Головний режисер Одеської опери | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Головний режисер Одеської опери
Головний режисер Одеської опери
Головним режисером Одеського Національного академічного театру опери та балету (ОНАТОБ) стала киянка Оксана Тараненко
6 вересня 2013, п'ятниця

Оксана ТараненкоДо цього вона займала посаду режисера і помічника художнього керівника Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва.

Нового режисера представила колективу Одеського оперного театру генеральний директор Надія Бабич.

У минулому театральному сезоні Оксана Тараненко здійснила в театрі дві постановки в якості запрошеного режисера. Це опера-буффа «Служниця-пані» Джованні Батіста Перголезі на малій сцені «Бельетаж» і музична казка для всієї родини «Смарагдове місто» на музику видатних композиторів XVIII – XX століть.

Зараз вона бере активну участь у роботі над постановкою опери «Пікова дама» Петра Чайковського (режисер-постановник – народний артист Росії Олександр Тітель, диригент-постановник – народний артист Республіки Молдова Олександру Самоїле).

Цей спектакль стане головною подією нинішнього, 204-го, театрального сезону (прем'єри – 19, 20 і 25 жовтня).

Майбутньої весни новий головний режисер поставитеме у театрі оперу «Любовний напій» Гаетано Доніцетті. Прем'єра вистави запланована на травень 2014 року.

Посада головного режисера ОНАТОБ вакантна з 2000 року. Останнім її займав заслужений діяч мистецтв РРФСР, заслужений діяч мистецтв Казахської РСР Борис Олександрович Рябікін.

Біографічна довідка

Оксана Тараненко Закінчила Київське вище музичне училище ім. Рейнгольда Глієра в 1994 році та режисерський факультет Київського державного інституту театрального мистецтва ім. Івана Карпенка-Карого у 2000 році (курс народного артиста України Леся Танюка).

10 років працювала на телебаченні в якості режисера-постановника, журналіста, ведучої. Поставила безліч телесеріалів і телевізійних фільмів різної тематики.

Поставила музичні спектаклі – опери «Кощій Безсмертний» Миколи Римського- Корсакова (2000 рік) , «Самотність?!» Анастасії Комликової (2009 рік) і мюзикл «Бременські музиканти» Геннадія Гладкова (2003 рік) на сцені оперної студії Національної музичної академії ім. Петра Чайковського. У 2005 році в Донецькому театрі опери та балету ім. Анатолія Солов'яненка поставила опери «Директор театру» Вольфганга Амадея Моцарта і «Шлюбний вексель» Джоаккіно Россіні, а в 2009-му і 2010 роках – концерти пам'яті видатної співачки, народної артистки СРСР Євгенії Мірошниченко в Національній філармонії України.

З 2010 року – режисер-постановник, а з 2012 року – помічник художнього керівника Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. На сцені цього театру поставила мюзикл «Дванадцять місяців» Сергія Баневича (2010 рік), театралізовані концерти на закриття сезонів «Італійський фреш» (2009 рік) і «Тринадцятий місяць» (2010 рік) , концерт колективу «Хорові арабески» (2011 рік) . У 2012 році здійснила постановки освітньої програми «Музичні класики – 2. Балетна абетка для дітей та їх батьків» і концерту, присвяченого 30-річчю театру.


Концертна організація: Одеський Національний академічний театр опери та балету
Джерело: Одеський національний академічний театр опери та балету



Додати: Share on Facebook

Інші:

Священик, композитор, диригент, член Української Національної Ради ЗУНР Остап Нижанківський
Пам’ять про автора українського гімну Михайла Вербицького потрібно повернути в Україну – дослідниця
Київському оркестру New Era Orchestra виповнилося 10 років
Зробиш бандуру — візьмемо: як «посвячують» у сучасних кобзарів
Посол і меценат української культури
Музична зброя України: тулумбас викликає дощ, а звуками дримби лікують хворих
Як народилася пісня «Рідна мати моя»?
Симфонічний оркестр Вінницької філармонії відкрив фестиваль П. І. Чайковського та Н. Ф. фон Мекк
У Чернівцях була своя консерваторія
Вінниця у травні проводить ХV Міжнародний фестиваль ім. Петра Чайковського та Надії фон Мекк
Родом з України: Норберт Гланцберг - композитор
Урочисте закриття Першого Всеукраїнського конкурсу піаністів імені Олега Криштальського
Музи Бейли Бартока: найбільша любов
Голгофа Артемія Веделя
Молоді композитори України: COURSE 2017
Відомий закарпатський композитор легко закохувався у талановитих юних дівчат
Автор музики до мультсеріалу «Про козаків» вчився у Тернопільській ЗОШ №4
Після Brexit: що буде з європейськими оркестрами
Как поступить в немецкую консерваторию
Где и как учат музыке в Германии
Леонардо да Вінчі – безликий геній Ренесансу
8 малоизвестных фактов о Лучано Паваротти
До ювілею журналу «Українська Музика»
У пошуках справного піаніно
15 квітня 1905 року народився великий український балетний танцівник Сергій Лифар
Найбільший в Україні орган ще «звикає» до Харкова
Від футуризму до електроніки
Хлібні колоски Іванові Козловському
«Я приїжджав до театру, прив’язував коня і йшов на сцену. Мої однополчани, які сиділи у перших рядах партеру, підтримували мене не плесканням у долоні, а стукотом прикладів гвинтівок об підлогу»
Феномен Анатолія Авдієвського
Балет живой и мертвый: как устроен театральный репертуар в Украине и в мире
Невмирущий вінок слави Миколи Лисенка
Про скарби Дмитра Гнатюка
Як зіграти добробут
Втрачений Ужгород: як тифліська скрипалька Віра Ромішовська відкрила в місті музичну школу
Реформа естетичної освіти: скандал замість музики
«Доброзичливці» радили Миколі Лисенку покинути «хохляччину»…
Павло Тичина – диригент
Батько національного культурного прогресу
Переворот в Опере: как дизайн-мышление преобразило театр из Сан-Франциско
      © 2008-2017 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове






File Attachment Icon
100910_058.jpg