Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні | Music-Review Ukraine
Головна
Інтерв'ю
Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні
Безсмертна Ольга
Ольга Безсмертна: Мрію працювати в Європі, а не в Україні
Переможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині
25 жовтня 2011, вівторок

Переможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині, київська сопраністка Ольга БезсмертнаПереможниця конкурсу «Нові голоси» в Німеччині, київська сопраністка Ольга Безсмертна в інтерв’ю Deutsche Welle про свій несподіваний успіх та про те, чому її перемога може мати сумні наслідки для України.

Вітаємо! Перше запитання традиційне – що ви відчули, коли журі оголосило про вашу перемогу в фіналі співочого конкурсу «Нові голоси», який відбувся 22 жовтня в німецькому місті Ґютерсло?

Ольга Безсмертна: Звичайно, сльози на очі навернулися. Не сподівалася, але дуже приємно було. Дякуючи Господу, що він почув мої молитви і здійснив мою мрію…

- …Тобто перемога стала несподіванкою…

- …Так, це була велика несподіванка. Я за натурою дуже критично до себе ставлюся. Можливо, це неправильно, мені всі так кажуть. Навіть мій педагог казав мені, що не можна так займатися «самоїдством». Але я не можу себе змінити, на жаль, ніяк (сміється). Тому не сподівалася зовсім на такий результат.

- Який момент був найважчим – підготовка чи сам виступ на конкурсі?

- Підготовка – ні. Але сам конкурс, звичайно, важкий, тому що майже кожного дня були репетиції від другого туру. В такому режимі дуже важко працювати, тим паче, що ти нервуєш і хочеш зробити якнайкраще. Енергетичне перевантаження було, але нічого, я відпочила і мені краще.

- Що ця перемога означає для вашої кар’єри?

На конкурсі «Нові голоси»
- Я думаю, що це буде стартом для кар’єри. Я сподіваюся, що підуть пропозиції. Це моя мрія – працювати в Європі, на жаль, не в Україні. Хотілося би тут, звичайно, працювати. Але тут немає такої можливості для розвитку мистецтва, моєї творчості. Звичайно, хочеться десь працювати в Європі, тому що хочеться співати, хочеться робити людям якнайкраще; людям, які люблять мистецтво і шанують його. Хочеться реалізувати себе.

- Чи є вже конкретні пропозиції?

- Ні. Єдине, що маю, це пропозицію поїхати в Росію в Михайлівський театр. Але я вже там була до конкурсу, співала виставу.

- До Німеччини є бажання поїхати?

- Звичайно. Куди саме поїхати, не знаю (сміється). Як вийде, але хотілося б. Це вже другий конкурс у Німеччині, на якому я посідаю перше місце.

- Українські співаки та співачки, такі як ви, дуже популярні за кордоном. На батьківщині зовсім інша ситуація. Чим пояснити те, що в Україні є сильна школа співу, яка, однак, існує на межі суспільної уваги?

- Трошки іншим «хворіє» наша Верховна Рада. Якось не до цього, на жаль. Я викладаю зараз у консерваторії. Я отримую такі гроші, що я соромлюся сказати, скільки це. Але викладання – це дуже тяжка праця. Звичайно, мені хочеться реалізувати себе як співачку, зробити кар’єру, а потім, можливо, викладати.

Хоча я не можу сказати, що мені це не подобається. Навпаки, мені це дуже подобається. Я сама багато чому вчуся зі студентами. Але уряду зараз не до нас, на культуру виділяється мало коштів… Хочеться працювати, а не марнувати себе в чотирьох стінах і отримувати копійки.

- Тобто ваша перемога на конкурсі в Німеччині – це не тільки хороша, а й «погана» новина для України. Вона означає, що тепер ви можете поїхати працювати за кордон, а Україна може втрати вас як співачку…

- Так. На жаль, дуже прикро, але всі їдуть, і я не розумію, чому наша влада не може нічого зробити, щоб тут, в Україні, щось було… Звичайно, не хочеться їхати звідси, коли тут народився, тут живеш, тут уже стільки всього маєш.

Але коли їдеш на конкурс чи кудись виступати, дивишся, наскільки можна реалізувати себе і наскільки людям це потрібно. А тут, в Україні, нікому це не потрібно, і ніхто на тебе не звертає уваги. Хочеться робити своє діло, яке ти любиш, хочеться дати людям свій спів і знати, що вони з задоволенням послухають і прийдуть ще раз.


Автор: Роман Гончаренко
Виконавці: Ольга Безсмертна
Джерело: Deutsche Welle



Додати: Share on Facebook

Інші:

Премьера оперы «Тоска» с участием оперной дивы на сцене Национальной оперы Украины стала главным событием уходящего сезона
Анна Копровіч: «Музика єднає людей»
Метрополітен-опера очима Пітера Ґелба
Композитор Виталий Годзяцкий: В 1960-х мы искали физиков – только они нас и понимали
Сам собі оркестр
Українка розповіла, як стала сенсанцією в світі класичної музики
Бетховен досі допомагає мільйонам людей у всьому світі»
Марія Горкун, яка виготовляє смички
Як у Мукачеві вперше виконали «Месу» Мартона та як композитор їхав у Будапешт в консерваторію вступати
"Альціона": секрети відтворення шедевру
Нельсон Фрейре - мовчазний віртуоз
Головний диригент Опери Граца Оксана Линів
Оперна діва Людмила Монастирська
"Вертер" на цюрихській сцені: актуальний, як ніколи
Піаніст Олексій Ботвінов про те, як через брак класичної музики, високої літератури і театру у суспільства і людей виникає вірус агресії і нетерпимості
На високій ноті
90–річний Мирослав Стефанишин: «Музика забирає всю територію моєї пам'яті»
Іван Козловський: сталінські премії, школа в Мар’янівці і колядки в Кремлі
Незворушний герой мінливого світу: Що потрібно знати про композитора Сергія Борткевича
Барочна одіссея Роландо Війясона
«Ми змінюватимемо і музичний, і режисерський почерки»
Музичну граматику мені пояснив Шопен
Конкурсу молодих піаністів пам’яті Горовиця бути!
Директор полтавського музучилища: «У Польщі - Шопен, у Норвегії – Гріг, у нас- це Лисенко»
Дмитрий Логвин: "У меня есть вторая семья — мой оркестр в Днепре"
Італієць популяризує творчість українського композитора Борткевича в Україні
Оксана Линів: «Якщо ти опановуєш професійні критерії на високому рівні, то диригування не залежить від статі»
Культура в пріоритеті
«Ми готові заявити про себе в Європі...»
Як співали волиняни у середньовіччі
Віктор Косенко — український композитор європейського рівня, — піаністка
Музичний критик Анна Ставиченко: Третій рейх використовував культуру, аби демонструвати всім велич. Росія діє за тією ж схемою
ОКСАНА ЛИНІВ: Розмова з головною диригенткою Опери австрійського Ґраца
Від симфоній до флешмоба: як диригент-американець залучає українців до мистецтва
Найзатребуваніший хореограф у світі про успіх, стереотипи та Україну
Три «золота» у «Гран-прі націй 2017» українського дівочого хору
Варіації на... одній струні
«Той, хто співає у підвалі»: віолончеліст Золтан Алмаші дасть у Києві сольний концерт
Роман Кофман: «Те, що я займаюсь диригуванням, це — диво»
Аніко Рехвіашвілі, художній керівник балету Національної опери
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове






File Attachment Icon
110816_055.jpg