Лише шедеври! | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
Лише шедеври!
Національний камерний ансамбль
Карабиць Кирило
Лише шедеври!
У Києві в рамках концерту, присвяченого 250-річчю з дня смерті Георга Філіппа Телемана, виконали невідому раніше частину його знаменитої сюїти «Музика на воді»
15 лютого 2017, середа
Поширити у Facebook

Знахідку презентували камерний ансамбль «Київські солісти» і відомий диригент Кирило Карабиць.

Інструментальну Арію виявили в так званому «Бахівському архіві» — частини нотної бібліотеки Берлінської співочої академії, яка містить величезну колекцію партитур і рукописів синів Йоганна Себастьяна Баха й інших авторів XVII—XVIII століть, що опинилися в Києві після Другої світової війни, а на початку 2000-х були передані назад до Німеччини. Дослідники Телеман-центру в Магдебурзі атрибутували Арію як 11-ту частину відомого циклу доби бароко — сюїти «Музика на воді» Георга Філіппа Телемана. А виконати її запропонували Кирилу Карабицу, що активно цікавиться цим архівом з українським минулим. Зокрема, саме Кирило Іванович разом з Capella Leopoldina та солістами в травні 2005 року вперше змусив зазвучати виявлену в цьому архіві раніше невідому оперу Телемана «Музична пастораль», концертний запис якої було видано на лейблі Capriccio.

Арія є невеликою п’єсою в неспішному темпі, де нескінченна мелодія накладається на «крокуючий» бас. Це дивовижно гарна частина, яка заслуговує стати не меншим хітом, ніж інші фрагменти сюїти.

Ще одна важлива подія вечора — уперше в Україні було виконано Концерт для фортепіано і струнних ре мінор Карла Філіппа Емануеля Баха. Заради української прем’єри до Києва (завдяки підтримці Goethe-Institut) приїхав професор Вищих музичних шкіл Кельна і Лейпцига Міхаель Ріше. Він також першовідкривач старовинних партитур, так само як і музики 20-х років XX століття. Починаючи з 2010 р. М.Ріше викликав хвилю міжнародного резонансу оприлюдненням неопублікованих концертів для фортепіано Карла Філіппа Емануеля Баха. Одна з цих заново відкритих партитур доїхала і до Києва. У Кельнській вищій музичній школі стоять роялі різних епох, там можна відтворити ці п’єси максимально наближено до оригінала. Хоча в Києві піаністові довелося грати на сучасному роялі, що дещо збило слухацький приціл, але задоволення від його чудового відчуття стилю доби Карла Філіппа Емануеля публіка, поза сумнівом, отримала.

Концерт, який відбувся в Національній філармонії, став однією з яскравих подій в цікаво вибудуваній «Київськими солістами» програмі сезону. На черзі — спільні виступи зі скрипалем Валерієм Соколовим і диригентом Оксаною Линів (Австрія), українськими зірками світового масштабу, чия кар’єра зараз перебуває в самому зеніті. Як показав вечір, така співпраця є дуже цінною для помолоділого за рахунок нових учасників колективу, що від події до події удосконалює не лише технічну майстерність, а й відчуття стилю.


Автор: Любов Морозова
Колективи: Національний камерний ансамбль "Київські солісти"
Диригенти: Кирило Карабиць
Концертна організація: Національна філармонія України
Концертний зал: Колонний зал ім. М.В. Лисенка Національної філармонії України
Джерело: Газета «День»



Інші:

125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
«Летючий голландець» - концертна версія
Прем'єра перформансу "Війна. Обличчя. Монологи"
Ми-Є! Музика української Незалежності
Мелодії Турку і Львова. У Фінляндії прозвучали твори українських композиторів
У Мукачеві виступили військовий оркестр «Едельвейс» та струнний ансамбль «Дивертисмент»
"Ковток нормальності у важкі часи": в Одесі відбувся фестиваль "Два дні і дві ночі нової музики"
      © 2008-2025 Music-review Ukraine