Благодійний концерт для дітей Перу | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Благодійний концерт для дітей Перу
Благодійний концерт для дітей Перу
Відеосюжет
19 травня 2016, четвер
Поширити у Facebook

Подарувати дітям майбутнє завдяки музиці – це місія “фундації Хуана Дієґо Флореса під назвою “Симфонія для Перу”.

Хуан Діеґо Флорес, тенор:
“Музика може покращити життя дітей, молоді, і по-справжньому змінити суспільство у дивовижний спосіб”.

За прикладом музичної мережі “El Sistema” у Венесуелсі, всесвітньо відомий тенор створив численні музичні школи на території всієї своєї країни – Перу. В цих закладах тепер вчаться близько 3,5 тисяч дітей, які грають на музичних інструментах або співають у хорі.

Хуан Діеґо Флорес, тенор:
“Вони вчаться щедрості, вони вчаться дисципліні, вони грають з певною метою – заради досконалості, заради прекрасної музики. Найважливіше те, що вони набувають навичок і цінностей на все життя.

Мені важливо, щоб публіка знала, чим я займаюся. Тому що мене знають як співака, але люди можуть не знати про те, що я роблю у Перу. І я хочу розповісти їм про це”.

Це одна з причин, що спонукала співака нещодавно організувати благодійний концерт “Gala Latina” у віденській залі “Музікферайн”. До Флореса приєдналися артисти світового класу, серед них бас-баритон Ервін Шротт та меццо-сопрано Елізабет Кульман. Концерт супроводжував Симфонічний оркестр Балеарських островів.

Хуан Діеґо Флорес, тенор:
“Я дуже зворушений. Бачити, як твої колеги співають і дарують свої зусилля – просто фантастично, бо вони вкладають душу в цю діяльність, і це відчувається”.

Ервін Шротт, бас-баритон:
“Мені завжди подобається бути запрошеним на такі заходи. Усі разом для Перу, для дітей країни, для їхнього майбутнього. Я радий бути тут і бути частиною мрії та сподівань”.

Елізабет Кульман, меццо-сопрано:
“Я захоплююсь тим, наскільки Хуан Дієґо відданий майбутньому цих дітей. Діти там не мають багато перспектив, але завдяки музиці, завдяки мистецтву та навчанню вони матимуть завдання в житті, матимуть мету”.

Хуан Дієґо Флорес пильно стежить за прогресом усіх учнів і по-справжньому прив‘язався до них.

Хуан Дієґо Флорес, тенор:
“Діти кажуть мені: “У нас в будинку ще немає даху або електрики, в нас немає води, і я повинен йти пішки 40 хвилин, щоб дістатися до музичної школи. Але я щасливий. Раніше я весь час сумував, а тепер посміхаюсь”. Тож це дуже важливо. Це сповнює радістю на весь день.

Чого я бажаю на майбутнє? Розширити фундацію, дати можливість грати, співати дуже багатьом дітям, наповнити країну оркестрами та хорами”.

“Детальніше про фундацію “Симфонія для Перу”“:http://www.sinfoniaporelperu.org/en/index.html


Джерело: Euronews





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine