120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
Пірієв Олександр Валерійович
Вовкун Василь
120-річчя Львівської опери: Василь Вовкун розповів про сюрприз для глядачів
26 липня 2019, п'ятниця
Поширити у Facebook

Про те, як нині розвивається Львівська національна опера та що незвичного готується до 120-річчя театру, в ефірі Радіо Культура в програмі "Імператив" розповів генеральний директор Львівської опери Василь Вовкун.

Ведучий:
Олександр Пірієв

Василь Вовкун очолив Львівський національний театр опери та балету на початку 2017-го року.



"Якщо до театру підходити як до інституції не стихійної, якщо її можна наділити якоюсь концептуаліністю, в даному разі програмою, і ти розумієш, що ти маєш зробити протягом року програму за п'ять років, то, очевидно, тоді час дуже активно працює на творчий процес. Але не тільки на творчий, а й на адміністративний. Тому що дуже багато змін в Львівській опері сталося і в адміністративному плані. Мається на увазі в менеджменті, в господарстві. І це продовжується", — наголосив Вовкун.

Він зазначив, що й у творчому плані намагається робити щось нове й цікаве. Зокрема Вовкун розповів, що до 120-річчя Львівської опери на глядачів чекає сюрприз:
"Наступного року до 120-річчя театру німці будуть ставити наше українське бароко "Сокіл”. Я хотів, щоб цей матеріал був переданий через іноземця. В даному разі німця, тому що мені видається, що німецький театр, оперний театр, цей жанр на найвищому рівні є саме в Німеччині".

Весь ефір слухайте тут


Музикознавці: Олександр Пірієв
Діячі мистецтв: Василь Вовкун
Концертна організація: Національна суспільна телерадіокомпанія України, Львівський Національний академічний театр опери та балету ім.С. Крушельницької
Джерело: UA:Українське радіо



Інші:

"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
“До перемоги”
Як народжується музика?
“Тримаємо культурний фронт”
      © 2008-2024 Music-review Ukraine






File Attachment Icon
4.jpg