«Ми маємо унікальний контент!» | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
«Ми маємо унікальний контент!»
Пірієв Олександр Валерійович
«Ми маємо унікальний контент!»
Відомий музикант Олександр ПІРІЄВ став продюсером музичних програм «Українського радіо» і розповів «Дню» про свої плани
20 серпня 2017, неділя

Віолончеліст, засновник Національного порталу академічної музики Music Review, артистичний директор «Чайковський Fest», ініціатор проекту «Три С: Мирослав Скорик, Євген Станкович, Валентин Сильвестров» Олександр Пірієв став продюсером музичних програм «Українського радіо» — про це повідомив на своїй сторінці у Facebook генеральний продюсер «Українського радіо» Дмитро ХОРКІН. «Олександр Пірієв передусім займатиметься радіотрансляціями концертів і збільшить кількість передач класичної музики у співпраці з Європейською мовною спілкою, — зазначив Д. Хоркін. — Відкриємо оновлений канал записами найкращих опер ювілейного 50-го театрального сезону Metropolitan Opera (Нью-Йорк)».

Новий сезон стартуватиме на каналі «Культура» у День музики — 1 жовтня.




— Для мене велика честь приєднатися до команди «Українське радіо — ua:суспільне», — сказав «Дню» О. Пірієв.

— Попереду у нас всіх велика робота. Старт відбудеться у Міжнародний день музики, а оскільки цьогоріч Metropolitan Opera відзначатиме ювілей, то ми вирішили представити до уваги наших слухачів кращі з кращих записів вистав цього прославленого театру, у яких виступали легендарні співаки, зокрема Паваротті, Каррерас, Домінго та інші зірки вокалу. Ці трансляції відбуватимуться упродовж сезону. Ми починаємо 1 жовтня, бо саме тоді стартує нова «сітка». Нагадаю, зараз «Українське радіо» мовить на трьох каналах: «першому» — розмовному новинному суспільно-політичному, «другому» — молодіжному музично-розмовному радіо «Промінь», «третьому» — мистецько-просвітницькому радіо «Культура» та має редакції програм англійською, німецькою, румунською й російською мовами. Радіостанції філій НСТУ з нового сезону матимуть уніфіковані відрізки на першому каналі «Українського радіо»: 7.10—8.00, 12.00—13.00, 17.10—18.00, 20.10—21.00... Тепер наше радіо стає суспільним. Ми представимо зовсім нову концепцію мовлення — програми, формати, нові голоси. Одне з наших завдань — перетворити радіо «Культура» на загальнонаціональне радіо. Будемо багато уваги приділяти мистецьким акціям з регіонів, інформувати про вісі значні події, які зараз відбуваються у різних містах нашої країни. Нині команда наших звукорежисерів виїхала до Львова, де з 18 по 25 серпня відбудеться II фестиваль LvivMozArt, присвячений творчості Франца Ксавера Моцарта (про цей унікальний форум, засновником якого є відомий диригент Оксана Линів, — читай у «Дні» №143). Плануємо про всі цікаві фестивалі й концерти повідомляти своїм слухачам. Причому, про арт-події і прем’єри не тільки в Україні, а й за кодоном, де з успіхом виступають наші майстри.+

— Розкажіть про свою команду?

— Зараз наша команда однодумців складається з 20 осіб. Я багато років знайомий зі спеціалістами, які працюють на «Українському радіо». Стара команда повинна запрацювати по-новому. Спільну мову ми швидко знайшли. Ми — команда, на яку покладено велику відповідальність перед нашим суспільством, адже саме тут, на «Українському радіо», формується інформаційна культурна політика України із живим звучанням!

— Пріоритетними будуть академічні жанри чи транслюватимете й популярну, рок і фольк-музику?

— «Сітка» мовлення зміниться не лише на каналі «Культура», «Промені» й «Першому каналі», але наш пріоритет
— класика, джаз, етномузика і вкраплення естради, та у стилі «ретро» (це на каналі «Культура»). А «Промінь» — це більше популярної і рок-музики (там велика молодіжна аудиторія). Ми передусім підтримуватимемо українських виконавців і транслюватимемо світові шедеври, які є в фондах «Українського радіо», лунатимуть нові записи, які представить наш партнер — Європейська мовна спілка. Ми будемо обмінюватися записами, бо наше завдання — пропагувати у світі українській творчий контент, щоб наша музика більше звучала за кордоном.

— Ви музикант, тож чи залишиться час на творчість: концерти, гастролі?

— Це складне питання... Багато творчих проектів були сплановані ще до того, як мені запропонували працювати на радіо. Від чогось буду відмовлятися і розумію, що концертів та гастролей стане менше... Зараз стоїть переді мною інше завдання. Продюсер музичних програм «Українського радіо» — це, з одного боку, виклик, а з іншого — можливість показати, що наше радіо може запропонувати слухачам цікаві програми, ширше представити майстрів і їхню творчість. Мені здається, що через культуру, й зокрема, класичну музику, ми зможемо об’єднати наше суспільство.

