Опера у Вексфорді: фестиваль забутих перлин | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Опера у Вексфорді: фестиваль забутих перлин
Опера у Вексфорді: фестиваль забутих перлин
15 листопада 2015, неділя
Поширити у Facebook

Ірландія може похвалитися одним із найпрестижніших міжнародних музичних заходів – Вексфордським фестивалем оперної музики. Його мета – унікальна: знову відкривати незаслужено забуті шедеври.

Серед опер, що повернулися до життя цього року, – “Лука писарів” Фердінана Герольда. Вона належить до французького жанру “комічної опери”, в якій діалоги змішані з музикою та піснями. Протягом багатьох років по прем‘єрі твір користувався величезним успіхом.

У ньому йдеться про історію кохання Ізабель та барона де Мержі – двох молодих гуґенотів у Франції 16 сторіччя, усе ще шокованій різаниною Варфоломієвської ночі.

Ніко Дарманін, тенор:
“Звичайно, він є дуже обережним по тій різанині, але він закоханий. Він – людина, що трохи нагадує Клінта Іствуда. Він виглядає розслабленим, але його краще не зачіпати, бо він готовий померти за те, у що вірить”.

Марі-Ев Менжер, сопрано:
“Ізабель де Монталь – стрімка, натхненна, трохи божевільна. Вона – єдиний гуґенот при французькому дворі… Коли ми почали працювати, то уявляли таку собі “дівчину-ковбоя”, що мріє летіти через поля, а натомість є ув‘язненою при дворі, скутою своєю громіздкою сукнею… Смішно, що ми двоє – це Клінт Іствуд та ковбой, наче у вестерні (сміється – ред.)”.

Жан-Люк Тенґо, дириґент:
“Для мене ця опера – чудова знахідка. Ця річ перед “Кармен” та “Фаустом” була зіркою французького репертуару. Головним викликом сьогодні є зробити її сучасною, свіжою, живою… Але в Герольда – така добра музика! Вона нагадує Россіні або Вебера. І вона розкриває ориґінальність цього французького композитора-романтика. На цій виставі можна просто розслабитися й одержувати задоволення”.

Марі-Ев Менжер, сопрано:
“Співати чудову арію Ізабель – суцільна насолода. Це – дуже гарна, віртуозна річ. У цій опері жорстокість релігійних війн, що, на жаль, є актуальними і нині, поєднана із легкістю кохання, інтриґами з метою одруження коханців. Це – надзвичайна річ!”

Наступний, 65-й, Вексфордський фестиваль оперної музики відбудеться із 26 жовтня по 6 листопада 2016 року.


Джерело: Euronews





Інші:

«В Європі почали слухати українську музику»
Диригентка Оксана Линів: Чайковського треба українізувати
Творчий шлях композитора і диригента з Луцька Володимира Рунчака
"Вже це все набридло": співачка Монастирська про те, як замінила путіністку Нетребко і настрої за кордоном
Львівський органний зал: українські ноти, які об'єднали світ
Музика свободи і віри
"Співпрацювати з руснею не буду", — як жив і загинув в окупованому Херсоні диригент Юрій Керпатенко
Василь Василенко: “Ми повинні відроджувати й репрезентувати своє мистецтво у світі
Олександр Родін про нові творчі проєкти
Допитували всю ніч та знімали з трапа літака: оперна співачка Марія Стеф'юк розповіла, як її переслідувало КД
Сюрпризи від Ігоря Саєнка
Актор Анатолій Хостікоєв - про театр під час війни, контакт із глядачем та чому Україні не можна програвати
Єжи Корновіч про оперу «Родинний альбом»: «Європа – це велика родина»
Микола Дядюра про прем’єру та гастрольні маршрути
Раду Поклітару: “Прем’єра “Тіней забутих предків” – це подія світового масштабу!”
Цьогоріч на Шевченківську премію подали 74 заявки у 7 номінаціях: Євген Нищук про критерії та залаштунки премії
Роман Ревакович: Останнім часом мене засипають питаннями про український репертуар [інтерв'ю]
«Україна ще має відбутися як оперна держава»: розмова з першим українським композитором, який пише музику для Метрополітен-опера
Балет “Мадам Боварі” - новинка в афіші Національної опери України
Як козаки і пірати москалів били: мюзикл «Неймовірні мандри і пригоди козака Василя Сліпака»
«Забудьте про російську культуру, яка пригнічує вашу власну»
Майбутня прем`єра “Сойчиного крила” стискатиме серце глядача, — директор-художній керівник “Київської опери” Петро Качанов
Зірка, патріотка і наша сучасниця
Рок Фаргас: «Я дізнався про багатьох неймовірних композиторів України»
Музика + театр
Михайло Швед: “Розширюємо репертуарні грані новими творами, виконавцями та ідеями”
“Я ентузіаст створення нового українського репертуару”
Казка від Юрія Шевченка
Олена Ільницька: «Сподіваюсь, мій твір є моїм внеском у Перемогу»
«Маріупольська камерна філармонія відроджується у Києві», — диригент колективу Василь Крячок
“Я хочу показати слухачам нашу потужну мистецьку школу, українську самобутню культуру”
У Львові відкрити Камерну залу імені Мирослава Скорика
“Псальми війни”
"Кіт у чоботях"
“Opera Europa - це велике інформаційне і колегіальне поле”
Володимир Сіренко: “Продовжуємо активно працювати”
“Ми займаємося творчими пошуками нових форм виразності, вдосконалюючи свій професіоналізм”
На Херсонщині завершився XXV Міжнародний театральний фестиваль "Мельпомена Таврії"
Як стати людиною?
«Життя неможливо зіграти під фонограму, як і справжню музику», — диригентка Леся Шавловська
      © 2008-2024 Music-review Ukraine