьовки. Але сьогодні ви всі чомусь закцентували свою увагу на хорі Верьовки, – зазначає Ігор Курилів. – Не хор Верьовки писав цей сценарій і текст цієї пісні, не Зеновій Корінець. Цей текст давно бродив по інтернету, він створений, так би мовити, самим народом. Тому з подачі "Кварталу" ми сприйняли цей текст як щось сатиричне, яке мало би право існувати. Але ми не маємо до цього жодного стосунку. Ми просто були ілюстраторами даного матеріалу".

Зараз, розповідає директор-розпорядник хору, і він, і всі учасники колективу отримують купу гнівний повідомлень, де їх лають та обзивають.

"75 років колективу. Невже такий мізерний інцидент…? Я досі не можу зрозуміти, що сталося, що виник такий суспільний резонанс від цієї події? Невже цей інцидент може "вбити" такий колектив, гордість і славу України, який об’їздив 110 країн світу? В голові не вкладається, – дивується Ігор Курилів. – Хор Верьовки – це той єдиний представник, який за кордоном може зробити більше, аніж усі дипломати, разом узяті".

Нагадаємо, у номері "95 кварталу" актор Євген Кошовий разом з хором виконали пісню на мотив української народної "Горіла сосна, палала". Зокрема там прозвучали рядки "Горіла хата, алала, в Лондоні жінка плакала", "Люди вогонь побачили – допомагати почали, відра схопили й прибігли, у вогонь соляру плескали", "Мораль проста – хата згоріла зі стида" та інші.

Гендиректор, художній керівник Національного заслуженого академічного українського народного хору імені Г. Верьовки Зеновій Корінець у коментарі Радіо Свобода заявив, що пісня хору та "Кварталу 95" про пожежу в будинку ексголови Національного банку України Валерії Гонтаревої була "некоректною", а текст пісні йому був відомим перед виступом хору. За його словами, стосовно організації виступу із хором контактували від колишнього учасника "Кварталу 95", народного депутата зі "Слуги народу" Юрія Корявченкова.

Гендиректор хору повідомив, що цей виступ оплачувався, "були два виступи по 15 тисяч гривень згідно з договором". 

Останнім часом з Валерією Гонтаревою та її майном відбулись низка подій. Спершу в Лондоні вона стала учасницею ДТП, у Києві згоріла машина родичів, а потім і її власний будинок. Гонтарева натякає на слід олігарха Ігоря Коломойського у цих подіях, тоді як він будь-яку причетність до цього заперечує.


Колективи: Національний заслужений академічний український народний хор імені Г.Г. Верьовки
Музикознавці: Олександр Пірієв
Джерело: .nrcu.gov



Додати: Share on Facebook

Інші:

Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
Оркестр Національної філармонії України повернувся з гастролей по Китаю
Коли Нацрада з питань телебачення і радіомовлення оголосить форматний конкурс на 14 ФМ-частот в обласних центрах для розбудови мережі суспільного радіо «Промінь»?
Галина Бабій: концерти — це ті вітамінні ін'єкції, які підживлюють твій світогляд музиканта
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
1.gif