Головний режисер Одеської опери | Music-Review Ukraine
Головна
Стаття
Головний режисер Одеської опери
Головний режисер Одеської опери
Головним режисером Одеського Національного академічного театру опери та балету (ОНАТОБ) стала киянка Оксана Тараненко
6 вересня 2013, п'ятниця

Оксана ТараненкоДо цього вона займала посаду режисера і помічника художнього керівника Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва.

Нового режисера представила колективу Одеського оперного театру генеральний директор Надія Бабич.

У минулому театральному сезоні Оксана Тараненко здійснила в театрі дві постановки в якості запрошеного режисера. Це опера-буффа «Служниця-пані» Джованні Батіста Перголезі на малій сцені «Бельетаж» і музична казка для всієї родини «Смарагдове місто» на музику видатних композиторів XVIII – XX століть.

Зараз вона бере активну участь у роботі над постановкою опери «Пікова дама» Петра Чайковського (режисер-постановник – народний артист Росії Олександр Тітель, диригент-постановник – народний артист Республіки Молдова Олександру Самоїле).

Цей спектакль стане головною подією нинішнього, 204-го, театрального сезону (прем'єри – 19, 20 і 25 жовтня).

Майбутньої весни новий головний режисер поставитеме у театрі оперу «Любовний напій» Гаетано Доніцетті. Прем'єра вистави запланована на травень 2014 року.

Посада головного режисера ОНАТОБ вакантна з 2000 року. Останнім її займав заслужений діяч мистецтв РРФСР, заслужений діяч мистецтв Казахської РСР Борис Олександрович Рябікін.

Біографічна довідка

Оксана Тараненко Закінчила Київське вище музичне училище ім. Рейнгольда Глієра в 1994 році та режисерський факультет Київського державного інституту театрального мистецтва ім. Івана Карпенка-Карого у 2000 році (курс народного артиста України Леся Танюка).

10 років працювала на телебаченні в якості режисера-постановника, журналіста, ведучої. Поставила безліч телесеріалів і телевізійних фільмів різної тематики.

Поставила музичні спектаклі – опери «Кощій Безсмертний» Миколи Римського- Корсакова (2000 рік) , «Самотність?!» Анастасії Комликової (2009 рік) і мюзикл «Бременські музиканти» Геннадія Гладкова (2003 рік) на сцені оперної студії Національної музичної академії ім. Петра Чайковського. У 2005 році в Донецькому театрі опери та балету ім. Анатолія Солов'яненка поставила опери «Директор театру» Вольфганга Амадея Моцарта і «Шлюбний вексель» Джоаккіно Россіні, а в 2009-му і 2010 роках – концерти пам'яті видатної співачки, народної артистки СРСР Євгенії Мірошниченко в Національній філармонії України.

З 2010 року – режисер-постановник, а з 2012 року – помічник художнього керівника Київського муніципального академічного театру опери і балету для дітей та юнацтва. На сцені цього театру поставила мюзикл «Дванадцять місяців» Сергія Баневича (2010 рік), театралізовані концерти на закриття сезонів «Італійський фреш» (2009 рік) і «Тринадцятий місяць» (2010 рік) , концерт колективу «Хорові арабески» (2011 рік) . У 2012 році здійснила постановки освітньої програми «Музичні класики – 2. Балетна абетка для дітей та їх батьків» і концерту, присвяченого 30-річчю театру.


Концертна організація: Одеський Національний академічний театр опери та балету
Джерело: Одеський національний академічний театр опери та балету



Додати: Share on Facebook В Контакте

Інші:

Поэт, бунтарь и классик
Навіщо нам справді потрібна музика? Точка зору піаністки
Сто десять лет назад родился композитор Дмитрий Шостакович
Валерія Жаркова: «Музикознавство сьогодні – не накопичення інформації, а виявлення сенсу в музичному творі»
Роман Кофман: Музика - то хобі
Недоношених дітей виходить музика
Звучати в часі чи канути в Лету
Пісенний Побідоносець
В Харькове услышат трубный глас
Волинська баяністка: «Музика – повелителька моїх думок та вчинків»
Музика, як нетрадиційний метод лікування, набирає все більшої популярності серед пацієнтів.
«Реквієм ХХ століття» і трагедія Святослава Ріхтера
Унікальний гігант: у Харкові налаштовуватимуть 15-метровий орган
«Собор Паризької Богоматнері» Ролана Петі
Талановитому закарпатському митцеві Михайлові Сачку – 60
Про шкоду Прокоф’єва для незалежності України
До 80-річчя українського фольклориста и музикознавця О.П. Макаренка
Молитва "Отче наш" вісьмома мовами та Гімн України у момент сходу сонця: початок Дня Незалежності на Закарпатті
Євген Станкович: «Поєднання мелодії і гармонії – це питання філософське»
Воспоминания о Дмитрии Шостаковиче
Світло крізь музику
Зоряна Кушплер: українська зірка на віденській сцені
Прощальна симфонія Йозефа Гайдна
Забуті імена: винниківчанин Прокопович-Орленко Роман Іванович
Удивительные свойства музыки Моцарта
Музикотерапія: лікування чи шарлатанство?
Гулак-Артемовский: знаменитый и неизвестный
Чому я катую своїх дітей класичною музикою?
В Харькове новый органный зал откроют в августе
Соловей
Серенада, прерванная над Ла Маншем: тайна гибели Гленна Миллера
275 лет назад скончался композитор Антонио Вивальди
«Боже, крила, силу дай Петру»: бандурист і композитор Петро Деряжний відзначив своє 70-річчя
Кропивницький повінчав Заньковецьку зі сценою і хотів удосконалити бандуру
Рятуючись від червоного терору, бандурист Давид Івахненко оселився на Донбасі
Одержимість музикою
У "Мелодіях": А ви знаєте, яка важка вона – ця «владна сила»?..
Хорова феєрія
Дітей можна і потрібно лікувати музикотерапією
Закарпатський митець окрилений музикою і співом
      © 2008-2016 Music-review Ukraine. Усі права застережено. При цитуванні інформації посилання на Music-review Ukraine обов'язкове






File Attachment Icon
100910_058.jpg