— Чи є у ваших планах робити записи чи транслювати на живо прем’єрні постановки з різних оперних театрів і філармоній нашої країни?

— Ідея хороша, але її реалізація потребує певних технічних і фінансових ресурсів. Раніше це зробити було дуже складно, але в майбутньому, гадаю, стане можливим. Я вивчаю зараз потужності «Українського радіо», можливість виїзду технічних служб, а також — який потенціал зараз є в обласних центрах. Це питання нове керівництво «Суспільного» має вирішувати й чітко знати, який ми маємо потенціал у Києві та інших містах. Тому плануємо тісну співпрацю з керівниками регіонів, фестивалів, концертних залів, щоб відродити живі трансляції, але це можна зробити тільки разом. Ініціатива має бути не лише від керівництва «Українського радіо», а й іти з місцевих радіостанцій. Ми хочемо, щоб державне радіо пропонувало слухачам найкраще. Маємо унікальний контент, особливо у радійному форматі! Сподіваюся, що всі наші амбітні плани будуть здійснені.

— А що буде з амбітними вашими проектами, такими, як «Нова філармонія» і «Три С»?

— Вони будуть продовжені й набудуть нового звучання. Цьогоріч відзначатимемо ювілеї видатних композиторів сучасності Євгена Станковича та Валентина Сильвестрова. Плануються гранд-концерти. Сподіваюся, що час від часу сам братиму участь як віолончеліст у програмах проекту «Три С».
Так, у листопаді відбудеться серія концертів по Україні, присвячена творчості трьох маестро.


Автор: Тетяна Поліщук
Діячі мистецтв: Олександр Пірієв
Концертна організація: Портал академічної музики “Music-review Ukraine”
Джерело: Газета «День»



Додати: Share on Facebook

Інші:

«Дуже ціную нашу систему музичної освіти»
«Коли я сказав Крушельницькій, що у неї „фальшивий фортеп’ян“, вона зрозуміла, що у мене абсолютний музичний слух»
У Голівуді ніхто не хоче говорити про Україну – Джон Малкович
«Я не народився рабом, тож не можу стати тираном»
Як це – бути солісткою однієї з найкращих опер у світі
Олексій Коган: «Це дуже символічно і красиво, коли академічна музика поєднується з джазом»
Антоній Баришевський: «В сучасній музиці сьогодні є все і може бути будь-що»
Мирослав Скорик: Для композитора важливо бачити, що його музика подобається
Музичні шістдесяті: велич і трагедія
Ігор Закус: "Джаз є міжнародною мовою музичного спілкування"
Я живу у двох культурах, тому не маю потреби називати себе виключно поляком чи виключно українцем, - диригент Роман Ревакович
Діаманти музичної корони
Юлія ТКАЧ: "Музика для мене завжди була особливим Всесвітом"
Композитор Мирослав Скорик у Франківську: «Я завжди цікавився джазом»
«Цей рік буде експериментальним»
Повернутися до України створювати скрипки
У студії Громадського радіо поговорили з солісткою Національної опери, засновницею проекту «Балеруша» Ольгою Морозенко.
Головний диригент Київського муніципального академічного театру оперети Володимир Врублевський
Де програє школа і церква, там з'являється війна - Струтинський
Театральна децентралізація в Україні давно відбулася, в управлінні держави залишилося лише 7 театрів, - Нищук
Зростає престиж духових інструментів
«Для Чернігівщини я живу і творю»
Швейцарська арт-менеджер: "Податкову систему України слід змінити на користь культури"
Богдана Півненко: "Пріоритети конкурсу Которовича — молоді українські виконавці"
Назарій Пилатюк:«Оленочко, він знає що таке любов?»
Класична музика і закони... ринку
«У нашому оркестрі вся Україна вчиться»
Марина Бондас, німецька скрипалька і волонтерка українського походження
Віктор Рудь: «Рушійні сили для мене — інтерес, бажання і виклик, який несуть у собі ролі різних стилів та епох»
«Я боюся дорогих подарунків...»
Як фінансист став оперною зіркою
Станіслав Христенко: «Хотілося б, щоби Харків увійшов у нішу «най-най» з KharkivMusicFest»
Кирило Стеценко: «Drum & Bach» — це гра контекстами і часами
Орф-педагогіка: Черкащанка Анна Комкіна закохує діток у музику
Полтавська філармонія готується до насиченої концертної весни
Монтсеррат Кабалье: "Я страшная сладкоежка"
Синергія KharkivMusicFestа
Етелла Чуприк: "Я не можу жити без рояля"
«До музики слід ставитися з благоговінням, інакше...»
«Моє покоління музикантів можна назвати пограбованим»
      © 2008-2018 Music-review Ukraine