Юджа Ванґ: "зухвала" фортепіанна діва | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Юджа Ванґ:
Юджа Ванґ: "зухвала" фортепіанна діва
2 вересня 2016, п'ятниця
Поширити у Facebook

Талановита піаністка, динамічні ударники, символ сучасного Пекіна – усе це злилося в музиці ХХ століття.

Юджа Ванґ

Юджа Ванґ незабутньо відзначила своє повернення додому до Пекіна, як це часто буває з цією китайсько-американською піаністкою. Низку своїх виступів ця ангажована Національним центром мистецтва артистка відкрила трьома концертами. У перший вечір їй акомпанував блискучий австрійський ударник Мартін Ґрубінґер разом із колегами.

Юджа Ванґ, піаністка:

“Думаю, що це аранжування сонати Бартока для двох фортепіано та ударних увійде до історії, бо партію другого піаніно виконували на двох маримбах. А грати на цьому інструменті з такою швидкістю… Адже він має величезну клавіатуру! Така гра вимагає чималої підготовки і дуже швидких рефлексів”.

Окрім Бартока пекінській публіці запропонували і твори для ударних чудового сучасного новозеландського композитора Джона Псатаса.

Юджа Ванґ, піаністка:

“Мені подобається грати зі співаками, подобається грати зі струнними, але грати з ударниками – це зовсім інший світ! Вони мають дуже пряме і ґрунтовне розуміння музики. Я теж у деякому сенсі маю таке ставлення до музики. І така гра якось витягує мене із зони комфорту, дає інший рівень виконання. Дивовижно! До того ж, це лунає дуже гучно!”

Юджа – не лише талановита виконавиця. Їй подобається випробовувати себе і в інших видах мистецтва. У Пекіні вона побувала в Арт-кварталі 798, колишньому промисловому районі, де тепер розташовані художні галереї. Юджа відвідала виставку найвідоміших робіт американця Роберта Раушенберґа, чия творчість надихає її.

Юджа Ванґ, піаністка:

“Інколи я приходжу до галереї, і мене охоплюють сильні емоції, навіть якщо я не чекаю на них. Я завжди шукаю тут натхнення і якогось просвітлення. Мені подобається сучасне мистецтво, тому що я можу інтегрувати ці ідеї до мого розуміння сучасної музики. Усе це взаємопов‘язано, усе має одне джерело походження. Воно йде десь із глибин душі, серця та інтелекту. Але я не знаю достеменно, я просто граю на фортепіано!”

Юджа – мандрівниця, вона подорожує світом, щоби презентувати публіці своє бачення музики. У Китаї вона має цілу армію молодих шанувальників, які вважають її взірцем сучасності.

Юджа Ванґ, піаністка:

“Я дуже задоволена, що так багато молодих дівчат приходять на мої концерти. Мені здається, їм подобається в мені почуття моди, але вони також цінують і мою відвагу, і зухвалу впевненість у собі, і, може, навіть якусь нахабність… Думаю, що грати разом із чотирма ударниками – дуже сміливо!”

Юджа і Мартін знову гратимуть разом у турне під назвою “Зустріч Мартіна Ґрубінґера та Юджі Ванґ”. Гастролі відбудуться з 13 по 27 грудня 2016 року у Відні, Мюнхені, Цюріху та Тель-Авіві.

Програма Musica висловлює подяку Центру сучасного мистецтва Ullens та Фонду Роберта Раушенберґа за надання дозволу знімати інтерв‘ю з Юджою Ванґ та деякі з робіт із виставки у галереї в Пекіні.


Джерело: Euronews





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine