120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Пірієв Олександр Валерійович
Вовкун Василь
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
26 липня, п'ятниця

Про те, як нині розвивається Львівська національна опера та що незвичного готується до 120-річчя театру, в ефірі Радіо Культура в програмі "Імператив" розповів генеральний директор Львівської опери Василь Вовкун.

Ведучий:
Олександр Пірієв

Василь Вовкун очолив Львівський національний театр опери та балету на початку 2017-го року.



"Якщо до театру підходити як до інституції не стихійної, якщо її можна наділити якоюсь концептуаліністю, в даному разі програмою, і ти розумієш, що ти маєш зробити протягом року програму за п'ять років, то, очевидно, тоді час дуже активно працює на творчий процес. Але не тільки на творчий, а й на адміністративний. Тому що дуже багато змін в Львівській опері сталося і в адміністративному плані. Мається на увазі в менеджменті, в господарстві. І це продовжується", — наголосив Вовкун.

Він зазначив, що й у творчому плані намагається робити щось нове й цікаве. Зокрема Вовкун розповів, що до 120-річчя Львівської опери на глядачів чекає сюрприз:
"Наступного року до 120-річчя театру німці будуть ставити наше українське бароко "Сокіл”. Я хотів, щоб цей матеріал був переданий через іноземця. В даному разі німця, тому що мені видається, що німецький театр, оперний театр, цей жанр на найвищому рівні є саме в Німеччині".

Весь ефір слухайте тут


Музикознавці: Олександр Пірієв
Діячі мистецтв: Василь Вовкун
Концертна організація: Національна суспільна телерадіокомпанія України, Львівський Національний академічний театр опери та балету ім.С. Крушельницької
Джерело: UA:Українське радіо



Додати: Share on Facebook

Інші:

"Я завжди досягала мети, яку ставила перед собою"
Скрипаль Роман Кім: "Сучасному музиканту не можна бути надто у "формах" та боятися зіграти неправильні ноти"
Кшиштоф ПЕНДЕРЕЦЬКИЙ: "Музика повинна бути живою..."
Володимир СИВОХІП: "Генетичний код нації не заженеш у смартфон"
АНАТОЛИЙ СОЛОВЬЯНЕНКО: ЗРИТЕЛЬ УЖЕ НЕ ВОСПРИНИМАЕТ ГЕРОЯ-ЛЮБОВНИКА, КОТОРЫЙ ВЕСИТ 100 КГ
Харьковское "Лебединое озеро" ошеломило бельгийскую публику
25 жовтня в усьому світі вперше відзначався Міжнародний день опери
Вікторія Московенко про проблему оренди Будинку актора, реставрацію, унікальний акустичний зал та різноманіття заходів
Володимир Шейко про ювілей Симфонічного оркестру Українського радіо: хочеться, щоб з концерту люди пішли просвітленими
"Ми просто були ілюстраторами цього матеріалу": розпорядник хору Верьовки про виступ з "95 кварталом"
На написання "Як тебе не любити, Києве мій!" батькові дали добу - Тамара Шамо
Співачка Тетяна Асадчева втекла із суду до консерваторії. І вже 10 років "іде з піснею до людей"
Kyiv Opera Theatre: директор театру Петро Качанов розповів про ремонт, ребрендинг і новий сезон
Координаторка Офісу з розробки гуманітарної політики Галина Григоренко: музична сфера - закрита, відкривати її є нашим завданням
Диригент Ярослав Шемет: "На першій репетиції треба поводитися як на першому побаченні"
Василь ВОВКУН: "Дайте нам відчуття опери нового століття"
«Доки буду викладати у Канаді, мої студенти знатимуть, де Україна»
Головний диригент оркестру Українського радіо Володимир Шейко: музика і нація - це сто відсотків об'єднані речі
Валерія БАЛАХОВСЬКА: "Орган - частина мого життя"
Чем классическая музыка обязана женщинам? Объясняет музыковед Фиона Мэддокс
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Оксана Линів: "У рамках фестивалю LvivMozArt можна буде почути твори трьох Моцартів"
Директор музичної школи Лисенка: ми маємо виховати аристократа і тоді буде країна аристократів, а не жебраків
Василь Вовкун: "До мого приходу у Львівську оперу аншлаги були рідкісним явищем"
Про музику як найшвидший шлях до серця
"Найкращий співак світу" Андрій Кимач: Після Консерваторії я працював на заводі у Польщі
Ми не маємо права на помилку історії пристрасті та успіху від прими-балерини Шишпор
"Iндустрій академічної музики в Україні катма"
Майкл Гуттман: "Мою скрипку звати Карло"
Секрети оперного співу та те, якою була поза сценою Євгенії Мірошниченко: розповідь її учениці
Про подальшу долю навчальних закладів естетичного освіти в інтерв'ю ZN.UA.
Музика Дилецького у знаковому просторі
«Плануємо спеціальний вагнерівський блок за участі кількох європейських театрів»
"На скрипці можна зіграти не тільки класику". Скрипаль Антон Вараниця розповів про можливості інструмента
Ольга Нагорна: «Мрію, щоб у кожному місті країни був оперний театр»
Наталія Пономарчук, шеф-диригент Київського камерного оркестру Національної філармонії України
Антоній Баришевський: "В Україні збільшується аудиторія, яка готова сприймати "складну" музику"
Головний учитель – це сцена! I ми вчимося все життя
«Керувати країною легше, ніж керувати оркестром»
Нове звучання забутої спадщини
      © 2008-2018 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
4.jpg