Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні
Безсмертна Ольга
Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні
Переможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині
25 жовтня 2011, вівторок

Переможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині, київська сопраністка Ольга БезсмертнаПереможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині, київська сопраністка Ольга Безсмертна в інтерв’ю Deutsche Welle про свій несподіваний успіх та про те, чому її перемога може мати сумні наслідки для України.

Вітаємо! Перше запитання традиційне – що ви відчули, коли журі оголосило про вашу перемогу в фіналі співочого конкурсу «Нові голоси», який відбувся 22 жовтня в німецькому місті Ґютерсло?

Ольга Безсмертна: Звичайно, сльози на очі навернулися. Не сподівалася, але дуже приємно було. Дякуючи Господу, що він почув мої молитви і здійснив мою мрію…

- …Тобто перемога стала несподіванкою…

- …Так, це була велика несподіванка. Я за натурою дуже критично до себе ставлюся. Можливо, це неправильно, мені всі так кажуть. Навіть мій педагог казав мені, що не можна так займатися «самоїдством». Але я не можу себе змінити, на жаль, ніяк (сміється). Тому не сподівалася зовсім на такий результат.

- Який момент був найважчим – підготовка чи сам виступ на конкурсі?

- Підготовка – ні. Але сам конкурс, звичайно, важкий, тому що майже кожного дня були репетиції від другого туру. В такому режимі дуже важко працювати, тим паче, що ти нервуєш і хочеш зробити якнайкраще. Енергетичне перевантаження було, але нічого, я відпочила і мені краще.

- Що ця перемога означає для вашої кар’єри?

На конкурсі «Нові голоси»
- Я думаю, що це буде стартом для кар’єри. Я сподіваюся, що підуть пропозиції. Це моя мрія – працювати в Європі, на жаль, не в Україні. Хотілося би тут, звичайно, працювати. Але тут немає такої можливості для розвитку мистецтва, моєї творчості. Звичайно, хочеться десь працювати в Європі, тому що хочеться співати, хочеться робити людям якнайкраще; людям, які люблять мистецтво і шанують його. Хочеться реалізувати себе.

- Чи є вже конкретні пропозиції?

- Ні. Єдине, що маю, це пропозицію поїхати в Росію в Михайлівський театр. Але я вже там була до конкурсу, співала виставу.

- До Німеччини є бажання поїхати?

- Звичайно. Куди саме поїхати, не знаю (сміється). Як вийде, але хотілося б. Це вже другий конкурс у Німеччині, на якому я посідаю перше місце.

- Українські співаки та співачки, такі як ви, дуже популярні за кордоном. На батьківщині зовсім інша ситуація. Чим пояснити те, що в Україні є сильна школа співу, яка, однак, існує на межі суспільної уваги?

- Трошки іншим «хворіє» наша Верховна Рада. Якось не до цього, на жаль. Я викладаю зараз у консерваторії. Я отримую такі гроші, що я соромлюся сказати, скільки це. Але викладання – це дуже тяжка праця. Звичайно, мені хочеться реалізувати себе як співачку, зробити кар’єру, а потім, можливо, викладати.

Хоча я не можу сказати, що мені це не подобається. Навпаки, мені це дуже подобається. Я сама багато чому вчуся зі студентами. Але уряду зараз не до нас, на культуру виділяється мало коштів… Хочеться працювати, а не марнувати себе в чотирьох стінах і отримувати копійки.

- Тобто ваша перемога на конкурсі в Німеччині – це не тільки хороша, а й «погана» новина для України. Вона означає, що тепер ви можете поїхати працювати за кордон, а Україна може втрати вас як співачку…

- Так. На жаль, дуже прикро, але всі їдуть, і я не розумію, чому наша влада не може нічого зробити, щоб тут, в Україні, щось було… Звичайно, не хочеться їхати звідси, коли тут народився, тут живеш, тут уже стільки всього маєш.

Але коли їдеш на конкурс чи кудись виступати, дивишся, наскільки можна реалізувати себе і наскільки людям це потрібно. А тут, в Україні, нікому це не потрібно, і ніхто на тебе не звертає уваги. Хочеться робити своє діло, яке ти любиш, хочеться дати людям свій спів і знати, що вони з задоволенням послухають і прийдуть ще раз.


Автор: Роман Гончаренко
Виконавці: Ольга Безсмертна
Джерело: Deutsche Welle



Додати: Share on Facebook В Контакте

Інші:

Олена Бєлкіна: володарка унікального меццо-сопрано, яка підкорила Європу
Юрій Янко: ФІЛАРМОНІЯ — НЕ МІСЦЕ, ДЕ СПЛЯТЬ
“Я хотів бути першим!”
Надежда Юрийчук об органе и о себе
Євген Станкович: "Ще Нострадамус напророкував Україні розквіт музичних мистецтв"
Любомир Мельник: "Я - найшвидший піаніст у світі"
Євген Станкович: "Українська народна творчість унікальна, але нею ніхто не займається протягом багатьох років"
Прем’єрний дубль ансамблю імені Павла Вірського
Спадкоємці Авдієвського
Аби московські гастролери не оплачували за наш рахунок війну, потрібно прямо заявити, що у нас війна
«Квітка Цісик поклала на мене місію – допомагати онкохворим, допомагати Україні» – Гутмахер
Оперна співачка Раїса Гулак була солісткою 15 оперних театрів Радянського Союзу
1 жовтня відомий альтист Андрій ВІЙТОВИЧ виступив у Національній філармонії, відкриваючи «Київ Музик Фест»
"Норма" Соні Йончевої - Еверест бельканто
Амстердам вітає Даніеле Ґатті
Оркестр Консертгебау ділитиметься досвідом з молоддю Європи
Раду Поклітару: Пострадянські країни безнадійно відстали від рівня сучасного танцю в Європі
Украинский дирижер Кирилл Карабиц – о гениальном Авете Тертеряне и о плодах независимости
Як класика змінила українців?
Оркестр сирійських експатріантів завойовує шанувальників у Європі
Александр Гоноболин о музыке, конкурсах и концертах
Український балет відрізняється від західного темпераментом та емоційністю - Катерина Кухар
Через «Запорізький марш» я змушений був піти з оркестру, — Віктор Гуцал
Ми граємо українську музику XVI ст, знайдену в паризькому архіві: саксофоніст
«Настав певний момент істини»
Юджа Ванґ: "зухвала" фортепіанна діва
Зоряна Кушплер: «Австрійці, як і галичани, ходять з кави на каву»
Олеся Борсук: «Сподіваюсь, що з часом органна музика стане популярнішою»
Наступна зупинка – скрипка: музикантка з метро про звуки, людей і почуття
Дирижер Белорусского государственного академического музыкального театра Марина Третьякова
Музична академія увійшла до ТОР-100 кращих мистецьких вишів у світі!
Прима балерина Катерина Кухар з чоловіком побували на кордоні двох Корей
Музика: "диван", на якому є місце для усіх
''Крутять попсу, а люди все одно йдуть слухати Бетховена'', - директор Харківської філармонії
Киянка, яка не забуває про свою Батьківщину
Эльдар Сапараев: В 19 лет я взял с собой виолончель и билет в один конец
Еволюційник і «автодидакт» Анатоль Вахнянин
"Вестсайдська історія": погляд постановника
Рівнянин Андрій Ляшук продовжує традиції лірників
12 років по тому...
      © 2008-2016 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове






File Attachment Icon
110816_055.jpg