В гостях у великого Вівальді | Music-Review Ukraine
Головна
Огляд
В гостях у великого Вівальді
Академічний симфонічний оркестр
Сукач Микола
В гостях у великого Вівальді
9 грудня 2018, неділя
Поширити у Facebook

На гостини до Вівальді запросили чернігівських глядачів скрипалі Олександр Семчук, Катальдо Де Пальма та академічний симфонічний оркестр «Філармонія» на чолі з художнім керівником та головним диригентом – заслуженим діячем мистецтв України Миколою Сукачем.

З виступу у Чернігівському обласному філармонійному центрі фестивалів та концертних програм всесвітньо відомі музиканти розпочали свій тур під назвою «В гостях у великого Вівальді». «Це – україно-італійський тур з точки зору культури, з точки зору музики», - каже маестро Семчук.

Заслужений артист України Олександр Семчук не тільки гастролює по всьому світу, а й завідує кафедрою у Міжнародній музичній академії в італійській Імолі. Музикознавці зазначають, що його «віртуозний стиль відрізняється надзвичайно вдумливим і сучасним трактуванням музики».

Італійський скрипаль та альтист Катальдо Де Пальма теж активно концертує, а також співпрацює як концертмейстер з оркестрами Королівського театру Парми, філармонійним оркестром театру Феніче у Венеції та симфонічним оркестром Абруццо, є професором консерваторії Фоджи та професором університету Сунгшин у Сеулі (Корея). В Україні маестро Де Пальма вперше. Каже, для нього велика честь виступати з провідними українськими музикантами.

Програма «В гостях у великого Вівальді», представлена 5 грудня 2018 року чернігівській публіці, - особлива. «Через неї червоною лінією проходить тема Антоніо Вівальді», - підкреслює Олександр Семчук. Так, наріжним каменем програми став його Концерт №4, Op. 8, RV 297, «Зима» з циклу «Пори року». Також в концерті прозвучали «Пори року в Буенос-Айресі.

Весна» Астора П’яццолли, «Пори року. Переосмислюючи Вівальді. Літо» Макса Ріхтера, «Американські пори року. Осінь» Філіпа Гласса, «Якось в гостях у великого Вівальді» з Камерної симфонії №7 Євгена Станковича. «Антоніо Вівальді – композитор, який не тільки «поставив стовпи и натягнув дроти» в музиці, а й пустив по них струм, - вважає керівник оркестру «Філармонія» Микола Сукач. – Він і зараз звучить настільки актуально, ніби він наш сучасник. Тому всі композитори так чи інакше звертаються до його музики.

Наприклад, «Якось в гостях у великого Вівальді» Євгена Стаковича – це твір, в якому можна почути і теми Вівальді, і український фольклор. Представлені в концерті твори дуже різні, але ми побудували програму так, що наприкінці завжди звучить музика Великого Маестро – музика, яка ніколи і нікого не залишить байдужим».

Завершальним акордом виступу стала Симфонія кончертанте для скрипки, альта та струнних KV364, Es-Dur Вольфганга Амадея Моцарта.

Після Чернігова програму «В гостях у великого Вівальді» побачать Вінниця, Рівне, Івано-Франківськ, Чернівці і Луцьк.


Колективи: Академічний симфонічний оркестр "Філармонія"
Диригенти: Микола Сукач
Концертна організація: Чернігівський обласний філармонійний центр
Джерело: Чернігівський монітор





Інші:

"Симфонія тривалістю в життя" триває
«Травіата»: дивує та зачаровує…
На концерті класичної музики у Калуші музиканти зібрали для ЗСУ понад 25 тисяч гривень
125 років натхнення, витонченості та мистецтва!
VIVERE MEMENTO!
"Оранта" виконала твори Дмитра Бортнянського з нагоди 200-ліття його упокоєння
Київські солісти з юнацьким завзяттям
Музичний шедевр пролунав у Харкові
Вистава, яка об’єднала митців Києва, Дніпра, Одеси та Харкова
Новий сезон в Одеській філармонії
Новий концертний сезон обласної філармонії розпочався українською класикою
Юлій Цезар і Со у бомбосховищі: про постановку опери Ґеорґа Фридриха Генделя на Зальцбурзькому фестивалі 2025
ТРИ СИМФОНІЇ ГАЙДНА У ФІЛАРМОНІЙНОМУ ЦЕНТРІ: МУЗИКА, ЩО ДАРУЄ СВІТЛО
Перса юної Джульєтти та Ромео-акробат: одеська Музкомедія поновила легендарну рок-оперу
“Слава Україні!” підхопили 250 тисяч глядачів: одеські музиканти ВМС підкорили фестиваль в Едінбурзі
У Чернівцях відродили оперу «Креонт», яка 250 років вважалася втраченою
Хто ми, ким були і ким ще можемо стати…
У Харкові вперше в Україні зазвучали п'ять органів одночасно: як це було
"Тут буде сад": як у театрі "Нафта" створили танцювальну виставу, для якої актори брали уроки із жестової мови
Прем’єра фільму «Сірник у копиці сіна» (Match in a Haystack)
У Києві презентували український аналог complete works – повний цикл камерних симфоній Євгена Станковича
Новий погляд на «Травіату»
"Тигролови" у Нью-Йорку: на Бродвеї пройшли драматичні читання українського мюзиклу
Враження про відкриття «Схід Опера Фест – 2025»
Органна зала у полоні мрій, марень й казкових образів
Повернення опери після 300 років забуття
Куточок Італії у… Харкові
Концерт-перформанс «Я люблю тебе» ( Je t’aime)
ПІДСУМКИ 27-Ї «МЕЛЬПОМЕНИ ТАВРІЇ»
Фантастичне Чарівнолісся
Івано-Франківська філармонія розпочала 86-й концертний сезон
Голос епохи у рок-опері: Київська опера відкрила новий сезон виставою «Патріот»
"Оксамитовий сезон" в Одеській опері: як завершився Х Міжнародний фестиваль мистецтв
«Харків Опера» офіційно відкрила свій 150-й театральний сезон
Запорізька філармонія поєднала в Grand Concert'і зал і сцену
Міфи і сучасність "Готелю Метаморфозис": Зальцбурзький фестиваль 2025
Відбулась урочиста прем’єра фільму «Медовий місяць»
«Летючий голландець» - концертна версія
Прем'єра перформансу "Війна. Обличчя. Монологи"
Ми-Є! Музика української Незалежності
      © 2008-2025 Music-review Ukraine