ХХVІ Міжнародний фестиваль «Київ Музик Фест». Післямова | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
ХХVІ Міжнародний фестиваль «Київ Музик Фест». Післямова
Драган Мирослав
Мороз Олег
Академічний хор ім. Майбороди Національної радіокомпанії України
Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Сіренко Володимир
Ткач Юлія Сергіївна
Скорик Мирослав Михайлович
ХХVІ Міжнародний фестиваль «Київ Музик Фест». Післямова
16 жовтня 2015, п'ятниця
Поширити у Facebook

За свою багаторічну історію один з провідних Міжнародних фестивалів України «Київ Музик Фест» подарував слухачам сотні концертних виступів, тисячі талановитих творів. На мистецьких майданчиках столиці із року в рік запалюються нові зіркові імена вітчизняних і зарубіжних митців.

Академічний хор ім. Майбороди Національної радіокомпанії України

Так і в цьому році яскравою мистецькою подією стало Урочисте відкриття ХХVІ Міжнародного фестивалю «Київ Музик Фест-2015».

26 вересня на сцені Колонної зали ім. М. Лисенка Національної Філармонії України презентували сучасне музичне мистецтво провідні колективи країни: Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України (художній керівник та головний диригент Володимир Сіренко), Академічний хор Національної радіокомпанії України (художній керівник та головний диригент Юлія Ткач); солісти – Костянтин Товстуха та Мирослав Драган (фортепіано); Іванна Пліш (сопрано) Олександр Бойко (баритон); дитяча фольклорна студія «Правиця»; Соня Сульдіна (скрипка); Олег Мороз (кларнет); Дмитро Шепель, Тетяна Луценко та Дмитро Лук’яненко – учасники музично-театрального видива Івана Небесного.

Звучали твори Мирослава Скорика, Сергія Пілютікова, Івана Небесного, Алли Загайкевич, Івана Тараненка та Олександра Щетинського.

Академічний хор ім. Майбороди Національної радіокомпанії України

Із швидким розвитком сучасного життя, ускладнюється й музичне мислення композиторів. Нерідко лунають критичні думки щодо недоцільності і невиправданості складної музичної мови, відсутності ідей в сучасних творах тощо. Натомість, програма цього вечора була максимально насиченою та цілісною. За словами Володимира Сіренка: «Вся концертна програма вдало підібрана. По мові музика не проста, але органічно скомпонована. Жодної легкої партитури не було. Твори складні. Складно написані. Складно сприймаються. Але таку музику теж треба виконувати…»

На завершення концертної програми прозвучав твір Олександра Щетинського «Апостол Іван засвідчив» для хору, солістів та симфонічного оркестру. Це перший в Україні монументальний твір, написаний оригінальною давньогрецькою мовою на тексти із Біблії.

Твір Олександра Щетинського складний за музичною мовою, символікою, внутрішнім смисловим навантаженням. Він торкається різних чуттєвих сфер людини. Як засвідчує автор: «…В цій музиці знайдеться пожива і для емоцій, і для інтелектуального осмислення, й для філософського узагальнення». Ідея музичної мови кантати – об’єднати різні стилі. Використовуючи елементи одного стилю в лоні іншого, композитор трансформує , а інколи і «викривлює» останній.

Головне питання твору, що звучить наприкінці партитури -- «Що є Істина?». За задумом композитора, це питання має стати продовженням розвитку твору, тепер вже в думках виконавців і слухачів.


Колективи: Академічний хор ім. Майбороди Національної радіокомпанії України, Національний заслужений академічний симфонічний оркестр України
Виконавці: Мирослав Драган, Олег Мороз
Диригенти: Володимир Сіренко, Юлія Ткач
Композитори:Мирослав Скорик
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Конкурс (фестиваль): Міжнародний музичний фестиваль "Київ Музик Фест"



Інші:

П'єр Оффре в Одесі
Віват, «Схід Опера»!
В Національній опереті України презентували нойз-драму «П’єса 22, або шлях Героя»
"Симфонія тривалістю в життя" триває
«Травіата»: дивує та зачаровує…
На концерті класичної музики у Калуші музиканти зібрали для ЗСУ понад 25 тисяч гривень
125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
      © 2008-2025 Music-review Ukraine



File Attachment Icon
301.jpg